Powered by Smartsupp Seat TOLEDO I 1991-1999 (1L2) elsőtengely futómű rugó
Univerzális menü

Bilstein futómű rugó elsőtengely

BILSTEIN - B3 OE Replacement
Cikkszám: 36-226290
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 2992641
Termékfotó
Sachs futómű rugó 359mm
Gyártó: SACHS
Cikkszám: 997 452
Kártyaszám: 3021936
11
19 872 Ft-tól
Jellemző méret:
AC
Átmérő [mm]:
12,5
Hossz [mm]:
359
Külső átmérő [mm]:
139
SVHC:
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

SEAT (1L0 411 105 B 951)
VW (191 411 105 N)


Tovább olvasom
Beépítési oldal
elsőtengely
Tovább olvasom

1.6 i benzin (1.6 8V 55kw 75LE 1595ccm) Eng.code: 1F Type id: 18154

1.6 i benzin (1.6 8V 55kw 75LE 1598ccm) Eng.code: ABU,AEE,ALM Type id: 3954

1.6 i benzin (1.6 8V 74kw 101LE 1595ccm) Eng.code: AEH,AFT,APF,AUR Type id: 5676

1.9 D diesel (1.9 8V 47kw 64LE 1896ccm) Eng.code: 1Y Type id: 7901

1.9 SDI diesel (1.9 8V 47kw 64LE 1896ccm) Eng.code: AEY Type id: 5673

1.9 TDI diesel (1.9 8V 66kw 90LE 1896ccm) Eng.code: 1Z,AGR,AHU,ALH Type id: 7890

1.9 TDI diesel (1.9 8V 81kw 110LE 1896ccm) Eng.code: AFN,ASV Type id: 8433

1.6 i benzin (1.6 8V 55kw 75LE 1595ccm) Eng.code: 1F Type id: 18574

1.6 i benzin (1.6 8V 55kw 75LE 1598ccm) Eng.code: ABU,AEE,ALM Type id: 8436

1.6 i benzin (1.6 8V 74kw 101LE 1595ccm) Eng.code: AEH,AFT,AKL,APF,AUR Type id: 8434

1.9 SDI diesel (1.9 8V 47kw 64LE 1896ccm) Eng.code: AEY Type id: 8430

1.9 TDI diesel (1.9 8V 66kw 90LE 1896ccm) Eng.code: 1Z,AGR,AHU,ALH Type id: 8435

1.9 TDI diesel (1.9 8V 81kw 110LE 1896ccm) Eng.code: AFN,ASV Type id: 8831

1.9 SDI diesel (1.9 8V 47kw 64LE 1896ccm) Eng.code: AEY Type id: 2910

1.9 TDI diesel (1.9 8V 66kw 90LE 1896ccm) Eng.code: 1Z,AGR,AHU,ALH Type id: 7892

1.9 TDI diesel (1.9 8V 81kw 110LE 1896ccm) Eng.code: AFN,ASV Type id: 7897

1.9 TD diesel (1.9 8V 55kw 75LE 1896ccm) Eng.code: AAZ Type id: 2905

1.9 TDI diesel (1.9 8V 66kw 90LE 1896ccm) Eng.code: 1Z,AHU Type id: 5255

1.9 TDI diesel (1.9 8V 81kw 110LE 1896ccm) Eng.code: AFN Type id: 7905

1.4 benzin (1.4 8V 40kw 55LE 1390ccm) Eng.code: ABD,AEX Type id: 1869

1.4 benzin (1.4 8V 44kw 60LE 1390ccm) Eng.code: ABD,AEX Type id: 1876

1.6 benzin (1.6 8V 55kw 75LE 1598ccm) Eng.code: ABU,AEA,AEE Type id: 1870

1.8 benzin (1.8 8V 55kw 75LE 1781ccm) Eng.code: AAM Type id: 1871

1.8 benzin (1.8 8V 66kw 90LE 1781ccm) Eng.code: ABS,ACC,ADZ Type id: 1872

1.9 D diesel (1.9 8V 47kw 64LE 1896ccm) Eng.code: 1Y Type id: 1866

2.0 benzin (2.0 8V 85kw 115LE 1984ccm) Eng.code: 2E,ABA,ADY,AGG,AKR Type id: 1874

1.9 TDI diesel (1.9 8V 74kw 101LE 1896ccm) Eng.code: AVB Type id: 15416

1.8 benzin (1.8 8V 55kw 75LE 1781ccm) Eng.code: AAM Type id: 1885

1.8 benzin (1.8 8V 66kw 90LE 1781ccm) Eng.code: ABS,ADZ Type id: 1886

1.9 D diesel (1.9 8V 48kw 65LE 1896ccm) Eng.code: 1Y Type id: 1879

1.9 TD diesel (1.9 8V 55kw 75LE 1896ccm) Eng.code: AAZ Type id: 1880

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom