Univerzális menü

Sachs futómű rugó 358mm

Skoda Octavia,Yeti,VolksWagen Golf,Touran
Cikkszám: 993 058
Gyártó: SACHS
Kártyaszám: 3042313
1 munkanap alatt beszerezhető 10+ db.
Bolti ár:
19 330 Ft
-9%
Online ár:
17 570 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Személyes vásárlás a központban: 15:00-ig leadott rendelés esetén másnap; 15:00 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva lehetséges. Személyes vásárlás budapesti kirendeltségben: 15:00-ig leadott rendelés esetén másnap 15:30 után; 15:00 után leadottrendelés esetén 2 munkanap múlva lehetséges. Személyes vásárlás vidéki kirendeltségben: 15:00-ig leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva 9:00-tól; 15:00 után leadott rendelés esetén 3 munkanap múlva lehetséges. Futárral történő kiszállítás: 15:00-ig leadott rendelés esetén másnap; 15:00 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva átadjuk a futárnak. Kérjük minden esetben várja meg munkatársunk értesítését!

Olajok kenőanygok folyadékok elektromos alkatrészek visszáruzása nem lehetséges. A visszáruzandó tételeket sérülés mentes eredeti csomagolásban hat napon belül vesszük vissza. Cseredarabok mechanikai sérülés mentesen tisztán gyári csomagolásban visszáruzhatóak. (219)

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

SKODA (1K0 411 105 DN)
SKODA (1K0 411 105 DM)


További olvasom
Jellemző méret
CC-SL
Hossz [mm]
358
Külső átmérő [mm]
149
Átmérő [mm]
13,5
SVHC
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Hossz [mm]
352
Külső átmérő [mm]
150
Tovább olvasom

2.0 TDI 16V 4x4 Dízel 1968 103kW (140LE) 1968ccm BKDCFHCCLCB 6042

2.0 TDI 4x4 Dízel 1968 103kW (140LE) 1968ccm BMM 19821

2.0 TDI 4x4 Dízel 1968 81kW (110LE) 1968ccm CFHF 4819

2.0 TDI 4x4 Dízel 1968 103kW (140LE) 1968ccm CBDBCFHCCLCB 32754

2.0 TDI 4x4 Dízel 1968 125kW (170LE) 1968ccm CEGACFJA 32755

2.0 TDI 4x4 Dízel 1968 81kW (110LE) 1968ccm CFHFCUUADFSA 32753

1.9 TDI 4motion Dízel 1896 77kW (105LE) 1896ccm BKCBLSBXE 18384

1.9 TDI 4motion Dízel 1896 77kW (105LE) 1896ccm BLS 24492

1.4 TSI Benzin 1390 103kW (140LE) 1390ccm BMYCAVC 19651

1.9 TDI Dízel 1896 77kW (105LE) 1896ccm BKCBLSBXE 17768

2.0 TDI 16V Dízel 1968 103kW (140LE) 1968ccm BKD 17770

2.0 TDI Dízel 1968 103kW (140LE) 1968ccm BMM 19964

2.0 TDI Dízel 1968 125kW (170LE) 1968ccm BMNCFJA 19634

Tovább olvasom
Évente több mint 10 millió új járművet szerelnek fel SACHS lengéscsillapítókkal. A SACHS márka története 1894-ben kezdődik, amikor a szerszámkészítő és névadó Ernst Sachs beadta első kerékpárkeréktengely szabadalmi bejelentését. Sachs találmányának szabadalmaztatása vezetett ahhoz a közös döntéshez, hogy 1895. augusztus 1-jén megalapítják a ""Schweinfurter Präzisions-Kugellager-Werke Fichtel & Sachs"" vállalatot, amely a kerékpárok golyóscsapágyainak és kerékagyainak gyártásával foglalkozott. A kerékpár tömegközlekedési eszközként való áttörése gyors növekedést eredményezett; 1905-ben a Fichtel & Sachsnak már 900 alkalmazottja volt. A gazdasági válság idején Sachs 1923-ban részvénytársasággá alakította át a vállalatot, majd 1929-ben eladta a golyóscsapágy részleget, és a járműmotorok, tengelykapcsolók, valamint lengéscsillapítók gyártására összpontosított. 1945-ben, a háborús zűrzavarok után a schweinfurti gyár létesítményeinek 67 százaléka megsemmisült, ennek ellenére az év végén újraindult a termelés. Más innovatív fejlesztések piaci sikerével a schweinfurti anyagyárat 1969-ben meg kellett duplázni. Emellett több vállalatot is felvásároltak, és a vállalat megtette az első lépést Észak-Amerikában, mielőtt a Mannesmann AG 1987-ben megszerezte a részvények többségét. A vállalat nemzetközivé válása tovább folytatódott, és 1995-ben a Fichtel & Sachs 38 gyártó és értékesítő vállalattal volt jelen világszerte. A ZF Sachs AG névre átkeresztelt vállalat 2001-ben a ZF csoport része lett, majd 2011-ben beolvadt a ZF Friedrichshafen AG-be. Ma a SACHS márka termékeit a ZF Aftermarket a LEMFÖRDER, TRW, BOGE és ZF OPENMATICS márkákkal együtt sikeresen értékesíti nemzetközi szinten.
Tovább olvasom