Univerzális menü

Bilstein lengéscsillapító hátsótengely,gáznyomásos,kétcsöves,felül szem

BILSTEIN - B4 OE Replacement
Cikkszám: 19-214641
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 2935057
2 munkanap alatt beszerezhető 4 db.
Bolti ár:
35 210 Ft
-9%
Online ár:
32 010 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Ebben a beszerzési variációban a termékek nem visszaáruzhatók ! (215)

Termékfotó
Japanparts lengéscsillapító hátsótengely,gáznyomásos,egycsöves,felül szem
Gyártó: JAPANPARTS
Cikkszám: MM-00411
Kártyaszám: 2935061
12
11 070 Ft-tól
Beépítési oldal:
hátsótengely
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Lengéscsillapító rögzítés:
felül szem
Lengéscsillapító rögzítés:
alul szem
Lengéscsillapító-rendszer:
Egycsöves
Lengéscsillapító-típus:
Teleszkópos lengéscsillapító
Termékfotó
Kyb lengéscsillapító hátsótengely,gáznyomásos,egycsöves,felül szem
Gyártó: KYB
Cikkszám: 555800
Kártyaszám: 2935065
5
25 940 Ft-tól
Beépítési oldal:
hátsótengely
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Lengéscsillapító rögzítés:
felül szem
Lengéscsillapító rögzítés:
alul szem
Lengéscsillapító-rendszer:
Egycsöves
Lengéscsillapító-típus:
Teleszkópos lengéscsillapító
Termékfotó
Monroe lengéscsillapító gáznyomásos,egycsöves,felül szem
Gyártó: MONROE
Cikkszám: G55024
Kártyaszám: 2935072
20
25 070 Ft-tól
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus:
Csillapító visszahúzó rugó nélkül
Lengéscsillapító-rendszer:
Egycsöves
Lengéscsillapító rögzítés:
felül szem
Lengéscsillapító rögzítés:
alul szem
Tömeg [kg]:
2,1
Furatátmérő [mm]:
46
Hossz 1 [mm]:
405
Hossz 2 [mm]:
468
töltött:
Csomagolási hossz [mm]:
60
Csomagolási szélesség [cm]:
7,2
Csomagolási magasság [cm]:
7,2
Vámtarifa szám:
87 088 035
Csapátmérő [mm]:
14
Lengéscsillapító-típus:
Teleszkópos lengéscsillapító
Garancia:
5 év garancia páronként cserélhető tartozékokkal
dugattyúrúd átmérő [mm]:
14
Termékfotó
Optimal lengéscsillapító hátsótengely,gáznyomásos,kétcsöves,felül szem
Gyártó: OPTIMAL
Cikkszám: A-2114G
Kártyaszám: 2935075
11
19 020 Ft-tól
Beépítési oldal:
hátsótengely
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus:
rugóstagos lengéscsillapító
Lengéscsillapító rögzítés:
felül szem
Lengéscsillapító rögzítés:
alul szem
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
dugattyúrúd átmérő [mm]:
12,5
Rugóstag külső átmérő [mm]:
48
További termékek
Beépítési oldal
hátsótengely
Lengéscsillapító fajtája
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus
Nem rugótartó lengéscsillapító
Lengéscsillapító rögzítés
felül szem
Lengéscsillapító rögzítés
alul szem
Lengéscsillapító-rendszer
Kétcsöves
Tovább olvasom

1.4 16V (KA0D KA1H KA0W KA10) Benzin 1390 70kW (95LE) 1390ccm K4J 714K4J 750 11479

1.4 e (KA0V) Benzin 1390 55kW (75LE) 1390ccm E7J 626 11264

1.6 16V (KA0B KA04 KA11) Benzin 1598 79kW (107LE) 1598ccm K4M 700K4M 701K4M 708K4M 709K4M 712 11480

1.6 Bifuel Benzin/Autógáz (LPG) 1598 80kW (109LE) 1598ccm K4M 704 22655

1.6 e (KA0F) Benzin 1598 66kW (90LE) 1598ccm K7M 702K7M 703 11265

1.8 16V (KA0S KA12 KA1A KA1M KA1R) Benzin 1783 85kW (115LE) 1783ccm F4P 720F4P 722 16234

1.9 D (KA0J KA0R) Dízel 1870 47kW (64LE) 1870ccm F8Q 622F8Q 790 11266

1.9 dCi (KA05 KA1F) Dízel 1870 75kW (102LE) 1870ccm F9Q 732F9Q 733F9Q 738 15764

1.9 dTi (KA0N) Dízel 1870 72kW (98LE) 1870ccm F9Q 731F9Q 736 11267

1.9 dTi (KA1U) Dízel 1870 59kW (80LE) 1870ccm F9Q 744 15768

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom