Powered by Smartsupp Seat LEON ST 2012- (5F8) hátsótengely futómű rugó
Univerzális menü

Bilstein futómű rugó

BILSTEIN - B3 OE Replacement
Cikkszám: 36-292905
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 3019425
2 munkanap alatt beszerezhető 7 db.
Bolti ár:
23 320 Ft
-9%
Online ár:
21 200 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Ebben a beszerzési variációban a termékek nem visszaáruzhatók ! (215)

Termékfotó
Febi Bilstein futómű rugó 383mm,elsőtengely
Gyártó: Febi Bilstein
Cikkszám: 39538
Kártyaszám: 2346342
11
16 350 Ft-tól
Hossz [mm]:
383
Külső átmérő [mm]:
109,5
Beépítési oldal:
elsőtengely
Tömeg [kg]:
3,172
huzalátmérő [mm]:
14
OE-számhoz:
202 321 15 04
csak párban cserélendő:
Termékfotó
Febi Bilstein futómű rugó 391mm,elsőtengely,110mm
Gyártó: Febi Bilstein
Cikkszám: 39537
Kártyaszám: 2402530
7
18 810 Ft-tól
Hossz [mm]:
391
Szélesség [mm]:
110
Külső átmérő [mm]:
110
Külső átmérő [mm]:
14,5
Beépítési oldal:
elsőtengely
Tömeg [kg]:
3,345
csak párban cserélendő:
OE-számhoz:
210 321 30 04
huzalátmérő [mm]:
14,5
Termékfotó
Sachs futómű rugó 301mm
Gyártó: SACHS
Cikkszám: 994 987
Kártyaszám: 3019157
7
19 070 Ft-tól
Hossz [mm]:
301
Külső átmérő [mm]:
110
Átmérő [mm]:
11,75
Jellemző méret:
E
SVHC:
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Rugóforma:
Állandó rugóátmérőjű csavarrugó
Betűjelzés:
HL
Termékfotó
Sachs futómű rugó 298mm
Gyártó: SACHS
Cikkszám: 994 861
Kártyaszám: 3019198
7
18 710 Ft-tól
Jellemző méret:
E
Hossz [mm]:
298
Külső átmérő [mm]:
110
Átmérő [mm]:
12
SVHC:
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Termékfotó
Sachs futómű rugó 296mm
Gyártó: SACHS
Cikkszám: 994 862
Kártyaszám: 3019562
7
19 530 Ft-tól
Jellemző méret:
E
Hossz [mm]:
296
Külső átmérő [mm]:
112
Átmérő [mm]:
12,5
SVHC:
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

VAG (5Q0 511 115 HM)
VAG (5Q0 511 115 HN)
VAG (5Q0511115HL)


Tovább olvasom
Beépítési oldal
hátsótengely
Tovább olvasom

2.0 Cupra benzin (2.0 16V 195kw 265LE 1984ccm) Eng.code: CJXE Type id: 100790

2.0 Cupra benzin (2.0 16V 206kw 280LE 1984ccm) Eng.code: CJXA Type id: 100791

2.0 Cupra benzin (2.0 16V 213kw 290LE 1984ccm) Eng.code: CJXH Type id: 118001

2.0 Cupra benzin (2.0 16V 221kw 300LE 1984ccm) Eng.code: CJXC Type id: 125718

2.0 Cupra 4Drive benzin (2.0 16V 221kw 300LE 1984ccm) Eng.code: CJXC,DNUE Type id: 125720

2.0 Cupra benzin (2.0 16V 195kw 265LE 1984ccm) Eng.code: CJXE Type id: 108636

2.0 Cupra benzin (2.0 16V 206kw 280LE 1984ccm) Eng.code: CJXA Type id: 108637

2.0 Cupra benzin (2.0 16V 213kw 290LE 1984ccm) Eng.code: CJXH,DNUC Type id: 118002

2.0 Cupra benzin (2.0 16V 221kw 300LE 1984ccm) Eng.code: CJXC Type id: 125719

2.0 GTI Clubsport S benzin (2.0 16V 228kw 310LE 1984ccm) Eng.code: CJXG Type id: 120193

2.0 GTI Clubsport benzin (2.0 16V 195kw 265LE 1984ccm) Eng.code: CJXE Type id: 118645

2.0 GTI TCR benzin (2.0 16V 213kw 290LE 1984ccm) Eng.code: CJXH,DNUC Type id: 135622

2.0 GTI benzin (2.0 16V 155kw 210LE 1984ccm) Eng.code: CNTA,CXCA Type id: 106229

2.0 GTI benzin (2.0 16V 162kw 220LE 1984ccm) Eng.code: CHHB,CNTC,CXCB,CXDA Type id: 59115

2.0 GTI benzin (2.0 16V 169kw 230LE 1984ccm) Eng.code: CHHA Type id: 59116

2.0 GTI benzin (2.0 16V 180kw 245LE 1984ccm) Eng.code: DKTB,DLBA Type id: 126007

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom