Powered by Smartsupp Renault MEGANE III 2008-2015 kupé (DZ0/1) elsőtengely lengéscsillapító
Univerzális menü

Bilstein lengéscsillapító elsőtengely,gáznyomásos,egycsöves felfordított

BILSTEIN - B6 Performance
Cikkszám: 35-236818
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 2940369

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

RENAULT (543020053R)
RENAULT (543020054R)


Tovább olvasom
Beépítési oldal
elsőtengely
Lengéscsillapító fajtája
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus
Gólyaláb
Lengéscsillapító rögzítés
felül csavarorsó
Lengéscsillapító-rendszer
Egycsöves felfordított
Tovább olvasom

2.0 R.S. benzin (2.0 16V 195kw 265LE 1998ccm) Eng.code: F4R874 Type id: 57297

2.0 TCe (DZ0K) benzin (2.0 16V 132kw 180LE 1998ccm) Eng.code: F4R870 Type id: 29960

2.0 TCe (DZ1N) benzin (2.0 16V 184kw 250LE 1998ccm) Eng.code: F4R874 Type id: 3

2.0 TCe 220 benzin (2.0 16V 162kw 220LE 1998ccm) Eng.code: F4R874 Type id: 100411

2.0 TCe benzin (2.0 16V 140kw 190LE 1998ccm) Eng.code: F4R872 Type id: 59346

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom