Univerzális menü

Bilstein lengéscsillapító hátsótengely,gáznyomásos,kétcsöves,alul szem

BILSTEIN - B4 OE Replacement
Cikkszám: 19-297699
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 2986135
2 munkanap alatt beszerezhető 4 db.
Bolti ár:
39 540 Ft
-9%
Online ár:
35 940 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Ebben a beszerzési variációban a termékek nem visszaáruzhatók ! (215)

Termékfotó
Monroe lengéscsillapító hátsótengely,gáznyomásos,kétcsöves,alul szem
Gyártó: MONROE
Cikkszám: 376195SP
Kártyaszám: 1142439
22
21 070 Ft-tól
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Palásthossz [mm]:
59
Lengéscsillapító-típus:
Csillapító visszahúzó rugó nélkül
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Lengéscsillapító rögzítés:
alul szem
Lengéscsillapító rögzítés:
felül csavarorsó
Tömeg [kg]:
1,93
Furatátmérő [mm]:
25,4
dugattyúrúd átmérő [mm]:
12,4
Csomagolási hossz [mm]:
50,5
Csomagolási szélesség [cm]:
6,5
Csomagolási magasság [cm]:
6,5
Vámtarifa szám:
87 088 035
Lengéscsillapító-típus:
Teleszkópos lengéscsillapító
Figyeljen a műszaki adatokra:
Garancia:
5 év garancia páronként cserélhető tartozékokkal
A javasolt tartozék cikkszáma:
MK503
Furatátmérő [mm]:
25
Termékfotó
Monroe lengéscsillapító hátsótengely,gáznyomásos,kétcsöves,alul szem
Gyártó: MONROE
Cikkszám: 376246SP
Kártyaszám: 1247475
15
19 830 Ft-tól
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus:
Teleszkópos lengéscsillapító
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Lengéscsillapító rögzítés:
alul szem
Lengéscsillapító rögzítés:
felül csavarorsó
Tömeg [kg]:
1,836
Hossz 1 [mm]:
409
Hossz 2 [mm]:
631
Garancia:
5 év garancia
A javasolt tartozék cikkszáma:
PK424
Csomagolási hossz [mm]:
60
Csomagolási szélesség [cm]:
7
Csomagolási magasság [cm]:
7,2
Vámtarifa szám:
87 088 035
Garancia:
5 év garancia páronként cserélhető tartozékokkal
A javasolt tartozék cikkszáma:
MK503
A javasolt tartozék cikkszáma:
PK472
További termékek
További olvasom
Beépítési oldal
hátsótengely
Lengéscsillapító fajtája
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus
Nem rugótartó lengéscsillapító
Lengéscsillapító rögzítés
alul szem
Lengéscsillapító rögzítés
felül csavarorsó
Lengéscsillapító-rendszer
Kétcsöves
Tovább olvasom

1.0 TSI Benzin 999 81kW (110LE) 999ccm DLAA 142866

1.0 TSI Benzin 999 85kW (115LE) 999ccm CHZJDKRF 119695

1.4 TSI 4Drive Benzin 1395 110kW (150LE) 1395ccm CZEA 119697

1.4 TSI Benzin 1395 110kW (150LE) 1395ccm CZEA 119696

1.5 TSI 4Drive Benzin 1495 110kW (150LE) 1495ccm DADADPCA 134232

1.6 TDI Dízel 1598 85kW (115LE) 1598ccm DDYADGTE 119698

2.0 TDI 4Drive Dízel 1968 110kW (150LE) 1968ccm DFFA 119701

2.0 TDI 4Drive Dízel 1968 140kW (190LE) 1968ccm DFHA 119702

2.0 TDI Dízel 1968 105kW (143LE) 1968ccm CRVC 124179

2.0 TDI Dízel 1968 110kW (150LE) 1968ccm DFFA 119700

2.0 TDI Dízel 1968 81kW (110LE) 1968ccm CRVA 124178

2.0 TDI Dízel 1968 85kW (115LE) 1968ccm DTRD 143531

2.0 TSI 4Drive Benzin 1984 140kW (190LE) 1984ccm CZPBDKZA 127905

1.4 GTE PLUG-IN HYBRID Benzin/elektromos 1395 132kW (180LE) 1395ccm DGEA 144084

1.4 GTE Plug-in Hybrid Benzin/elektromos 1395 110kW (150LE) 1395ccm DGEA 141862

1.5 TSI Benzin 1495 110kW (150LE) 1495ccm DPCA 138700

1.5 eTSI Benzin/elektromos 1498 110kW (150LE) 1498ccm DFYA 139749

2.0 TDI 4motion Dízel 1968 147kW (200LE) 1968ccm DTUA 142910

2.0 TDI Dízel 1968 110kW (150LE) 1968ccm DSRBDTSB 138702

1.0 TSI Benzin 999 66kW (90LE) 999ccm DLAB 141857

1.5 TSI Benzin 1495 110kW (150LE) 1495ccm DPCA 141854

1.5 eTSI Benzin/elektromos 1495 110kW (150LE) 1495ccm DPCA 143269

2.0 TDI Dízel 1968 110kW (150LE) 1968ccm DTSB 141860

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom