Powered by Smartsupp Subaru FORESTER 2002-2008 (SG) első tengely bal lengéscsillapító
Univerzális menü

Bilstein lengéscsillapító első tengely bal,gáznyomásos,kétcsöves

BILSTEIN - B4 OE Replacement
Cikkszám: 22-248169
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 3066451
Termékfotó
Kyb lengéscsillapító első tengely bal,gáznyomásos,kétcsöves,felül csavarorsó
Gyártó: KYB
Cikkszám: 334343
Kártyaszám: 3066492
7
41 550 Ft-tól
Beépítési oldal:
Első tengely bal
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus:
Gólyaláb
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Lengéscsillapító-típus:
Csillapító visszahúzó rugóval
Páros cikkszám:
334342
Lengéscsillapító rögzítés:
felül csavarorsó
Termékfotó
Kyb lengéscsillapító első tengely bal,gáznyomásos,kétcsöves,felül csavarorsó
Gyártó: KYB
Cikkszám: 334371
Kártyaszám: 3066496
12
53 330 Ft-tól
Beépítési oldal:
Első tengely bal
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus:
Gólyaláb
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Lengéscsillapító-típus:
Csillapító visszahúzó rugóval
Páros cikkszám:
334370
Lengéscsillapító rögzítés:
felül csavarorsó
Termékfotó
Nipparts lengéscsillapító gáznyomásos,felül csavarorsó
Gyártó: NIPPARTS
Cikkszám: N5507009G
Kártyaszám: 3066519
5
20 790 Ft-tól
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus:
Gólyaláb
Lengéscsillapító rögzítés:
felül csavarorsó
Lengéscsillapító rögzítés:
alul bilincs
Páros cikkszám:
N5517009G
Termékfotó
Optimal lengéscsillapító első tengely bal,gáznyomásos,kétcsöves,felül csavarorsó
Gyártó: OPTIMAL
Cikkszám: A-3637GL
Kártyaszám: 3066525
8
21 050 Ft-tól
Beépítési oldal:
Első tengely bal
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus:
Gólyaláb
Lengéscsillapító rögzítés:
felül csavarorsó
Lengéscsillapító rögzítés:
alul bilincs
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Menetméret:
M14x1.5
Hajtókar hossza [mm]:
182
Jármű felszerelés:
szintszabályzóval szerelt járművekhez nem
dugattyúrúd átmérő [mm]:
20
Páros cikkszám:
A-3637GR
Rugóstag külső átmérő [mm]:
50
Furatátmérő 1 [mm]:
14,2
A dugattyúrúd hossza [mm]:
182
1. furatátmérő [mm]:
14,2
Termékfotó
Sachs lengéscsillapító bal,gáznyomásos,kétcsöves,felül csavarorsó
Gyártó: SACHS
Cikkszám: 312 892
Kártyaszám: 3066528
8
60 400 Ft-tól
Lengéscsillapító-típus:
Gólyaláb
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Jellemző méret:
SFE32X123A
Beépítési oldal:
bal
Páros cikkszám:
312 891
Lengéscsillapító rögzítés:
felül csavarorsó
SVHC:
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Beépítési oldal:
Első tengely bal
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

SUBARU (20310SA010)
SUBARU (20310SA051)


Tovább olvasom
Beépítési oldal
Első tengely bal
Lengéscsillapító fajtája
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus
Gólyaláb
Lengéscsillapító rögzítés
felül csavarorsó
Lengéscsillapító rögzítés
alul bilincs
Páros cikkszám
22-248206
Lengéscsillapító-rendszer
Kétcsöves
Tovább olvasom

2.0 AWD (SG5) benzin (2.0 16V 92kw 125LE 1994ccm) Eng.code: EJ201 Type id: 16998

2.0 S Turbo AWD (SG5) benzin (2.0 16V 130kw 177LE 1994ccm) Eng.code: EJ205 Type id: 16999

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom