Univerzális menü

Bilstein futómű rugó elsőtengely

BILSTEIN - B3 OE Replacement
Cikkszám: 36-199556
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 3046413
2 munkanap alatt beszerezhető 10+ db.
Bolti ár:
18 260 Ft
-12%
Online ár:
16 020 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Személyes vásárlás a központban: 11:00-ig leadott rendelés másnap; 11:00 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva lehetséges. Személyes vásárlás budapesti kirendeltségben: 11:00-ig leadott rendelés esetén másnap 15:30 után; 11:00 után leadottrendelés esetén 2 munkanap múlva 9:00-tól lehetséges. Személyes vásárlás vidéki kirendeltségben: 11:00-ig leadott rendelés 2 munkanap múlva 9:00-tól; 11:00 után leadott esetén 3 munkanap múlva 9:00-tól lehetséges. Futárral történő kiszállítás: 11:00-ig leadott rendelést másnap; 11:00 után leadott rendelést 2 munkanap múlva átadjuk a futárnak. Kérjük minden esetben várja meg munkatársunk értesítését!

Olajok kenőanyagok folyadékok patent izzó nem visszáruzható! Visszáruzandó alkatrészeket hat napon belül eredeti csomagolásban sértetlenül vesszük vissza. Cseredarabokat tisztán sértetlenül ledugózva eredeti csomagolásban 1 éven belül vesszük vissza. (33)

1 munkanap alatt beszerezhető 8 db.
Bolti ár:
24 130 Ft
-9%
Online ár:
21 940 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Személyes vásárlás a központban: 15:00-ig leadott rendelés esetén másnap; 15:00 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva lehetséges. Személyes vásárlás budapesti kirendeltségben: 15:00-ig leadott rendelés esetén másnap 15:30 után; 15:00 után leadottrendelés esetén 2 munkanap múlva lehetséges. Személyes vásárlás vidéki kirendeltségben: 15:00-ig leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva 9:00-tól; 15:00 után leadott rendelés esetén 3 munkanap múlva lehetséges. Futárral történő kiszállítás: 15:00-ig leadott rendelés esetén másnap; 15:00 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva átadjuk a futárnak. Kérjük minden esetben várja meg munkatársunk értesítését!

Olajok kenőanygok folyadékok elektromos alkatrészek visszáruzása nem lehetséges. A visszáruzandó tételeket sérülés mentes eredeti csomagolásban hat napon belül vesszük vissza. Cseredarabok mechanikai sérülés mentesen tisztán gyári csomagolásban visszáruzhatóak. (130)

Termékfotó
Sachs futómű rugó 339mm,343mm,elsőtengely,kézi kapcsolású váltó
Gyártó: SACHS
Cikkszám: 993 061
Kártyaszám: 3046431
8
19 000 Ft-tól
Jellemző méret:
CC-SL
Hossz [mm]:
343
Külső átmérő [mm]:
142
Átmérő [mm]:
12,75
SVHC:
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Rugóforma:
Állandó rugóátmérőjű csavarrugó
Hossz [mm]:
339
Színjelzés:
narancs
Színjelzés:
zöld
Színjelzés:
sárga (2x)
Termékfotó
Suplex futómű rugó elsőtengely,339mm,kézi kapcsolású váltó
Gyártó: SUPLEX
Cikkszám: 39312
Kártyaszám: 3046441
6
27 230 Ft-tól
Rugóforma:
Állandó rugóátmérőjű csavarrugó
Beépítési oldal:
elsőtengely
huzalátmérő [mm]:
12,75
Hossz [mm]:
339
Külső átmérő [mm]:
142
Tömeg [kg]:
2,2
Színjelzés:
narancs
Színjelzés:
zöld
Színjelzés:
sárga (2x)
huzalátmérő [mm]:
12,8
Termékfotó
Febi Bilstein futómű rugó 348mm,elsőtengely
Gyártó: Febi Bilstein
Cikkszám: 46926
Kártyaszám: 3047062
1
12 860 Ft-tól
Hossz [mm]:
348
Külső átmérő [mm]:
142
Külső átmérő [mm]:
13
Beépítési oldal:
elsőtengely
Tömeg [kg]:
2,1
csak párban cserélendő:
OE-számhoz:
3C0 411 105 C
Menetek száma:
5,6
huzalátmérő [mm]:
12,75
huzalátmérő [mm]:
12,8
Termékfotó
Kyb futómű rugó elsőtengely,348mm
Gyártó: KYB
Cikkszám: RH3559
Kártyaszám: 3047067
13
17 290 Ft-tól
Beépítési oldal:
elsőtengely
Jellemző méret:
E
Rugóforma:
Csavarrugó
Tömeg [kg]:
2,1
Vastagság 1 [mm]:
12,8
Külső átmérő [mm]:
142
Hossz [mm]:
348
További termékek
Beépítési oldal
elsőtengely
Tovább olvasom

1.8 TSI 4x4 Benzin 1798 118kW (160LE) 1798ccm CDAA 28254

1.8 TSI Benzin 1798 118kW (160LE) 1798ccm BZBCDAA 28253

2.0 TDI 16V Dízel 1968 103kW (140LE) 1968ccm BKDCFFBCLJA 31965

2.0 TDI Dízel 1968 103kW (140LE) 1968ccm BMP 28256

2.0 TDI Dízel 1968 125kW (170LE) 1968ccm CBBBCFGB 28257

1.8 TSI 4x4 Benzin 1798 118kW (160LE) 1798ccm CDAA 32785

1.8 TSI Benzin 1798 118kW (160LE) 1798ccm CDAA 32784

2.0 TDI 16V 4x4 Dízel 1968 103kW (140LE) 1968ccm CFFB 10573

2.0 TDI 16V Dízel 1968 103kW (140LE) 1968ccm BKDCFFBCLJA 32787

2.0 TDI 4x4 Dízel 1968 125kW (170LE) 1968ccm CBBBCFGB 32789

2.0 TDI Dízel 1968 103kW (140LE) 1968ccm BMP 33322

2.0 TDI Dízel 1968 125kW (170LE) 1968ccm CBBBCFGB 32788

1.4 TSI EcoFuel Benzin/Földgáz (CNG) 1390 110kW (150LE) 1390ccm CDGA 30976

1.8 TSI Benzin 1798 118kW (160LE) 1798ccm BZBCDAA 27545

2.0 BlueTDI Dízel 1968 105kW (143LE) 1968ccm CBAC 31109

2.0 FSI Benzin 1984 147kW (200LE) 1984ccm AXXBPYBWACAWBCBFACCTACCZA 19395

2.0 TDI 16V Dízel 1968 103kW (140LE) 1968ccm BKPCBAB 18523

2.0 TDI 4motion Dízel 1968 103kW (140LE) 1968ccm BMP 19958

2.0 TDI Dízel 1968 100kW (136LE) 1968ccm BMACBAA 27547

2.0 TDI Dízel 1968 103kW (140LE) 1968ccm BMP 19957

2.0 TDI Dízel 1968 88kW (120LE) 1968ccm BWV 28569

1.4 TSI EcoFuel Benzin/Földgáz (CNG) 1390 110kW (150LE) 1390ccm CDGA 30977

1.8 TSI Benzin 1798 118kW (160LE) 1798ccm BZBCDAA 27541

2.0 BlueTDI Dízel 1968 105kW (143LE) 1968ccm CBAC 31108

2.0 FSI Benzin 1984 147kW (200LE) 1984ccm AXXBPYBWACAWBCBFACCTACCZA 19396

2.0 TDI 16V Dízel 1968 103kW (140LE) 1968ccm BKPCBAB 18729

2.0 TDI Dízel 1968 100kW (136LE) 1968ccm BMACBAA 18732

2.0 TDI Dízel 1968 103kW (140LE) 1968ccm BMP 19959

2.0 TDI Dízel 1968 125kW (170LE) 1968ccm BMRCBBB 19200

2.0 TDI Dízel 1968 88kW (120LE) 1968ccm BWV 5668

2.0 TDI Dízel 1968 90kW (122LE) 1968ccm BVE 18731

1.4 TSI Benzin 1390 118kW (160LE) 1390ccm CTHD 57298

1.4 TSI Benzin 1390 90kW (122LE) 1390ccm CAXA 214

1.4 TSI EcoFuel Benzin/Földgáz (CNG) 1390 110kW (150LE) 1390ccm CDGA 315

1.4 TSI MultiFuel Benzin/Etanol 1390 118kW (160LE) 1390ccm CKMA 10577

1.6 TDI Dízel 1598 77kW (105LE) 1598ccm CAYC 293

1.8 TSI Benzin 1798 118kW (160LE) 1798ccm CDAA 269

2.0 TDI Dízel 1968 100kW (136LE) 1968ccm CFFA 11228

2.0 TDI Dízel 1968 103kW (140LE) 1968ccm CFFB 294

2.0 TDI Dízel 1968 125kW (170LE) 1968ccm CFGBCLLA 296

2.0 TDI Dízel 1968 130kW (177LE) 1968ccm CFGC 56872

3.6 FSI 4motion Benzin 3597 220kW (300LE) 3597ccm BWS 7027

1.4 TSI Benzin 1390 118kW (160LE) 1390ccm CTHD 57348

1.4 TSI Benzin 1390 90kW (122LE) 1390ccm CAXA 317

1.4 TSI EcoFuel Benzin/Földgáz (CNG) 1390 110kW (150LE) 1390ccm CDGA 361

1.4 TSI MultiFuel Benzin/Etanol 1390 118kW (160LE) 1390ccm CKMA 10586

1.6 TDI Dízel 1598 77kW (105LE) 1598ccm CAYC 327

1.8 TSI Benzin 1798 118kW (160LE) 1798ccm CDAA 326

2.0 TDI Dízel 1968 100kW (136LE) 1968ccm CFFA 11233

2.0 TDI Dízel 1968 103kW (140LE) 1968ccm CFFB 356

2.0 TDI Dízel 1968 125kW (170LE) 1968ccm CFGBCLLA 358

2.0 TDI Dízel 1968 130kW (177LE) 1968ccm CFGC 56871

3.6 FSI 4motion Benzin 3597 220kW (300LE) 3597ccm BWS 7033

2.0 TDI 4motion Dízel 1968 103kW (140LE) 1968ccm CBABCFFB 31974

2.0 TDI 4motion Dízel 1968 125kW (170LE) 1968ccm CBBBCFGB 32797

3.6 FSI 4motion Benzin 3597 220kW (300LE) 3597ccm BWS 26608

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom