Powered by Smartsupp Suzuki JIMNY 1998- zárt terepjáró (SN) hátsótengely lengéscsillapító
Univerzális menü

Bilstein lengéscsillapító hátsótengely,gáznyomásos,egycsöves,felül szem

BILSTEIN - B6 4600
Cikkszám: 24-193399
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 3095664
Termékfotó
Ashika lengéscsillapító hátsótengely,gáznyomásos,felül szem
Gyártó: ASHIKA
Cikkszám: MA-80022
Kártyaszám: 3095660
25
8 440 Ft-tól
Beépítési oldal:
hátsótengely
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Lengéscsillapító rögzítés:
felül szem
Lengéscsillapító rögzítés:
alul szem
Lengéscsillapító-típus:
Teleszkópos lengéscsillapító
OE-számhoz:
4170077A00
Termékfotó
Japanparts lengéscsillapító hátsótengely,gáznyomásos,felül szem
Gyártó: JAPANPARTS
Cikkszám: MM-80022
Kártyaszám: 3095674
23
8 020 Ft-tól
Beépítési oldal:
hátsótengely
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Lengéscsillapító rögzítés:
felül szem
Lengéscsillapító rögzítés:
alul szem
Lengéscsillapító-típus:
Teleszkópos lengéscsillapító
Termékfotó
Kyb lengéscsillapító hátsótengely,gáznyomásos,kétcsöves,felül szem
Gyártó: KYB
Cikkszám: 343288
Kártyaszám: 3095685
11
20 600 Ft-tól
Beépítési oldal:
hátsótengely
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Lengéscsillapító rögzítés:
felül szem
Lengéscsillapító rögzítés:
alul szem
Lengéscsillapító-típus:
Teleszkópos lengéscsillapító
Termékfotó
Monroe lengéscsillapító gáznyomásos,kétcsöves,felül szem
Gyártó: MONROE
Cikkszám: D7706
Kártyaszám: 3095695
22
18 830 Ft-tól
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus:
Teleszkópos lengéscsillapító
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Lengéscsillapító rögzítés:
felül szem
Lengéscsillapító rögzítés:
alul szem
Tömeg [kg]:
0,84
Furatátmérő [mm]:
25,4
Hossz 1 [mm]:
301
Hossz 2 [mm]:
460
Garancia:
5 év garancia páronként cserélhető tartozékokkal
dugattyúrúd átmérő [mm]:
12,4
Csomagolási hossz [cm]:
51,5
Csomagolási szélesség [cm]:
12
Csomagolási magasság [cm]:
6,5
Furatátmérő [mm]:
25
További termékek
Beépítési oldal
hátsótengely
Lengéscsillapító fajtája
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus
Nem rugótartó lengéscsillapító
Lengéscsillapító rögzítés
felül szem
Lengéscsillapító rögzítés
alul szem
Jellemző méret
85/62
Hossz 1 [mm]
303
Hossz 2 [mm]
452,5
Lengéscsillapító-rendszer
Egycsöves
Hossz 2 [mm]
453
Tovább olvasom

1.3 (SN413) benzin (1.3 16V 63kw 86LE 1328ccm) Eng.code: M13A Type id: 24313

1.3 16V (SN413) benzin (1.3 16V 59kw 80LE 1298ccm) Eng.code: G13BB Type id: 10319

1.3 16V (SN413) benzin (1.3 16V 60kw 82LE 1328ccm) Eng.code: M13A Type id: 16094

1.3 16V 4WD (SN413) benzin (1.3 16V 59kw 80LE 1298ccm) Eng.code: G13BB Type id: 10321

1.3 16V 4WD (SN413) benzin (1.3 16V 60kw 82LE 1328ccm) Eng.code: M13A Type id: 16095

1.3 16V 4x4 (SN413) benzin (1.3 16V 63kw 86LE 1328ccm) Eng.code: M13A Type id: 19991

1.3 4WD (SN413) benzin (1.3 16V 62kw 85LE 1328ccm) Eng.code: M13A Type id: 106326

1.5 DDiS 4WD (SN415D) diesel (1.5 8V 48kw 65LE 1461ccm) Eng.code: K9K700 Type id: 18141

1.5 DDiS 4x4 diesel (1.5 8V 63kw 86LE 1461ccm) Eng.code: K9K266 Type id: 19992

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom