Powered by Smartsupp Bilstein futómű rugó
Univerzális menü

Bilstein futómű rugó

BILSTEIN - B3 OE Replacement
Cikkszám: 36-233793
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 3048147
Termékfotó
Skf futómű rugó hátsótengely,381mm,persely nélkül
Gyártó: SKF
Cikkszám: VKDL 31012
Kártyaszám: 3048170
5
17 180 Ft-tól
Beépítési oldal:
hátsótengely
Hossz [mm]:
381
Tömeg [kg]:
2,3
Rugóforma:
Állandó rugóátmérőjű csavarrugó
Külső átmérő [mm]:
114
Kiegészítő cikk/kiegészítő info:
persely nélkül
Menetek száma:
8,3
Gyártó ország:
Csehország
Színjelzés:
narancs (2x)
Színjelzés:
piros
huzalátmérő [mm]:
12
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

VW (1K0 511 115 CL)
VW (1K0 511 115 CM)
VW (1K0 511 115 CN)


Tovább olvasom
Beépítési oldal
hátsótengely
Tovább olvasom

1.2 TSI benzin (1.2 16V 81kw 110LE 1197ccm) Eng.code: CYVB Type id: 115188

1.2 TSI benzin (1.2 8V 77kw 105LE 1197ccm) Eng.code: CBZB Type id: 32750

1.4 TSI benzin (1.4 16V 90kw 122LE 1390ccm) Eng.code: CAXA Type id: 33683

1.4 TSI benzin (1.4 16V 92kw 125LE 1395ccm) Eng.code: CZCA Type id: 115189

1.6 TDI diesel (1.6 16V 77kw 105LE 1598ccm) Eng.code: CAYC Type id: 6345

1.6 benzin (1.6 16V 81kw 110LE 1598ccm) Eng.code: CWVA Type id: 107942

1.6 TDI diesel (1.6 16V 66kw 90LE 1598ccm) Eng.code: CAYB Type id: 33031

2.0 TDI diesel (2.0 16V 81kw 110LE 1968ccm) Eng.code: CLCA Type id: 58749

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom