Powered by Smartsupp Seat TOLEDO I 1991-1999 (1L2) kuplungkészlet
Univerzális menü

Sachs kuplungkészlet nyomólap csavarokkal,kinyomócsapágy nélkül

Seat Toledo 1.6 benzin
Cikkszám: 3000 286 001
Gyártó: SACHS
Kártyaszám: 3022544
Termékfotó
Blue Print kuplungkészlet szintetikus zsírral,visszanyomó tányérral,csavarokkal
Gyártó: BLUE PRINT
Cikkszám: ADV183021
Kártyaszám: 3022531
16
33 859 Ft-tól
Külső átmérő [mm]:
192
Fogszám:
24
többrészes:
háromrészes
Kiegészítő cikk/kiegészítő info:
szintetikus zsírral
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
visszanyomó tányérral
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
csavarokkal
Tömeg [kg]:
3,977
Szervizinformáció figyelembe veendő:
Termékfotó
Luk kuplungkészlet biztosító gyűrűvel,visszanyomó tányérral
Gyártó: Schaeffler LuK
Cikkszám: 619 0042 10
Kártyaszám: 3022538
17
36 248 Ft-tól
Átmérő [mm]:
190
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
biztosító gyűrűvel
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
visszanyomó tányérral
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
biztosítócsavar-készlettel
SVHC:
Nem található SVHC anyag!
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

SEAT (055198141AX)

VW (067 198 141 X)

VW (055198141X)
VW (068198141C)
VW (055198141BX)
VW (068198141CX)
VW (055198141CX)
VW (068198141AX)
VW (055198141AX)


Tovább olvasom
Átmérő [mm]
190
Fogszám
24
Alkatrészek lásd az alkatrészlistát
Kiegészítő cikk/kiegészítő info
nyomólap csavarokkal
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2
kinyomócsapágy nélkül
Tengelykapcsoló-azonosító
190
SVHC
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Tovább olvasom

1.6 i benzin (1.6 8V 52kw 71LE 1595ccm) Eng.code: 1F Type id: 2906

1.6 i benzin (1.6 8V 54kw 73LE 1595ccm) Eng.code: ABN,EZ Type id: 2902

1.6 i benzin (1.6 8V 55kw 75LE 1595ccm) Eng.code: 1F Type id: 3963

Tovább olvasom
Évente több mint 10 millió új járművet szerelnek fel SACHS lengéscsillapítókkal. A SACHS márka története 1894-ben kezdődik, amikor a szerszámkészítő és névadó Ernst Sachs beadta első kerékpárkeréktengely szabadalmi bejelentését. Sachs találmányának szabadalmaztatása vezetett ahhoz a közös döntéshez, hogy 1895. augusztus 1-jén megalapítják a ""Schweinfurter Präzisions-Kugellager-Werke Fichtel & Sachs"" vállalatot, amely a kerékpárok golyóscsapágyainak és kerékagyainak gyártásával foglalkozott. A kerékpár tömegközlekedési eszközként való áttörése gyors növekedést eredményezett; 1905-ben a Fichtel & Sachsnak már 900 alkalmazottja volt. A gazdasági válság idején Sachs 1923-ban részvénytársasággá alakította át a vállalatot, majd 1929-ben eladta a golyóscsapágy részleget, és a járműmotorok, tengelykapcsolók, valamint lengéscsillapítók gyártására összpontosított. 1945-ben, a háborús zűrzavarok után a schweinfurti gyár létesítményeinek 67 százaléka megsemmisült, ennek ellenére az év végén újraindult a termelés. Más innovatív fejlesztések piaci sikerével a schweinfurti anyagyárat 1969-ben meg kellett duplázni. Emellett több vállalatot is felvásároltak, és a vállalat megtette az első lépést Észak-Amerikában, mielőtt a Mannesmann AG 1987-ben megszerezte a részvények többségét. A vállalat nemzetközivé válása tovább folytatódott, és 1995-ben a Fichtel & Sachs 38 gyártó és értékesítő vállalattal volt jelen világszerte. A ZF Sachs AG névre átkeresztelt vállalat 2001-ben a ZF csoport része lett, majd 2011-ben beolvadt a ZF Friedrichshafen AG-be. Ma a SACHS márka termékeit a ZF Aftermarket a LEMFÖRDER, TRW, BOGE és ZF OPENMATICS márkákkal együtt sikeresen értékesíti nemzetközi szinten.
Tovább olvasom