Powered by Smartsupp Skoda KAROQ 2017- (NU7) elsőtengely lengéscsillapító
Univerzális menü

Bilstein lengéscsillapító elsőtengely,gáznyomásos,kétcsöves,felül csavarorsó

BILSTEIN - B4 OE Replacement
Cikkszám: 22-297082
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 3036593
2 munkanap alatt beszerezhető 8 db.
Bolti ár:
50 470 Ft
-9%
Online ár:
45 890 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Ebben a beszerzési variációban a termékek nem visszaáruzhatók ! (215)

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

SEAT (5Q3 413 031 H)
SKODA (5Q3 413 031 J)


Tovább olvasom
Beépítési oldal
elsőtengely
Lengéscsillapító fajtája
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus
Gólyaláb
Lengéscsillapító rögzítés
felül csavarorsó
Lengéscsillapító-rendszer
Kétcsöves
Tovább olvasom

1.4 e-HYBRID benzin/elektromos (1.4 16V 150kw 204LE 1395ccm) Eng.code: DGEA,EANA Type id: 145598

1.5 TSI benzin (1.5 16V 110kw 150LE 1498ccm) Eng.code: DPCA Type id: 150589

1.5 eTSI benzin/elektromos (1.5 16V 110kw 150LE 1498ccm) Eng.code: DFYA Type id: 149225

2.0 TDI diesel (2.0 16V 110kw 150LE 1968ccm) Eng.code: DTTA,DTTC Type id: 152943

2.0 TSI benzin (2.0 16V 140kw 190LE 1984ccm) Eng.code: DNNA Type id: 150590

2.0 TSI benzin (2.0 16V 180kw 245LE 1984ccm) Eng.code: DNPA Type id: 145008

2.0 TSI benzin (2.0 16V 221kw 300LE 1984ccm) Eng.code: DNFC Type id: 145009

e-HYBRID benzin/elektromos (1.4 16V 180kw 245LE 1395ccm) Eng.code: DGEA Type id: 142280

1.5 TSI benzin (1.5 16V 110kw 150LE 1498ccm) Eng.code: DPCA Type id: 150588

1.5 eTSI benzin/elektromos (1.5 16V 110kw 150LE 1498ccm) Eng.code: DFYA Type id: 150583

2.0 TDI diesel (2.0 16V 110kw 150LE 1968ccm) Eng.code: DTTA,DTTC Type id: 152945

2.0 TSI 4Drive benzin (2.0 16V 228kw 310LE 1984ccm) Eng.code: DNFB Type id: 145012

2.0 TSI benzin (2.0 16V 140kw 190LE 1984ccm) Eng.code: DNNA Type id: 150587

2.0 TSI benzin (2.0 16V 180kw 245LE 1984ccm) Eng.code: DNPA Type id: 145010

2.0 TSI benzin (2.0 16V 221kw 300LE 1984ccm) Eng.code: DNFC Type id: 145011

1.0 TSI benzin (1.0 12V 81kw 110LE 999ccm) Eng.code: DLAA Type id: 142867

1.0 TSI benzin (1.0 12V 85kw 115LE 999ccm) Eng.code: CHZJ,DKRF Type id: 128286

1.4 TSI benzin (1.4 16V 110kw 150LE 1395ccm) Eng.code: CZEA,DJKA Type id: 141828

1.5 TSI 4x4 benzin (1.5 16V 110kw 150LE 1498ccm) Eng.code: DADA,DPCA Type id: 134266

1.5 TSI benzin (1.5 16V 110kw 150LE 1498ccm) Eng.code: DADA,DPCA,DXDB Type id: 128287

1.6 TDI diesel (1.6 16V 85kw 115LE 1598ccm) Eng.code: DDYA,DGTE Type id: 128288

2.0 TDI 4x4 diesel (2.0 16V 110kw 150LE 1968ccm) Eng.code: DFFA,DTTC Type id: 128289

2.0 TDI 4x4 diesel (2.0 16V 140kw 190LE 1968ccm) Eng.code: DFHA Type id: 128471

2.0 TDI diesel (2.0 16V 110kw 150LE 1968ccm) Eng.code: DFFA,DTTA Type id: 135315

2.0 TDI diesel (2.0 16V 85kw 116LE 1968ccm) Eng.code: DTRB,DTRD Type id: 144747

2.0 TSI 4x4 benzin (2.0 16V 140kw 190LE 1984ccm) Eng.code: DKZA,DNNA Type id: 136264

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom