Univerzális menü

Bilstein futómű rugó

BILSTEIN - B3 OE Replacement
Cikkszám: 36-259335
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 3047873
2 munkanap alatt beszerezhető 10+ db.
Bolti ár:
15 780 Ft
-12%
Online ár:
13 840 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Személyes vásárlás a központban: 11:00-ig leadott rendelés másnap; 11:00 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva lehetséges. Személyes vásárlás budapesti kirendeltségben: 11:00-ig leadott rendelés esetén másnap 15:30 után; 11:00 után leadottrendelés esetén 2 munkanap múlva 9:00-tól lehetséges. Személyes vásárlás vidéki kirendeltségben: 11:00-ig leadott rendelés 2 munkanap múlva 9:00-tól; 11:00 után leadott esetén 3 munkanap múlva 9:00-tól lehetséges. Futárral történő kiszállítás: 11:00-ig leadott rendelést másnap; 11:00 után leadott rendelést 2 munkanap múlva átadjuk a futárnak. Kérjük minden esetben várja meg munkatársunk értesítését!

Olajok kenőanyagok folyadékok patent izzó nem visszáruzható! Visszáruzandó alkatrészeket hat napon belül eredeti csomagolásban sértetlenül vesszük vissza. Cseredarabokat tisztán sértetlenül ledugózva eredeti csomagolásban 1 éven belül vesszük vissza. (33)

Termékfotó
Sachs futómű rugó 362mm
Gyártó: SACHS
Cikkszám: 994 337
Kártyaszám: 3047887
6
16 490 Ft-tól
Jellemző méret:
E
Hossz [mm]:
362
Külső átmérő [mm]:
118
Átmérő [mm]:
12,25
SVHC:
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Színjelzés:
barna
Színjelzés:
narancs (3x)
Színjelzés:
fehér
Termékfotó
Suplex futómű rugó hátsótengely,362mm
Gyártó: SUPLEX
Cikkszám: 39291
Kártyaszám: 3047890
7
22 510 Ft-tól
Rugóforma:
Állandó rugóátmérőjű csavarrugó
Beépítési oldal:
hátsótengely
Színjelzés:
barna
Színjelzés:
narancs (3x)
Színjelzés:
fehér
huzalátmérő [mm]:
12,25
Hossz [mm]:
362
Külső átmérő [mm]:
118
Tömeg [kg]:
2,2
huzalátmérő [mm]:
12,3
Termékfotó
Kyb futómű rugó hátsótengely,368mm
Gyártó: KYB
Cikkszám: RH6784
Kártyaszám: 3269758
11
16 560 Ft-tól
Beépítési oldal:
hátsótengely
Jellemző méret:
E
Rugóforma:
Csavarrugó
Tömeg [kg]:
2,22
Vastagság 1 [mm]:
12,3
Külső átmérő [mm]:
116
Hossz [mm]:
368
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

VW (1K0 511 115 DE)

VW (1K0511115GR)


További olvasom
Beépítési oldal
hátsótengely
Tovább olvasom

1.8 TSI 4x4 Benzin 1798 118kW (160LE) 1798ccm CDAA 28254

1.4 TSI Benzin 1390 92kW (125LE) 1390ccm CAXC 32783

1.6 TDI Dízel 1598 77kW (105LE) 1598ccm CAYC 6339

1.8 TSI Benzin 1798 118kW (160LE) 1798ccm CDAA 32784

1.9 TDI Dízel 1896 77kW (105LE) 1896ccm BLSBXE 11006

2.0 TDI 16V Dízel 1968 103kW (140LE) 1968ccm BKDCFFBCLJA 32787

2.0 TDI Dízel 1968 103kW (140LE) 1968ccm BMP 33322

2.0 TDI Dízel 1968 125kW (170LE) 1968ccm CBBBCFGB 32788

2.0 TSI Benzin 1984 147kW (200LE) 1984ccm CCZA 6326

1.4 TSI Benzin 1390 118kW (160LE) 1390ccm CAVDCTHD 31100

1.9 TDI Dízel 1896 77kW (105LE) 1896ccm BKCBLSBXE 17768

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom