Univerzális menü

Sachs támcsapágy gólyaláb első tengely bal,első tengely jobb

Skoda Superb,VolksWagen Passat
Cikkszám: 802 265
Gyártó: SACHS
Kártyaszám: 3045594
1 munkanap alatt beszerezhető 8 db.
Bolti ár:
8 150 Ft
-17%
Online ár:
6 790 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Személyes vásárlás a központban: 15:00-ig leadott rendelés esetén másnap; 15:00 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva lehetséges. Személyes vásárlás budapesti kirendeltségben: 15:00-ig leadott rendelés esetén másnap 15:30 után; 15:00 után leadottrendelés esetén 2 munkanap múlva lehetséges. Személyes vásárlás vidéki kirendeltségben: 15:00-ig leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva 9:00-tól; 15:00 után leadott rendelés esetén 3 munkanap múlva lehetséges. Futárral történő kiszállítás: 15:00-ig leadott rendelés esetén másnap; 15:00 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva átadjuk a futárnak. Kérjük minden esetben várja meg munkatársunk értesítését!

Olajok kenőanygok folyadékok elektromos alkatrészek visszáruzása nem lehetséges. A visszáruzandó tételeket sérülés mentes eredeti csomagolásban hat napon belül vesszük vissza. Cseredarabok mechanikai sérülés mentesen tisztán gyári csomagolásban visszáruzhatóak. (130)

Termékfotó
Corteco támcsapágy gólyaláb első tengely kétoldali,golyóscsapágy nélkül
Gyártó: CORTECO
Cikkszám: 80001593
Kártyaszám: 3045554
14
6 410 Ft-tól
Beépítési oldal:
Első tengely kétoldali
Szükséges darabszám:
2
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
golyóscsapágy nélkül
Beépítési oldal:
Első tengely bal
Beépítési oldal:
Első tengely jobb
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
csapágy nélkül
Termékfotó
Febi Bilstein támcsapágy gólyaláb gumi/fém,első tengely bal,első tengely jobb
Gyártó: Febi Bilstein
Cikkszám: 23470
Kártyaszám: 3045559
30
6 450 Ft-tól
Anyag:
Gumi/fém
Beépítési oldal:
Első tengely kétoldali
Tömeg [kg]:
0,024
OE-számhoz:
3B7 412 377 A
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
csapágy nélkül
Beépítési oldal:
Első tengely bal
Beépítési oldal:
Első tengely jobb
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
golyóscsapágy nélkül
Beépítési oldal:
elsőtengely
Szervizinformáció figyelembe veendő:
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

SKODA (3B7 412 377 A)

SKODA (3B7412377)

VW (3B7 412 377 A)

VW (3B7412377)


További olvasom
Beépítési oldal
Első tengely bal
Beépítési oldal
Első tengely jobb
Tengelyenként
2
OE-számhoz
3B7 412 377
OE-számhoz
3B7 412 377 A
Kiegészítő cikk/kiegészítő info
Gördülőcsapágyra nincs szükség
SVHC
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Tovább olvasom

1.8 T Benzin 1781 110kW (150LE) 1781ccm AWT 16291

1.9 TDI Dízel 1896 74kW (101LE) 1896ccm AVB 17008

1.9 TDI Dízel 1896 77kW (105LE) 1896ccm BSV 23294

1.9 TDI Dízel 1896 85kW (115LE) 1896ccm BPZ 23293

1.9 TDI Dízel 1896 96kW (130LE) 1896ccm AVFAWX 16294

2.0 Benzin 1984 85kW (115LE) 1984ccm AZM 16292

2.0 TDI Dízel 1968 103kW (140LE) 1968ccm BSS 20003

2.5 TDI Dízel 2496 114kW (155LE) 2496ccm AYM 16295

2.5 TDI Dízel 2496 120kW (163LE) 2496ccm BDG 18005

2.8 V6 Benzin 2771 140kW (190LE) 2771ccm BBG 57689

2.8 V6 Benzin 2771 142kW (193LE) 2771ccm AMX 16293

1.6 Benzin 1595 75kW (102LE) 1595ccm ALZ 15414

1.8 T 20V Benzin 1781 110kW (150LE) 1781ccm AWT 15532

1.9 TDI 4motion Dízel 1896 96kW (130LE) 1896ccm AVF 15782

1.9 TDI Dízel 1896 74kW (101LE) 1896ccm AVB 15415

1.9 TDI Dízel 1896 96kW (130LE) 1896ccm AVFAWX 15417

2.0 4motion Benzin 1984 85kW (115LE) 1984ccm AZM 15783

2.0 Benzin 1984 85kW (115LE) 1984ccm AZM 15420

2.0 Benzin 1984 96kW (130LE) 1984ccm ALT 16346

2.0 TDI Dízel 1968 100kW (136LE) 1968ccm BGW 17873

2.3 V5 4motion Benzin 2324 125kW (170LE) 2324ccm AZX 15784

2.3 V5 Benzin 2324 125kW (170LE) 2324ccm AZX 15419

2.5 TDI 4motion Dízel 2496 110kW (150LE) 2496ccm AFBAKN 15781

2.5 TDI 4motion Dízel 2496 132kW (180LE) 2496ccm BAUBDH 17214

2.5 TDI Dízel 2496 110kW (150LE) 2496ccm AKN 15531

2.5 TDI Dízel 2496 120kW (163LE) 2496ccm BDG 17406

2.8 4motion Benzin 2771 142kW (193LE) 2771ccm AMXATQ 15533

4.0 W8 4motion Benzin 3999 202kW (275LE) 3999ccm BDN 16035

1.6 Benzin 1595 75kW (102LE) 1595ccm ALZ 15421

1.8 T 20V Benzin 1781 110kW (150LE) 1781ccm AWT 15534

1.9 TDI 4motion Dízel 1896 96kW (130LE) 1896ccm AVF 15786

1.9 TDI Dízel 1896 74kW (101LE) 1896ccm AVB 15416

1.9 TDI Dízel 1896 96kW (130LE) 1896ccm AVFAWX 15418

2.0 4motion Benzin 1984 85kW (115LE) 1984ccm AZM 15787

2.0 Benzin 1984 85kW (115LE) 1984ccm AZM 15422

2.0 Benzin 1984 96kW (130LE) 1984ccm ALT 16347

2.0 TDI Dízel 1968 100kW (136LE) 1968ccm BGW 17874

2.3 VR5 4motion Benzin 2324 125kW (170LE) 2324ccm AZX 15788

2.3 VR5 Benzin 2324 125kW (170LE) 2324ccm AZX 15423

2.5 TDI 4motion Dízel 2496 110kW (150LE) 2496ccm AKN 15785

2.5 TDI 4motion Dízel 2496 132kW (180LE) 2496ccm BAUBDH 17215

2.5 TDI Dízel 2496 110kW (150LE) 2496ccm AKN 15536

2.5 TDI Dízel 2496 120kW (163LE) 2496ccm BDG 17407

2.8 4motion Benzin 2771 142kW (193LE) 2771ccm AMXATQ 15535

2.8 Benzin 2771 142kW (193LE) 2771ccm ATQ 49771

4.0 W8 4motion Benzin 3999 202kW (275LE) 3999ccm BDN 16036

Tovább olvasom
Évente több mint 10 millió új járművet szerelnek fel SACHS lengéscsillapítókkal. A SACHS márka története 1894-ben kezdődik, amikor a szerszámkészítő és névadó Ernst Sachs beadta első kerékpárkeréktengely szabadalmi bejelentését. Sachs találmányának szabadalmaztatása vezetett ahhoz a közös döntéshez, hogy 1895. augusztus 1-jén megalapítják a ""Schweinfurter Präzisions-Kugellager-Werke Fichtel & Sachs"" vállalatot, amely a kerékpárok golyóscsapágyainak és kerékagyainak gyártásával foglalkozott. A kerékpár tömegközlekedési eszközként való áttörése gyors növekedést eredményezett; 1905-ben a Fichtel & Sachsnak már 900 alkalmazottja volt. A gazdasági válság idején Sachs 1923-ban részvénytársasággá alakította át a vállalatot, majd 1929-ben eladta a golyóscsapágy részleget, és a járműmotorok, tengelykapcsolók, valamint lengéscsillapítók gyártására összpontosított. 1945-ben, a háborús zűrzavarok után a schweinfurti gyár létesítményeinek 67 százaléka megsemmisült, ennek ellenére az év végén újraindult a termelés. Más innovatív fejlesztések piaci sikerével a schweinfurti anyagyárat 1969-ben meg kellett duplázni. Emellett több vállalatot is felvásároltak, és a vállalat megtette az első lépést Észak-Amerikában, mielőtt a Mannesmann AG 1987-ben megszerezte a részvények többségét. A vállalat nemzetközivé válása tovább folytatódott, és 1995-ben a Fichtel & Sachs 38 gyártó és értékesítő vállalattal volt jelen világszerte. A ZF Sachs AG névre átkeresztelt vállalat 2001-ben a ZF csoport része lett, majd 2011-ben beolvadt a ZF Friedrichshafen AG-be. Ma a SACHS márka termékeit a ZF Aftermarket a LEMFÖRDER, TRW, BOGE és ZF OPENMATICS márkákkal együtt sikeresen értékesíti nemzetközi szinten.
Tovább olvasom