Powered by Smartsupp Seat LEON 1999-2006 (1M1) elsőtengely futómű rugó
Univerzális menü

Sachs futómű rugó 337mm

Seat Leon,Toledo
Cikkszám: 997 749
Gyártó: SACHS
Kártyaszám: 3014711
Termékfotó
Kamoka futómű rugó elsőtengely
Gyártó: KAMOKA
Cikkszám: 2110251
Kártyaszám: 3014683
10
7 567 Ft-tól
Futómű:
nem sportfutóműves járművekhez
Rugóforma:
Csavarrugó
Beépítési oldal:
elsőtengely
Hossz 1 [mm]:
330
Átmérő [mm]:
11,75
Külső átmérő 1 [mm]:
135
Külső átmérő 1 [mm]:
141
Hossz [mm]:
330
Külső átmérő [mm]:
141
huzalátmérő [mm]:
11,75
huzalátmérő [mm]:
11
Termékfotó
Kyb futómű rugó elsőtengely,331mm
Gyártó: KYB
Cikkszám: RC1254
Kártyaszám: 3015989
8
13 473 Ft-tól
Beépítési oldal:
elsőtengely
Jellemző méret:
AC
Rugóforma:
Csavarrugó
Tömeg [kg]:
2,04
Vastagság 1 [mm]:
12
Külső átmérő [mm]:
141
Hossz [mm]:
331
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

AUDI (1J0 411 105 K)
SEAT (1J0 411 105 K)
SEAT (1J0 411 105 AT)
SKODA (1J0 411 105 K)
VW (1J0 411 105 K)
VW (1J0 411 105 AT)


Tovább olvasom
Jellemző méret
AC-SL
Hossz [mm]
337
Külső átmérő [mm]
141
Átmérő [mm]
12
SVHC
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Tovább olvasom

1.4 16V benzin (1.4 16V 55kw 75LE 1390ccm) Eng.code: AHW,APE,AXP,BCA Type id: 14268

1.6 16 V benzin (1.6 16V 77kw 105LE 1598ccm) Eng.code: AUS,AZD,BCB Type id: 15640

1.6 benzin (1.6 8V 74kw 100LE 1595ccm) Eng.code: AEH,AKL Type id: 13159

1.6 benzin (1.6 8V 75kw 102LE 1595ccm) Eng.code: BFQ Type id: 31114

1.4 16V benzin (1.4 16V 55kw 75LE 1390ccm) Eng.code: AHW,APE,AXP,BCA Type id: 14571

1.6 16V benzin (1.6 16V 77kw 105LE 1598ccm) Eng.code: AUS,AZD,BCB Type id: 15802

1.6 benzin (1.6 8V 74kw 100LE 1595ccm) Eng.code: AEH,AKL Type id: 10046

Tovább olvasom
Évente több mint 10 millió új járművet szerelnek fel SACHS lengéscsillapítókkal. A SACHS márka története 1894-ben kezdődik, amikor a szerszámkészítő és névadó Ernst Sachs beadta első kerékpárkeréktengely szabadalmi bejelentését. Sachs találmányának szabadalmaztatása vezetett ahhoz a közös döntéshez, hogy 1895. augusztus 1-jén megalapítják a ""Schweinfurter Präzisions-Kugellager-Werke Fichtel & Sachs"" vállalatot, amely a kerékpárok golyóscsapágyainak és kerékagyainak gyártásával foglalkozott. A kerékpár tömegközlekedési eszközként való áttörése gyors növekedést eredményezett; 1905-ben a Fichtel & Sachsnak már 900 alkalmazottja volt. A gazdasági válság idején Sachs 1923-ban részvénytársasággá alakította át a vállalatot, majd 1929-ben eladta a golyóscsapágy részleget, és a járműmotorok, tengelykapcsolók, valamint lengéscsillapítók gyártására összpontosított. 1945-ben, a háborús zűrzavarok után a schweinfurti gyár létesítményeinek 67 százaléka megsemmisült, ennek ellenére az év végén újraindult a termelés. Más innovatív fejlesztések piaci sikerével a schweinfurti anyagyárat 1969-ben meg kellett duplázni. Emellett több vállalatot is felvásároltak, és a vállalat megtette az első lépést Észak-Amerikában, mielőtt a Mannesmann AG 1987-ben megszerezte a részvények többségét. A vállalat nemzetközivé válása tovább folytatódott, és 1995-ben a Fichtel & Sachs 38 gyártó és értékesítő vállalattal volt jelen világszerte. A ZF Sachs AG névre átkeresztelt vállalat 2001-ben a ZF csoport része lett, majd 2011-ben beolvadt a ZF Friedrichshafen AG-be. Ma a SACHS márka termékeit a ZF Aftermarket a LEMFÖRDER, TRW, BOGE és ZF OPENMATICS márkákkal együtt sikeresen értékesíti nemzetközi szinten.
Tovább olvasom