Powered by Smartsupp Toyota COROLLA 2001-2008 lépcsős hátú (E12) futómű rugó
Univerzális menü

Sachs futómű rugó 331mm

Toyota Corolla 1.4 benzin,Corolla 1.6 benzin,Corolla 2.0 dízel
Cikkszám: 994 142
Gyártó: SACHS
Kártyaszám: 3164339
Termékfotó
Kyb futómű rugó hátsótengely,320mm
Gyártó: KYB
Cikkszám: RG6544
Kártyaszám: 3164330
14
12 400 Ft-tól
Beépítési oldal:
hátsótengely
Futómű:
szabványos futóművel szerelt járművekhez
Jellemző méret:
AC
Rugóforma:
Csavarrugó
Tömeg [kg]:
1,53
Vastagság 1 [mm]:
10,8
Külső átmérő [mm]:
105
Hossz [mm]:
320
Termékfotó
Monroe futómű rugó 323mm
Gyártó: MONROE
Cikkszám: SP3898
Kártyaszám: 3164335
8
13 320 Ft-tól
Hossz [mm]:
323
Tömeg [kg]:
1,8
Külső átmérő [mm]:
106
Belső átmérő 1 [mm]:
60
Belső átmérő 2 [mm]:
82
Garancia:
5 év garancia
Menetek száma:
7,5
Csomagolási hossz [cm]:
41,5
Csomagolási szélesség [cm]:
15,1
Csomagolási magasság [cm]:
15,2
Vámtarifa szám:
73 202 089
huzalátmérő [mm]:
10,5
További termékek
Hossz [mm]
331
Külső átmérő [mm]
109
Átmérő [mm]
11,05
SVHC
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Tovább olvasom

1.4 VVT-i (ZZE120_, ZZE120R) benzin (1.4 16V 71kw 97LE 1398ccm) Eng.code: 4ZZ-FE Type id: 16381

1.6 VVT-i (ZZE121_, ZZE121R) benzin (1.6 16V 81kw 110LE 1598ccm) Eng.code: 3ZZ-FE Type id: 16382

2.0 D-4D (CDE120_, CDE120R) diesel (2.0 16V 66kw 90LE 1995ccm) Eng.code: 1CD-FTV Type id: 17856

Tovább olvasom
Évente több mint 10 millió új járművet szerelnek fel SACHS lengéscsillapítókkal. A SACHS márka története 1894-ben kezdődik, amikor a szerszámkészítő és névadó Ernst Sachs beadta első kerékpárkeréktengely szabadalmi bejelentését. Sachs találmányának szabadalmaztatása vezetett ahhoz a közös döntéshez, hogy 1895. augusztus 1-jén megalapítják a ""Schweinfurter Präzisions-Kugellager-Werke Fichtel & Sachs"" vállalatot, amely a kerékpárok golyóscsapágyainak és kerékagyainak gyártásával foglalkozott. A kerékpár tömegközlekedési eszközként való áttörése gyors növekedést eredményezett; 1905-ben a Fichtel & Sachsnak már 900 alkalmazottja volt. A gazdasági válság idején Sachs 1923-ban részvénytársasággá alakította át a vállalatot, majd 1929-ben eladta a golyóscsapágy részleget, és a járműmotorok, tengelykapcsolók, valamint lengéscsillapítók gyártására összpontosított. 1945-ben, a háborús zűrzavarok után a schweinfurti gyár létesítményeinek 67 százaléka megsemmisült, ennek ellenére az év végén újraindult a termelés. Más innovatív fejlesztések piaci sikerével a schweinfurti anyagyárat 1969-ben meg kellett duplázni. Emellett több vállalatot is felvásároltak, és a vállalat megtette az első lépést Észak-Amerikában, mielőtt a Mannesmann AG 1987-ben megszerezte a részvények többségét. A vállalat nemzetközivé válása tovább folytatódott, és 1995-ben a Fichtel & Sachs 38 gyártó és értékesítő vállalattal volt jelen világszerte. A ZF Sachs AG névre átkeresztelt vállalat 2001-ben a ZF csoport része lett, majd 2011-ben beolvadt a ZF Friedrichshafen AG-be. Ma a SACHS márka termékeit a ZF Aftermarket a LEMFÖRDER, TRW, BOGE és ZF OPENMATICS márkákkal együtt sikeresen értékesíti nemzetközi szinten.
Tovább olvasom