Powered by Smartsupp Skoda OCTAVIA III 2004-2013 (1Z3) elsőtengely futómű rugó
Univerzális menü

Bilstein futómű rugó elsőtengely

BILSTEIN - B3 OE Replacement
Cikkszám: 36-199600
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 3041611
Termékfotó
Sachs futómű rugó 307mm
Gyártó: SACHS
Cikkszám: 993 053
Kártyaszám: 1138095
8
16 840 Ft-tól
Hossz [mm]:
307
Külső átmérő [mm]:
144
Átmérő [mm]:
13
SVHC:
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Színjelzés:
piros
Színjelzés:
fehér
Színjelzés:
rózsaszín
Rugóforma:
Állandó rugóátmérőjű csavarrugó
Külső átmérő [mm]:
146
Színjelzés:
pink
Termékfotó
Skf futómű rugó elsőtengely,307mm,persely nélkül,kézi kapcsolású váltó
Gyártó: SKF
Cikkszám: VKDL 31019
Kártyaszám: 1138096
3
24 460 Ft-tól
Beépítési oldal:
elsőtengely
Hossz [mm]:
307
Tömeg [kg]:
2,15
Rugóforma:
Állandó rugóátmérőjű csavarrugó
Külső átmérő [mm]:
146
Kiegészítő cikk/kiegészítő info:
persely nélkül
Menetek száma:
5,2
színjelzés - szín 1:
piros
színjelzés - szín 2:
fehér
színjelzés - szín 3:
rózsaszín
huzalátmérő [mm]:
13
színjelzés - szín 3:
pink
Termékfotó
Suplex futómű rugó elsőtengely,307mm
Gyártó: SUPLEX
Cikkszám: 39333
Kártyaszám: 1138098
5
26 820 Ft-tól
Rugóforma:
Állandó rugóátmérőjű csavarrugó
Beépítési oldal:
elsőtengely
huzalátmérő [mm]:
13
Hossz [mm]:
307
Külső átmérő [mm]:
146
Tömeg [kg]:
2,15
Színjelzés:
piros
Színjelzés:
fehér
Színjelzés:
rózsaszín
Színjelzés:
pink
További termékek
Beépítési oldal
elsőtengely
Tovább olvasom

2.0 TDI RS diesel (2.0 16V 125kw 170LE 1968ccm) Eng.code: BMN,CEGA Type id: 26623

2.0 TFSI benzin (2.0 16V 147kw 200LE 1984ccm) Eng.code: BWA,CCZA Type id: 19458

2.0 TDI RS diesel (2.0 16V 125kw 170LE 1968ccm) Eng.code: BMN,CEGA Type id: 26624

2.0 TFSI benzin (2.0 16V 147kw 200LE 1984ccm) Eng.code: BWA,CCZA Type id: 19459

2.0 TDI diesel (2.0 16V 100kw 136LE 1968ccm) Eng.code: CBAA,CFFA Type id: 32063

2.0 TDI diesel (2.0 16V 103kw 140LE 1968ccm) Eng.code: CBAB,CFFB,CJAA Type id: 29994

2.0 TDI diesel (2.0 16V 81kw 110LE 1968ccm) Eng.code: CBDC,CLCA Type id: 29995

1.6 TDI 4motion diesel (1.6 16V 77kw 105LE 1598ccm) Eng.code: CAYC Type id: 32612

2.0 TDI diesel (2.0 16V 100kw 136LE 1968ccm) Eng.code: CFHB Type id: 11212

2.0 TDI diesel (2.0 16V 103kw 140LE 1968ccm) Eng.code: CBDB,CFHC Type id: 28233

2.0 TDI diesel (2.0 16V 110kw 150LE 1968ccm) Eng.code: CUUB Type id: 106418

2.0 TDI diesel (2.0 16V 125kw 170LE 1968ccm) Eng.code: CBBB,CFGB Type id: 31341

2.0 TFSI benzin (2.0 16V 147kw 200LE 1984ccm) Eng.code: CAWB Type id: 28234

2.0 TSI benzin (2.0 16V 132kw 180LE 1984ccm) Eng.code: CULA Type id: 106419

2.0 TSI benzin (2.0 16V 155kw 210LE 1984ccm) Eng.code: CCZB Type id: 32159

2.0 TSI benzin (2.0 16V 162kw 220LE 1984ccm) Eng.code: CULC Type id: 106420

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom