Univerzális menü

Bilstein futómű rugó

BILSTEIN - B3 OE Replacement
Cikkszám: 36-198207
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 3163527
2 munkanap alatt beszerezhető 2 db.
Bolti ár:
22 030 Ft
-9%
Online ár:
20 020 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Személyes vásárlás a központban: 11:00-ig leadott rendelés másnap; 11:00 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva lehetséges. Személyes vásárlás budapesti kirendeltségben: 11:00-ig leadott rendelés esetén másnap 15:30 után; 11:00 után leadottrendelés esetén 2 munkanap múlva 9:00-tól lehetséges. Személyes vásárlás vidéki kirendeltségben: 11:00-ig leadott rendelés 2 munkanap múlva 9:00-tól; 11:00 után leadott esetén 3 munkanap múlva 9:00-tól lehetséges. Futárral történő kiszállítás: 11:00-ig leadott rendelést másnap; 11:00 után leadott rendelést 2 munkanap múlva átadjuk a futárnak. Kérjük minden esetben várja meg munkatársunk értesítését!

Olajok kenőanyagok folyadékok patent izzó nem visszáruzható! Visszáruzandó alkatrészeket hat napon belül eredeti csomagolásban sértetlenül vesszük vissza. Cseredarabokat tisztán sértetlenül ledugózva eredeti csomagolásban 1 éven belül vesszük vissza. (33)

Termékfotó
Monroe futómű rugó 336mm
Gyártó: MONROE
Cikkszám: SP3899
Kártyaszám: 3163542
6
13 860 Ft-tól
Hossz [mm]:
336
Tömeg [kg]:
1,9
Külső átmérő [mm]:
106
Belső átmérő 1 [mm]:
60
Belső átmérő 2 [mm]:
82
Garancia:
5 év garancia
Menetek száma:
8
Csomagolási hossz [mm]:
41,5
Csomagolási szélesség [cm]:
15
Csomagolási magasság [cm]:
15,4
huzalátmérő [mm]:
11,1
Termékfotó
Kyb futómű rugó hátsótengely,335mm
Gyártó: KYB
Cikkszám: RG6540
Kártyaszám: 3165478
13
14 650 Ft-tól
Beépítési oldal:
hátsótengely
Jellemző méret:
AC
Rugóforma:
Csavarrugó
Tömeg [kg]:
1,78
Vastagság 1 [mm]:
11
Külső átmérő [mm]:
104
Hossz [mm]:
335
Termékfotó
Monroe futómű rugó
Gyártó: MONROE
Cikkszám: SP3509
Kártyaszám: 3165485
10
19 650 Ft-tól
Tömeg [kg]:
1,9
Külső átmérő [mm]:
104
Garancia:
5 év garancia
Csomagolási hossz [mm]:
40,6
Csomagolási szélesség [cm]:
15,1
Csomagolási magasság [cm]:
15,2
huzalátmérő [mm]:
11,1
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

TOYOTA (48231-02390)
TOYOTA (48231-13100)


További olvasom
Beépítési oldal
hátsótengely
Tovább olvasom

1.4 VVT-i (ZZE120_) Benzin 1398 71kW (97LE) 1398ccm 4ZZ-FE 16378

1.6 VVT-i (ZZE121_) Benzin 1598 81kW (110LE) 1598ccm 3ZZ-FE 16379

1.6 VVT-i (ZZE121_) Benzin 1598 81kW (110LE) 1598ccm 3ZZ-FE 16384

1.8 VVT-i (ZZE122_) Benzin 1794 99kW (135LE) 1794ccm 1ZZ-FE 16514

2.0 D-4D (CDE120_) Dízel 1995 66kW (90LE) 1995ccm 1CD-FTV 16385

1.6 VVT-i (ZZE121_) Benzin 1598 81kW (110LE) 1598ccm 3ZZ-FE 16382

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom