Powered by Smartsupp Seat TARRACO 2018- (KN2) hátsótengely lengéscsillapító
Univerzális menü

Bilstein lengéscsillapító hátsótengely,gáznyomásos,kétcsöves,alul szem

BILSTEIN - B4 OE Replacement
Cikkszám: 19-290584
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 3021340
2 munkanap alatt beszerezhető 2 db.
Bolti ár:
38 130 Ft
-9%
Online ár:
34 670 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Ebben a beszerzési variációban a termékek nem visszaáruzhatók ! (215)

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

VW (5QN 513 049 AH)
VW (5QN 513 049 AM)
VW (5QN 513 049 AN)
VW (5QN 513 049 AP)
VW (5QN 513 049 AQ)
VW (5QN 513 049 AR)
VW (5QN 513 049 AT)
VW (5QN 513 049 BH)


Tovább olvasom
Beépítési oldal
hátsótengely
Lengéscsillapító fajtája
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus
Nem rugótartó lengéscsillapító
Lengéscsillapító rögzítés
alul szem
Lengéscsillapító rögzítés
felül csavarorsó
Lengéscsillapító-rendszer
Kétcsöves
Tovább olvasom

1.5 TSI ACT benzin (1.5 16V 110kw 150LE 1498ccm) Eng.code: DADA,DPCA,DXDB Type id: 134288

2.0 TDI 4Drive diesel (2.0 16V 110kw 150LE 1968ccm) Eng.code: DFGA Type id: 134290

2.0 TDI 4Drive diesel (2.0 16V 140kw 190LE 1968ccm) Eng.code: DFHA Type id: 134291

2.0 TDI 4Drive diesel (2.0 16V 147kw 200LE 1968ccm) Eng.code: DTUA Type id: 142456

2.0 TDI diesel (2.0 16V 110kw 150LE 1968ccm) Eng.code: DFGA,DTSA,DTSB Type id: 134289

2.0 TFSI 4Drive benzin (2.0 16V 180kw 245LE 1984ccm) Eng.code: DNPA Type id: 143551

2.0 TSI 4Drive benzin (2.0 16V 140kw 190LE 1984ccm) Eng.code: DKZA,DNNA Type id: 134292

1.4 TSI E100 Flex benzin/etanol (1.4 16V 110kw 150LE 1395ccm) Eng.code: CWLA Type id: 128682

1.4 TSI benzin (1.4 16V 110kw 150LE 1395ccm) Eng.code: CZDA,CZEA Type id: 128188

1.5 TSI benzin (1.5 16V 110kw 150LE 1498ccm) Eng.code: DADA,DPCA,DXDB Type id: 135644

2.0 TDI 4motion diesel (2.0 16V 110kw 150LE 1968ccm) Eng.code: DBGC,DFGA,DTSA,DTSB Type id: 128191

2.0 TDI 4motion diesel (2.0 16V 140kw 190LE 1968ccm) Eng.code: DFHA Type id: 128192

2.0 TDI 4motion diesel (2.0 16V 147kw 200LE 1968ccm) Eng.code: DTUA Type id: 144761

2.0 TDI 4motion diesel (2.0 16V 176kw 240LE 1968ccm) Eng.code: CUAA Type id: 128193

2.0 TDI diesel (2.0 16V 110kw 150LE 1968ccm) Eng.code: DFGA,DTSA,DTSB Type id: 128190

2.0 TSI 4motion benzin (2.0 16V 132kw 180LE 1984ccm) Eng.code: DGVA Type id: 128189

2.0 TSI 4motion benzin (2.0 16V 140kw 190LE 1984ccm) Eng.code: DNLA,DNNA Type id: 136134

2.0 TSI 4motion benzin (2.0 16V 162kw 220LE 1984ccm) Eng.code: CXDA,DNJA Type id: 128698

2.0 TSI 4motion benzin (2.0 16V 180kw 245LE 1984ccm) Eng.code: DNPA Type id: 144806

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom