Univerzális menü

Bilstein támcsapágy gólyaláb hátsótengely

B1 OE Replacement
Cikkszám: 12-248971
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 3160656
1 munkanap alatt beszerezhető 7 db.
Bolti ár:
6 700 Ft
-17%
Online ár:
5 590 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Személyes vásárlás a központban: 15:00-ig leadott rendelés esetén másnap; 15:00 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva lehetséges. Személyes vásárlás budapesti kirendeltségben: 15:00-ig leadott rendelés esetén másnap 15:30 után; 15:00 után leadottrendelés esetén 2 munkanap múlva lehetséges. Személyes vásárlás vidéki kirendeltségben: 15:00-ig leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva 9:00-tól; 15:00 után leadott rendelés esetén 3 munkanap múlva lehetséges. Futárral történő kiszállítás: 15:00-ig leadott rendelés esetén másnap; 15:00 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva átadjuk a futárnak. Kérjük minden esetben várja meg munkatársunk értesítését!

Olajok kenőanygok folyadékok elektromos alkatrészek visszáruzása nem lehetséges. A visszáruzandó tételeket sérülés mentes eredeti csomagolásban hat napon belül vesszük vissza. Cseredarabok mechanikai sérülés mentesen tisztán gyári csomagolásban visszáruzhatóak. (130)

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

TOYOTA (48750-02040)
TOYOTA (48750-0F010)
TOYOTA (48750-32170)
TOYOTA (48755-02040)
TOYOTA (48755-20010)
TOYOTA (48760-0F010)


További olvasom
Beépítési oldal
hátsótengely
Tovább olvasom

1.8 16V TS (ZZT231_) Benzin 1796 141kW (192LE) 1796ccm 2ZZ-GE 14534

1.8 16V VT-i (ZZT230_) Benzin 1794 105kW (143LE) 1794ccm 1ZZ-FE 14169

1.4 D (NDE120_) Dízel 1364 66kW (90LE) 1364ccm 1ND-TV 18734

1.4 VVT-i (ZZE120_) Benzin 1398 71kW (97LE) 1398ccm 4ZZ-FE 16373

1.6 VVT-i (ZZE121_) Benzin 1598 81kW (110LE) 1598ccm 3ZZ-FE 16374

1.8 VVTL-i TS (ZZE123) Benzin 1796 141kW (192LE) 1796ccm 2ZZ-GE 16375

1.8 VVTL-i TS (ZZE123_) Benzin 1796 160kW (218LE) 1796ccm 2ZZ-GE 9732

1.8 VVTL-i TS (ZZE123_) Benzin 1796 165kW (224LE) 1796ccm 2ZZ-GE 19252

2.0 D-4D (CDE120R_ CDE120L_) Dízel 1995 81kW (110LE) 1995ccm 1CD-FTV 16377

2.0 D-4D (CDE120R_ CDE120L_) Dízel 1995 85kW (116LE) 1995ccm 1CD-FTV 17439

2.0 D-4D (CDE120_) Dízel 1995 66kW (90LE) 1995ccm 1CD-FTV 16376

1.3 (NZE120) Benzin 1299 65kW (88LE) 1299ccm 2NZ-FE 143981

1.4 D4-D (NDE120_) Dízel 1364 66kW (90LE) 1364ccm 1ND-TV 18733

1.4 VVT-i (ZZE120_) Benzin 1398 71kW (97LE) 1398ccm 4ZZ-FE 16378

1.6 VVT-i (ZZE121_) Benzin 1598 81kW (110LE) 1598ccm 3ZZ-FE 16379

2.0 D-4D (CDE120_) Dízel 1995 66kW (90LE) 1995ccm 1CD-FTV 16380

2.0 D-4D (CDE120_) Dízel 1995 85kW (116LE) 1995ccm 1CD-FTV 18220

1.6 (ZNR10_) Benzin 1598 81kW (110LE) 1598ccm 3ZZ-FE 18039

1.8 (ZNR11_) Benzin 1794 95kW (129LE) 1794ccm 1ZZ-FE 18040

2.0 D-4D (CUR10_) Dízel 1995 85kW (116LE) 1995ccm 1CD-FTV 18041

2.2 D-4D (AUR10_) Dízel 2231 100kW (136LE) 2231ccm 2AD-FTV 19245

2.2 D-4D (AUR10_) Dízel 2231 130kW (177LE) 2231ccm 2AD-FHV 19068

1.4 D-4D (NDE120_) Dízel 1364 66kW (90LE) 1364ccm 1ND-TV 18735

1.4 VVT-i (ZZE120_) Benzin 1398 71kW (97LE) 1398ccm 4ZZ-FE 16381

1.6 VVT-i (ZZE121_) Benzin 1598 81kW (110LE) 1598ccm 3ZZ-FE 16382

2.0 D-4D (CDE120_) Dízel 1995 66kW (90LE) 1995ccm 1CD-FTV 17856

2.0 D-4D (CDE120_) Dízel 1995 85kW (116LE) 1995ccm 1CD-FTV 20843

1.5 Hybrid (NHW20_) Benzin/elektromos 1497 57kW (78LE) 1497ccm 1NZ-FXE 17711

1.5 Hybrid (NHW2_) Benzin/elektromos 1497 107kW (146LE) 1497ccm 1NZ-FXE 49414

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom