Univerzális menü

Bilstein lengéscsillapító hátsótengely,gáznyomásos,kétcsöves,alul szem

BILSTEIN - B4 OE Replacement
Cikkszám: 19-296074
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 2977987
2 munkanap alatt beszerezhető 2 db.
Bolti ár:
42 920 Ft
-9%
Online ár:
39 010 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Ebben a beszerzési variációban a termékek nem visszaáruzhatók ! (215)

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

SEAT (2Q0 513 049 AK)
SEAT (2Q0 513 049 BB)
SKODA (2Q0 513 049 CH)
SKODA (2Q0 513 049 CJ)
SKODA (2Q0 513 049 CK)
SKODA (2Q0 513 049 CM)
VW (2Q0 513 049 AL)
VAG (2Q0 513 049 CA)
VAG (2Q0 513 049 CL)
VAG (2Q0 513 049AL)


További olvasom
Beépítési oldal
hátsótengely
Lengéscsillapító fajtája
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus
Nem rugótartó lengéscsillapító
Lengéscsillapító rögzítés
alul szem
Lengéscsillapító rögzítés
felül csavarorsó
Lengéscsillapító-rendszer
Kétcsöves
Tengely
Merev tengely
Tovább olvasom

1.0 TSI Benzin 999 70kW (95LE) 999ccm CHZLDKLA 128275

1.0 TSI Benzin 999 81kW (110LE) 999ccm DLAA 142232

1.0 TSI Benzin 999 85kW (115LE) 999ccm CHZJDKJADKRF 128277

1.5 TSI Benzin 1495 110kW (150LE) 1495ccm DADADPCA 128278

1.6 TDI Dízel 1598 70kW (95LE) 1598ccm DGTD 128974

1.6 TDI Dízel 1598 85kW (115LE) 1598ccm DGTA 128280

1.0 TSI Benzin 999 70kW (95LE) 999ccm DKLADLAC 137056

1.0 TSI Benzin 999 81kW (110LE) 999ccm DLAA 142440

1.0 TSI Benzin 999 85kW (115LE) 999ccm DKJADKRF 137058

1.5 TSI Benzin 1495 110kW (150LE) 1495ccm DADADPCA 138164

1.6 TDI Dízel 1598 85kW (115LE) 1598ccm DGTA 137059

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom