Univerzális menü

Bilstein lengéscsillapító elsőtengely,gáznyomásos,kétcsöves,alsó lemez

BILSTEIN - B4 OE Replacement
Cikkszám: 22-282248
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 3036830
1 munkanap alatt beszerezhető 4 db.
Bolti ár:
47 140 Ft
-9%
Online ár:
42 860 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Személyes vásárlás a központban: 15:00-ig leadott rendelés esetén másnap; 15:00 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva lehetséges. Személyes vásárlás budapesti kirendeltségben: 15:00-ig leadott rendelés esetén másnap 15:30 után; 15:00 után leadottrendelés esetén 2 munkanap múlva lehetséges. Személyes vásárlás vidéki kirendeltségben: 15:00-ig leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva 9:00-tól; 15:00 után leadott rendelés esetén 3 munkanap múlva lehetséges. Futárral történő kiszállítás: 15:00-ig leadott rendelés esetén másnap; 15:00 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva átadjuk a futárnak. Kérjük minden esetben várja meg munkatársunk értesítését!

Olajok kenőanygok folyadékok elektromos alkatrészek visszáruzása nem lehetséges. A visszáruzandó tételeket sérülés mentes eredeti csomagolásban hat napon belül vesszük vissza. Cseredarabok mechanikai sérülés mentesen tisztán gyári csomagolásban visszáruzhatóak. (130)

Termékfotó
Monroe lengéscsillapító gáznyomásos,kétcsöves,felül csavarorsó
Gyártó: MONROE
Cikkszám: 742117SP
Kártyaszám: 1143443
37
30 100 Ft-tól
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus:
Gólyaláb
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Lengéscsillapító rögzítés:
felül csavarorsó
Lengéscsillapító rögzítés:
alul bilincs
Tömeg [kg]:
4,43
Furatátmérő [mm]:
32
Figyeljen a műszaki adatokra:
Hossz 1 [mm]:
382
Hossz 2 [mm]:
549
Garancia:
5 év garancia páronként cserélhető tartozékokkal
dugattyúrúd átmérő [mm]:
22
A javasolt tartozék cikkszáma:
MK411
A javasolt tartozék cikkszáma:
PK422
Csomagolási hossz [mm]:
56,8
Csomagolási szélesség [cm]:
17,2
Csomagolási magasság [cm]:
17,2
Ház átmérő a szorítási tartományban [mm]:
55
A javasolt tartozék cikkszáma:
PK468
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

SKODA (5QF 413 031 AN)
SKODA (5QF 413 031 AP)


További olvasom
Beépítési oldal
elsőtengely
Lengéscsillapító fajtája
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus
Gólyaláb
Lengéscsillapító rögzítés
alsó lemez
Lengéscsillapító rögzítés
felül csavarorsó
Lengéscsillapító-rendszer
Kétcsöves
Tovább olvasom

1.4 TSI 4x4 Benzin 1395 110kW (150LE) 1395ccm CZDACZEA 123424

1.4 TSI Benzin 1395 110kW (150LE) 1395ccm CZDACZEA 123933

1.4 TSI Benzin 1395 92kW (125LE) 1395ccm CZCA 123422

1.5 TSI 4x4 Benzin 1495 110kW (150LE) 1495ccm DADADPCA 134285

1.5 TSI Benzin 1495 110kW (150LE) 1495ccm DADADPCA 133857

2.0 TDI 4x4 Dízel 1968 110kW (150LE) 1968ccm DBGADBGCDFGADTSB 123426

2.0 TDI 4x4 Dízel 1968 130kW (177LE) 1968ccm CRGB 141826

2.0 TDI 4x4 Dízel 1968 140kW (190LE) 1968ccm DFHA 123427

2.0 TDI 4x4 Dízel 1968 147kW (200LE) 1968ccm DTUA 142122

2.0 TDI Dízel 1968 110kW (150LE) 1968ccm DBGADBGCDFGADTSB 123934

2.0 TSI 4x4 Benzin 1984 132kW (180LE) 1984ccm CZPA 123425

2.0 TSI 4x4 Benzin 1984 140kW (190LE) 1984ccm DKZA 135316

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom