Powered by Smartsupp Toyota COROLLA 2002-2007 kombi (E12) kuplungszerkezet
Univerzális menü

Sachs kuplungszerkezet

Toyota Auris,Celica,Corolla,Yaris
Cikkszám: 3082 600 745
Gyártó: SACHS
Kártyaszám: 3118914

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

TOYOTA (31210-12250)
TOYOTA (3121052080)
TOYOTA (31210-12290)
TOYOTA (31210-12251)
TOYOTA (31210-12291)
TOYOTA (31210-20380)

SCION (3121012291)


Tovább olvasom
Jellemző méret
MF215
Átmérő [mm]
215
SVHC
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Tovább olvasom

1.4 D-4D (NDE150_, NDE150R) diesel (1.4 8V 66kw 90LE 1364ccm) Eng.code: 1ND-TV Type id: 22467

1.8 16V TS (ZZT231_, ZZT231R) benzin (1.8 16V 141kw 192LE 1796ccm) Eng.code: 2ZZ-GE Type id: 14534

1.4 D (NDE120_, NDE120R) diesel (1.4 8V 66kw 90LE 1364ccm) Eng.code: 1ND-TV Type id: 18734

1.8 VVTL-i TS (ZZE123) benzin (1.8 16V 141kw 192LE 1796ccm) Eng.code: 2ZZ-GE Type id: 16375

1.8 VVTL-i TS (ZZE123_, ZZE123R) benzin (1.8 16V 160kw 218LE 1796ccm) Eng.code: 2ZZ-GE Type id: 9732

1.8 VVTL-i TS (ZZE123_, ZZE123R) benzin (1.8 16V 165kw 224LE 1796ccm) Eng.code: 2ZZ-GE Type id: 19252

1.4 D-4D (NDE120_, NDE120R) diesel (1.4 8V 66kw 90LE 1364ccm) Eng.code: 1ND-TV Type id: 18735

1.4 D4-D (NDE120_, NDE120R) diesel (1.4 8V 66kw 90LE 1364ccm) Eng.code: 1ND-TV Type id: 18733

1.4 D-4D (NDE150) diesel (1.4 8V 66kw 90LE 1364ccm) Eng.code: 1ND-TV Type id: 31150

1.8 VVTi (ZSP90_, ZSP90R) benzin (1.8 16V 98kw 133LE 1798ccm) Eng.code: 2ZR-FE Type id: 22475

Tovább olvasom
Évente több mint 10 millió új járművet szerelnek fel SACHS lengéscsillapítókkal. A SACHS márka története 1894-ben kezdődik, amikor a szerszámkészítő és névadó Ernst Sachs beadta első kerékpárkeréktengely szabadalmi bejelentését. Sachs találmányának szabadalmaztatása vezetett ahhoz a közös döntéshez, hogy 1895. augusztus 1-jén megalapítják a ""Schweinfurter Präzisions-Kugellager-Werke Fichtel & Sachs"" vállalatot, amely a kerékpárok golyóscsapágyainak és kerékagyainak gyártásával foglalkozott. A kerékpár tömegközlekedési eszközként való áttörése gyors növekedést eredményezett; 1905-ben a Fichtel & Sachsnak már 900 alkalmazottja volt. A gazdasági válság idején Sachs 1923-ban részvénytársasággá alakította át a vállalatot, majd 1929-ben eladta a golyóscsapágy részleget, és a járműmotorok, tengelykapcsolók, valamint lengéscsillapítók gyártására összpontosított. 1945-ben, a háborús zűrzavarok után a schweinfurti gyár létesítményeinek 67 százaléka megsemmisült, ennek ellenére az év végén újraindult a termelés. Más innovatív fejlesztések piaci sikerével a schweinfurti anyagyárat 1969-ben meg kellett duplázni. Emellett több vállalatot is felvásároltak, és a vállalat megtette az első lépést Észak-Amerikában, mielőtt a Mannesmann AG 1987-ben megszerezte a részvények többségét. A vállalat nemzetközivé válása tovább folytatódott, és 1995-ben a Fichtel & Sachs 38 gyártó és értékesítő vállalattal volt jelen világszerte. A ZF Sachs AG névre átkeresztelt vállalat 2001-ben a ZF csoport része lett, majd 2011-ben beolvadt a ZF Friedrichshafen AG-be. Ma a SACHS márka termékeit a ZF Aftermarket a LEMFÖRDER, TRW, BOGE és ZF OPENMATICS márkákkal együtt sikeresen értékesíti nemzetközi szinten.
Tovább olvasom