Powered by Smartsupp Seat CORDOBA 1993-2002 (6K1, 6K2) elsőtengely futómű rugó
Univerzális menü

Bilstein futómű rugó elsőtengely,kék (2x)

BILSTEIN - B3 OE Replacement
Cikkszám: 36-201884
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 2990348

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

VAG (6K0411105D 951)
VAG (6K0411105P)
VAG (6K0411105Q)
VAG (6N0411105R)


Tovább olvasom
Beépítési oldal
elsőtengely
Szín
kék (2x)
Tovább olvasom

1.4 16V benzin (1.4 16V 55kw 75LE 1390ccm) Eng.code: APE,AUA Type id: 13200

1.4 16V benzin (1.4 16V 55kw 75LE 1390ccm) Eng.code: APE,AUA Type id: 13201

1.7 SDI diesel (1.7 8V 42kw 57LE 1715ccm) Eng.code: AKW Type id: 9059

1.8 benzin (1.8 8V 66kw 90LE 1781ccm) Eng.code: ADZ Type id: 8437

1.9 TDI diesel (1.9 8V 66kw 90LE 1896ccm) Eng.code: AGR,AHU,ALE,ALH Type id: 9058

1.9 TDI diesel (1.9 8V 81kw 110LE 1896ccm) Eng.code: AFN,ASV Type id: 11520

110 1.9 TDI diesel (1.9 8V 81kw 110LE 1896ccm) Eng.code: AFN,ASV Type id: 11521

57 1.7 SDI diesel (1.7 8V 42kw 57LE 1715ccm) Eng.code: AKW Type id: 9065

90 1.8 benzin (1.8 8V 66kw 90LE 1781ccm) Eng.code: ADD Type id: 8432

90 1.9 TDI diesel (1.9 8V 66kw 90LE 1896ccm) Eng.code: AGR,AHU,ALE,ALH Type id: 7974

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom