Univerzális menü

Bilstein futómű rugó

BILSTEIN - B3 OE Replacement
Cikkszám: 36-292905
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 3019425
2 munkanap alatt beszerezhető 10 db.
Bolti ár:
23 540 Ft
-9%
Online ár:
21 400 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Ebben a beszerzési variációban a termékek nem visszaáruzhatók ! (215)

Termékfotó
Febi Bilstein futómű rugó 383mm,elsőtengely
Gyártó: Febi Bilstein
Cikkszám: 39538
Kártyaszám: 2346342
10
16 270 Ft-tól
Hossz [mm]:
383
Külső átmérő [mm]:
109,5
Beépítési oldal:
elsőtengely
Tömeg [kg]:
3,172
huzalátmérő [mm]:
14
OE-számhoz:
202 321 15 04
csak párban cserélendő:
Termékfotó
Febi Bilstein futómű rugó 391mm,elsőtengely,110mm
Gyártó: Febi Bilstein
Cikkszám: 39537
Kártyaszám: 2402530
6
18 720 Ft-tól
Hossz [mm]:
391
Szélesség [mm]:
110
Külső átmérő [mm]:
110
Külső átmérő [mm]:
14,5
Beépítési oldal:
elsőtengely
Tömeg [kg]:
3,345
csak párban cserélendő:
OE-számhoz:
210 321 30 04
huzalátmérő [mm]:
14,5
Termékfotó
Sachs futómű rugó 301mm
Gyártó: SACHS
Cikkszám: 994 987
Kártyaszám: 3019157
6
19 080 Ft-tól
Hossz [mm]:
301
Külső átmérő [mm]:
110
Átmérő [mm]:
11,75
Jellemző méret:
E
SVHC:
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Rugóforma:
Állandó rugóátmérőjű csavarrugó
Betűjelzés:
HL
Termékfotó
Sachs futómű rugó 298mm
Gyártó: SACHS
Cikkszám: 994 861
Kártyaszám: 3019198
6
18 720 Ft-tól
Jellemző méret:
E
Hossz [mm]:
298
Külső átmérő [mm]:
110
Átmérő [mm]:
12
SVHC:
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Termékfotó
Sachs futómű rugó 296mm
Gyártó: SACHS
Cikkszám: 994 862
Kártyaszám: 3019562
6
19 530 Ft-tól
Jellemző méret:
E
Hossz [mm]:
296
Külső átmérő [mm]:
112
Átmérő [mm]:
12,5
SVHC:
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

VAG (5Q0 511 115 HM)
VAG (5Q0 511 115 HN)
VAG (5Q0511115HL)


További olvasom
Beépítési oldal
hátsótengely
Tovább olvasom

2.0 Cupra Benzin 1984 195kW (265LE) 1984ccm CJXE 100790

2.0 Cupra Benzin 1984 206kW (280LE) 1984ccm CJXA 100791

2.0 Cupra Benzin 1984 213kW (290LE) 1984ccm CJXH 118001

2.0 Cupra Benzin 1984 221kW (300LE) 1984ccm CJXC 125718

2.0 Cupra 4Drive Benzin 1984 221kW (300LE) 1984ccm CJXCDNUE 125720

2.0 Cupra Benzin 1984 195kW (265LE) 1984ccm CJXE 108636

2.0 Cupra Benzin 1984 206kW (280LE) 1984ccm CJXA 108637

2.0 Cupra Benzin 1984 213kW (290LE) 1984ccm CJXHDNUC 118002

2.0 Cupra Benzin 1984 221kW (300LE) 1984ccm CJXC 125719

2.0 GTI Benzin 1984 155kW (210LE) 1984ccm CNTACXCA 106229

2.0 GTI Benzin 1984 162kW (220LE) 1984ccm CHHBCNTCCXCBCXDA 59115

2.0 GTI Benzin 1984 169kW (230LE) 1984ccm CHHA 59116

2.0 GTI Benzin 1984 180kW (245LE) 1984ccm DKTBDLBA 126007

2.0 GTI Clubsport Benzin 1984 195kW (265LE) 1984ccm CJXE 118645

2.0 GTI Clubsport S Benzin 1984 228kW (310LE) 1984ccm CJXG 120193

2.0 GTI TCR Benzin 1984 213kW (290LE) 1984ccm CJXHDNUC 135622

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom