Univerzális menü

Bilstein futómű rugó hátsótengely

BILSTEIN - B3 OE Replacement
Cikkszám: 36-257102
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 3048706
2 munkanap alatt beszerezhető 10+ db.
Bolti ár:
17 740 Ft
-12%
Online ár:
15 560 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Személyes vásárlás a központban: 11:00-ig leadott rendelés másnap; 11:00 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva lehetséges. Személyes vásárlás budapesti kirendeltségben: 11:00-ig leadott rendelés esetén másnap 15:30 után; 11:00 után leadottrendelés esetén 2 munkanap múlva 9:00-tól lehetséges. Személyes vásárlás vidéki kirendeltségben: 11:00-ig leadott rendelés 2 munkanap múlva 9:00-tól; 11:00 után leadott esetén 3 munkanap múlva 9:00-tól lehetséges. Futárral történő kiszállítás: 11:00-ig leadott rendelést másnap; 11:00 után leadott rendelést 2 munkanap múlva átadjuk a futárnak. Kérjük minden esetben várja meg munkatársunk értesítését!

Olajok kenőanyagok folyadékok patent izzó nem visszáruzható! Visszáruzandó alkatrészeket hat napon belül eredeti csomagolásban sértetlenül vesszük vissza. Cseredarabokat tisztán sértetlenül ledugózva eredeti csomagolásban 1 éven belül vesszük vissza. (33)

Termékfotó
Sachs futómű rugó 380mm
Gyártó: SACHS
Cikkszám: 994 336
Kártyaszám: 3048733
9
17 560 Ft-tól
Jellemző méret:
E
Hossz [mm]:
380
Külső átmérő [mm]:
115
Átmérő [mm]:
12,5
SVHC:
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Rugóforma:
Állandó rugóátmérőjű csavarrugó
Színjelzés:
zöld (2x)
Színjelzés:
piros
Termékfotó
Kyb futómű rugó hátsótengely,363mm
Gyártó: KYB
Cikkszám: RH5549
Kártyaszám: 3331308
15
15 910 Ft-tól
Beépítési oldal:
hátsótengely
Futómű:
szabványos futóművel szerelt járművekhez
Jellemző méret:
E
Rugóforma:
Csavarrugó
Tömeg [kg]:
2,26
Vastagság 1 [mm]:
12,3
Külső átmérő [mm]:
113
Hossz [mm]:
363
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

SKODA (1K0 511 115 CR)
SKODA (1K0 511 115 DK)


További olvasom
Beépítési oldal
hátsótengely
Rugóforma
Állandó rugóátmérőjű csavarrugó
Tovább olvasom

1.4 TSI 4x4 Benzin 1395 110kW (150LE) 1395ccm CZDA 115190

1.8 TSI 4x4 Benzin 1798 112kW (152LE) 1798ccm CDAB 9491

1.8 TSI 4x4 Benzin 1798 118kW (160LE) 1798ccm CDAA 32751

2.0 TDI 4x4 Dízel 1968 103kW (140LE) 1968ccm CBDBCFHCCLCB 32754

2.0 TDI 4x4 Dízel 1968 110kW (150LE) 1968ccm CUUBDFSB 115192

2.0 TDI 4x4 Dízel 1968 125kW (170LE) 1968ccm CEGACFJA 32755

2.0 TDI 4x4 Dízel 1968 81kW (110LE) 1968ccm CFHFCUUADFSA 32753

2.0 TDI Dízel 1968 103kW (140LE) 1968ccm CFHCCLCB 10974

2.0 TDI Dízel 1968 110kW (150LE) 1968ccm CUUBDFSB 115191

2.0 TDI Dízel 1968 81kW (110LE) 1968ccm CFHACLCACUUADFSA 32752

1.4 TSI Benzin 1390 103kW (140LE) 1390ccm BMYCAVC 19651

1.4 TSI Benzin 1390 125kW (170LE) 1390ccm BLGCAVB 27994

1.6 Benzin 1595 75kW (102LE) 1595ccm BGUBSEBSF 17572

2.0 TDI 16V Dízel 1968 103kW (140LE) 1968ccm BKD 17770

2.0 TDI Dízel 1968 103kW (140LE) 1968ccm BMM 19964

2.0 TDI Dízel 1968 125kW (170LE) 1968ccm BMNCFJA 19634

1.2 TSI Benzin 1197 77kW (105LE) 1197ccm CBZB 2477

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom