Powered by Smartsupp Seat IBIZA II 1993-2002 (6K1) futómű rugó
Univerzális menü

Sachs futómű rugó 357mm

Seat Cordoba,Ibiza,VolksWagen Polo
Cikkszám: 997 584
Gyártó: SACHS
Kártyaszám: 2992669
Jellemző méret
AC
Átmérő [mm]
12,25
Külső átmérő [mm]
137
Hossz [mm]
357
SVHC
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Tovább olvasom

1.4 i benzin (1.4 8V 44kw 60LE 1389ccm) Eng.code: ABD,AEX,AKK,AKV,ANW,APQ,AUD Type id: 3953

1.6 i benzin (1.6 8V 55kw 75LE 1595ccm) Eng.code: 1F Type id: 18154

1.6 i benzin (1.6 8V 55kw 75LE 1598ccm) Eng.code: ABU,AEE,ALM Type id: 3954

1.4 i benzin (1.4 8V 44kw 60LE 1389ccm) Eng.code: AEX,AKK,AKV,ANW,APQ,AUD Type id: 8429

1.6 i benzin (1.6 8V 55kw 75LE 1595ccm) Eng.code: 1F Type id: 18574

1.6 i benzin (1.6 8V 55kw 75LE 1598ccm) Eng.code: ABU,AEE,ALM Type id: 8436

1.4 i benzin (1.4 8V 44kw 60LE 1389ccm) Eng.code: ABD,AEX,AKK,AKV,ANW,APQ,AUD Type id: 3961

1.6 i benzin (1.6 8V 55kw 75LE 1595ccm) Eng.code: 1F Type id: 18580

1.6 i benzin (1.6 8V 55kw 75LE 1598ccm) Eng.code: ABU,AEE,ALM Type id: 2914

1.6 i benzin (1.6 8V 74kw 101LE 1595ccm) Eng.code: AEH,AFT,AKL,APF,AUR Type id: 5677

1.4 benzin (1.4 8V 40kw 54LE 1390ccm) Eng.code: ANX Type id: 14886

1.4 benzin (1.4 8V 44kw 60LE 1390ccm) Eng.code: AEX,AKK,AKV,ANW,APQ,AUD Type id: 9055

1.6 benzin (1.6 8V 55kw 75LE 1598ccm) Eng.code: AEE,ALM Type id: 9056

60 1.4 benzin (1.4 8V 44kw 60LE 1390ccm) Eng.code: AEX,AKK,AKV,ANW,APQ,AUD Type id: 5299

75 1.6 benzin (1.6 8V 55kw 75LE 1595ccm) Eng.code: 1F Type id: 18155

75 1.6 benzin (1.6 8V 55kw 75LE 1598ccm) Eng.code: AEE,ALM Type id: 5280

Tovább olvasom
Évente több mint 10 millió új járművet szerelnek fel SACHS lengéscsillapítókkal. A SACHS márka története 1894-ben kezdődik, amikor a szerszámkészítő és névadó Ernst Sachs beadta első kerékpárkeréktengely szabadalmi bejelentését. Sachs találmányának szabadalmaztatása vezetett ahhoz a közös döntéshez, hogy 1895. augusztus 1-jén megalapítják a ""Schweinfurter Präzisions-Kugellager-Werke Fichtel & Sachs"" vállalatot, amely a kerékpárok golyóscsapágyainak és kerékagyainak gyártásával foglalkozott. A kerékpár tömegközlekedési eszközként való áttörése gyors növekedést eredményezett; 1905-ben a Fichtel & Sachsnak már 900 alkalmazottja volt. A gazdasági válság idején Sachs 1923-ban részvénytársasággá alakította át a vállalatot, majd 1929-ben eladta a golyóscsapágy részleget, és a járműmotorok, tengelykapcsolók, valamint lengéscsillapítók gyártására összpontosított. 1945-ben, a háborús zűrzavarok után a schweinfurti gyár létesítményeinek 67 százaléka megsemmisült, ennek ellenére az év végén újraindult a termelés. Más innovatív fejlesztések piaci sikerével a schweinfurti anyagyárat 1969-ben meg kellett duplázni. Emellett több vállalatot is felvásároltak, és a vállalat megtette az első lépést Észak-Amerikában, mielőtt a Mannesmann AG 1987-ben megszerezte a részvények többségét. A vállalat nemzetközivé válása tovább folytatódott, és 1995-ben a Fichtel & Sachs 38 gyártó és értékesítő vállalattal volt jelen világszerte. A ZF Sachs AG névre átkeresztelt vállalat 2001-ben a ZF csoport része lett, majd 2011-ben beolvadt a ZF Friedrichshafen AG-be. Ma a SACHS márka termékeit a ZF Aftermarket a LEMFÖRDER, TRW, BOGE és ZF OPENMATICS márkákkal együtt sikeresen értékesíti nemzetközi szinten.
Tovább olvasom