Powered by Smartsupp Toyota RAV 4 I 1994-2000 (A1) elsőtengely lengéscsillapító
Univerzális menü

Sachs lengéscsillapító bal,gáznyomásos,kétcsöves,felül csavarorsó

Toyota RAV4 2.0 benzin
Cikkszám: 317 162
Gyártó: SACHS
Kártyaszám: 3197281
Termékfotó
Nipparts lengéscsillapító gáznyomásos,felül csavarorsó
Gyártó: NIPPARTS
Cikkszám: J5502014G
Kártyaszám: 3197123
9
18 807 Ft-tól
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus:
Gólyaláb
Lengéscsillapító rögzítés:
felül csavarorsó
Lengéscsillapító rögzítés:
alul bilincs
Páros cikkszám:
J5512014G
Termékfotó
Denckermann lengéscsillapító első tengely bal,gáznyomásos,kétcsöves
Gyártó: DENCKERMANN
Cikkszám: DSB382G
Kártyaszám: 3197210
6
19 846 Ft-tól
Beépítési oldal:
Első tengely bal
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus:
Gólyaláb
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
max. hossz [mm]:
600
Lengéscsillapító rögzítés:
felül csavarorsó
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

TOYOTA (48520-49016)
TOYOTA (48520-49026)


Tovább olvasom
Lengéscsillapító-típus
Gólyaláb
Lengéscsillapító-rendszer
Kétcsöves
Lengéscsillapító fajtája
gáznyomásos
Jellemző méret
SFE32/22X187A
Beépítési oldal
bal
Páros cikkszám
317 163
Lengéscsillapító rögzítés
felül csavarorsó
SVHC
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Beépítési oldal
Első tengely bal
Tovább olvasom

2.0 4WD (SXA10, SXA11) benzin (2.0 16V 94kw 128LE 1998ccm) Eng.code: 3S-FE Type id: 130706

2.0 4WD (SXA10, SXA11) benzin (2.0 16V 95kw 129LE 1998ccm) Eng.code: 3S-FE Type id: 3857

2.0 benzin (2.0 16V 95kw 129LE 1998ccm) Eng.code: 3S-FE Type id: 109624

2.0 4WD (SXA11) benzin (2.0 16V 94kw 129LE 1998ccm) Eng.code: 3S-FE Type id: 9565

Tovább olvasom
Évente több mint 10 millió új járművet szerelnek fel SACHS lengéscsillapítókkal. A SACHS márka története 1894-ben kezdődik, amikor a szerszámkészítő és névadó Ernst Sachs beadta első kerékpárkeréktengely szabadalmi bejelentését. Sachs találmányának szabadalmaztatása vezetett ahhoz a közös döntéshez, hogy 1895. augusztus 1-jén megalapítják a ""Schweinfurter Präzisions-Kugellager-Werke Fichtel & Sachs"" vállalatot, amely a kerékpárok golyóscsapágyainak és kerékagyainak gyártásával foglalkozott. A kerékpár tömegközlekedési eszközként való áttörése gyors növekedést eredményezett; 1905-ben a Fichtel & Sachsnak már 900 alkalmazottja volt. A gazdasági válság idején Sachs 1923-ban részvénytársasággá alakította át a vállalatot, majd 1929-ben eladta a golyóscsapágy részleget, és a járműmotorok, tengelykapcsolók, valamint lengéscsillapítók gyártására összpontosított. 1945-ben, a háborús zűrzavarok után a schweinfurti gyár létesítményeinek 67 százaléka megsemmisült, ennek ellenére az év végén újraindult a termelés. Más innovatív fejlesztések piaci sikerével a schweinfurti anyagyárat 1969-ben meg kellett duplázni. Emellett több vállalatot is felvásároltak, és a vállalat megtette az első lépést Észak-Amerikában, mielőtt a Mannesmann AG 1987-ben megszerezte a részvények többségét. A vállalat nemzetközivé válása tovább folytatódott, és 1995-ben a Fichtel & Sachs 38 gyártó és értékesítő vállalattal volt jelen világszerte. A ZF Sachs AG névre átkeresztelt vállalat 2001-ben a ZF csoport része lett, majd 2011-ben beolvadt a ZF Friedrichshafen AG-be. Ma a SACHS márka termékeit a ZF Aftermarket a LEMFÖRDER, TRW, BOGE és ZF OPENMATICS márkákkal együtt sikeresen értékesíti nemzetközi szinten.
Tovább olvasom