Univerzális menü

Bilstein lengéscsillapító hátsótengely,gáznyomásos,kétcsöves,alul szem

BILSTEIN - B4 OE Replacement
Cikkszám: 19-196862
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 2971004
2 munkanap alatt beszerezhető 4 db.
Bolti ár:
39 540 Ft
-9%
Online ár:
35 950 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Ebben a beszerzési variációban a termékek nem visszaáruzhatók ! (215)

Termékfotó
Monroe lengéscsillapító hátsótengely,gáznyomásos,kétcsöves,alul szem
Gyártó: MONROE
Cikkszám: G1057
Kártyaszám: 1117330
61
14 450 Ft-tól
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus:
Csillapító visszahúzó rugó nélkül
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Lengéscsillapító rögzítés:
alul szem
Lengéscsillapító rögzítés:
felül csavarorsó
Tömeg [kg]:
1,7
Furatátmérő [mm]:
30
Hossz 1 [mm]:
370
Hossz 2 [mm]:
593
töltött:
Csomagolási hossz [mm]:
50,5
Csomagolási szélesség [cm]:
6,4
Csomagolási magasság [cm]:
6,4
Vámtarifa szám:
87 088 035
Csapátmérő [mm]:
12,4
Lengéscsillapító-típus:
Teleszkópos lengéscsillapító
Garancia:
5 év garancia páronként cserélhető tartozékokkal
dugattyúrúd átmérő [mm]:
12,4
dugattyúrúd átmérő [mm]:
13
Szervizinformáció figyelembe veendő:
Termékfotó
Boge lengéscsillapító gáznyomásos,kétcsöves,felül csavarorsó
Gyártó: BOGE
Cikkszám: 30-D52-S
Kártyaszám: 2971006
12
26 940 Ft-tól
Lengéscsillapító-típus:
Teleszkópos lengéscsillapító
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Jellemző méret:
SEOV30/13X217A
Lengéscsillapító rögzítés:
felül csavarorsó
Lengéscsillapító rögzítés:
alul szem
Erősített kivitel:
Szervizinformáció figyelembe veendő:
SVHC:
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Termékfotó
MaxGear lengéscsillapító hátsótengely,gáznyomásos,kétcsöves,alul szem
Gyártó: Maxgear
Cikkszám: 11-1204
Kártyaszám: 2971012
2
15 660 Ft-tól
Beépítési oldal:
hátsótengely
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Lengéscsillapító rögzítés:
alul szem
Lengéscsillapító rögzítés:
felül csavarorsó
Lengéscsillapító-típus:
Gólyaláb
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
A javasolt tartozék cikkszáma:
72-3359
Termékfotó
Optimal lengéscsillapító hátsótengely,gáznyomásos,kétcsöves,alul szem
Gyártó: OPTIMAL
Cikkszám: A-1430G
Kártyaszám: 2971015
10
13 970 Ft-tól
Beépítési oldal:
hátsótengely
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus:
Teleszkópos lengéscsillapító
Lengéscsillapító rögzítés:
alul szem
Lengéscsillapító rögzítés:
felül csavarorsó
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
dugattyúrúd átmérő [mm]:
12,5
Rugóstag külső átmérő [mm]:
45
Termékfotó
Sachs lengéscsillapító gáznyomásos,kétcsöves,felül csavarorsó
Gyártó: SACHS
Cikkszám: 400 019
Kártyaszám: 2971020
5
31 650 Ft-tól
Lengéscsillapító-típus:
Teleszkópos lengéscsillapító
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Jellemző méret:
SEOV30/13X217A
Lengéscsillapító rögzítés:
felül csavarorsó
Lengéscsillapító rögzítés:
alul szem
Erősített kivitel:
SVHC:
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

VW (7N0 513 049 K)
VW (7N0 513 049 L)


További olvasom
Beépítési oldal
hátsótengely
Lengéscsillapító fajtája
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus
Nem rugótartó lengéscsillapító
Lengéscsillapító rögzítés
alul szem
Lengéscsillapító rögzítés
felül csavarorsó
Lengéscsillapító-rendszer
Kétcsöves
Tovább olvasom

1.4 TSI Benzin 1390 110kW (150LE) 1390ccm CAVACNWBCTHA 519

1.4 TSI Benzin 1395 110kW (150LE) 1395ccm CZDADJKA 117453

1.8 TSI Benzin 1798 118kW (160LE) 1798ccm CDAA 59056

2.0 TDI 4Drive Dízel 1968 103kW (140LE) 1968ccm CFFB 10621

2.0 TDI 4Drive Dízel 1968 110kW (150LE) 1968ccm CUVCDFLA 115490

2.0 TDI 4Drive Dízel 1968 135kW (184LE) 1968ccm DFMA 120179

2.0 TDI Dízel 1968 100kW (136LE) 1968ccm CFFA 10625

2.0 TDI Dízel 1968 103kW (140LE) 1968ccm CFFB 520

2.0 TDI Dízel 1968 110kW (150LE) 1968ccm CUVCDFLADLTA 115487

2.0 TDI Dízel 1968 125kW (170LE) 1968ccm CFGB 521

2.0 TDI Dízel 1968 130kW (177LE) 1968ccm CFGCDLUB 58359

2.0 TDI Dízel 1968 135kW (184LE) 1968ccm CUWADFMA 115493

2.0 TDI Dízel 1968 85kW (115LE) 1968ccm CFFECUVADFLDDLTC 10615

2.0 TDi 4Drive Dízel 1968 130kW (177LE) 1968ccm DLUB 134276

2.0 TSI Benzin 1984 147kW (200LE) 1984ccm CCZA 6029

2.0 TSI Benzin 1984 162kW (220LE) 1984ccm DEDA 115495

1.4 TSI Benzin 1390 110kW (150LE) 1390ccm CAVACNWBCTHA 33434

1.4 TSI Benzin 1395 110kW (150LE) 1395ccm CZDADJKA 115204

2.0 TDI 4motion Dízel 1968 103kW (140LE) 1968ccm CFFB 10876

2.0 TDI 4motion Dízel 1968 110kW (150LE) 1968ccm CUVCDFLADLTA 115207

2.0 TDI 4motion Dízel 1968 130kW (177LE) 1968ccm DLUB 135146

2.0 TDI 4motion Dízel 1968 135kW (184LE) 1968ccm DFMA 120178

2.0 TDI Dízel 1968 100kW (136LE) 1968ccm CFFA 34975

2.0 TDI Dízel 1968 103kW (140LE) 1968ccm CFFB 33435

2.0 TDI Dízel 1968 110kW (150LE) 1968ccm CUVCDFLADLTA 115206

2.0 TDI Dízel 1968 125kW (170LE) 1968ccm CFGB 33675

2.0 TDI Dízel 1968 130kW (177LE) 1968ccm CFGCDLUB 59444

2.0 TDI Dízel 1968 135kW (184LE) 1968ccm CUWADFMA 115208

2.0 TDI Dízel 1968 85kW (115LE) 1968ccm CFFECUVADFLDDLTC 12089

2.0 TSI Benzin 1984 147kW (200LE) 1984ccm CCZA 6021

2.0 TSI Benzin 1984 162kW (220LE) 1984ccm DEDA 115205

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom