Univerzális menü

Bilstein lengéscsillapító elsőtengely,gáznyomásos,kétcsöves,alsó lemez

BILSTEIN - B4 OE Replacement
Cikkszám: 22-297587
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 2977988
2 munkanap alatt beszerezhető 1 db.
Bolti ár:
31 810 Ft
-9%
Online ár:
28 920 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Személyes vásárlás a központban: 11:00-ig leadott rendelés másnap; 11:00 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva lehetséges. Személyes vásárlás budapesti kirendeltségben: 11:00-ig leadott rendelés esetén másnap 15:30 után; 11:00 után leadottrendelés esetén 2 munkanap múlva 9:00-tól lehetséges. Személyes vásárlás vidéki kirendeltségben: 11:00-ig leadott rendelés 2 munkanap múlva 9:00-tól; 11:00 után leadott esetén 3 munkanap múlva 9:00-tól lehetséges. Futárral történő kiszállítás: 11:00-ig leadott rendelést másnap; 11:00 után leadott rendelést 2 munkanap múlva átadjuk a futárnak. Kérjük minden esetben várja meg munkatársunk értesítését!

Olajok kenőanyagok folyadékok patent izzó nem visszáruzható! Visszáruzandó alkatrészeket hat napon belül eredeti csomagolásban sértetlenül vesszük vissza. Cseredarabokat tisztán sértetlenül ledugózva eredeti csomagolásban 1 éven belül vesszük vissza. (33)

Beépítési oldal
elsőtengely
Lengéscsillapító fajtája
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus
Gólyaláb
Lengéscsillapító rögzítés
alsó lemez
Lengéscsillapító rögzítés
felül csavarorsó
Lengéscsillapító-rendszer
Kétcsöves
Tovább olvasom

1.0 TSI Benzin 999 70kW (95LE) 999ccm CHZLDKLA 128275

1.0 TSI Benzin 999 81kW (110LE) 999ccm DLAA 142232

1.0 TSI Benzin 999 85kW (115LE) 999ccm CHZJDKJADKRF 128277

1.5 TSI Benzin 1495 110kW (150LE) 1495ccm DADADPCA 128278

1.6 TDI Dízel 1598 70kW (95LE) 1598ccm DGTD 128974

1.6 TDI Dízel 1598 85kW (115LE) 1598ccm DGTA 128280

1.0 TSI Benzin 999 70kW (95LE) 999ccm DKLADLAC 137056

1.0 TSI Benzin 999 81kW (110LE) 999ccm DLAA 142440

1.0 TSI Benzin 999 85kW (115LE) 999ccm DKJADKRF 137058

1.5 TSI Benzin 1495 110kW (150LE) 1495ccm DADADPCA 138164

1.6 TDI Dízel 1598 85kW (115LE) 1598ccm DGTA 137059

1.0 TSI Benzin 999 70kW (95LE) 999ccm DKLADLAC 136159

1.0 TSI Benzin 999 81kW (110LE) 999ccm DLAA 142441

1.0 TSI Benzin 999 85kW (116LE) 999ccm DKJADKRF 135341

1.5 TSI Benzin 1495 110kW (150LE) 1495ccm DADADPCA 135342

1.6 TDI Dízel 1598 70kW (95LE) 1598ccm DGTD 144116

1.6 TDI Dízel 1598 85kW (116LE) 1598ccm DGTA 135343

1.0 TSI Benzin 999 81kW (110LE) 999ccm DLAA 140667

1.0 TSi Benzin 999 70kW (95LE) 999ccm CHZLDKLADLAC 134294

1.0 TSi Benzin 999 85kW (116LE) 999ccm DKJADKRF 134295

1.5 TSI Benzin 1495 110kW (150LE) 1495ccm DADADPCA 139261

1.6 TDi Dízel 1598 70kW (95LE) 1598ccm DGTD 135944

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom