Powered by Smartsupp Toyota RAV 4 II 2000-2005 (A2) jobb lengéscsillapító
Univerzális menü

Sachs lengéscsillapító jobb,gáznyomásos,kétcsöves,felül csavarorsó

Toyota RAV4 1.8 benzin,RAV4 2.0 benzin,RAV4 2.0 dízel
Cikkszám: 313 808
Gyártó: SACHS
Kártyaszám: 3199356

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

TOYOTA (48510-49215)
TOYOTA (48510-49535)
TOYOTA (4851042080)
TOYOTA (4851042081)
TOYOTA (4851042150)
TOYOTA (48510-49705)
TOYOTA (48510-49375)
TOYOTA (4851042130)
TOYOTA (4851042100)
TOYOTA (48510-49555)


Tovább olvasom
Lengéscsillapító-típus
Gólyaláb
Lengéscsillapító-rendszer
Kétcsöves
Lengéscsillapító fajtája
gáznyomásos
Jellemző méret
SFE32/22X126A
Beépítési oldal
jobb
Páros cikkszám
313 809
Lengéscsillapító rögzítés
felül csavarorsó
SVHC
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Beépítési oldal
Első tengely jobb
Tovább olvasom

1.8 (ZCA25_, ZCA26_, ZCA25W, ZCA26W) benzin (1.8 16V 92kw 125LE 1794ccm) Eng.code: 1ZZ-FE Type id: 14906

2.0 4WD (ACA21, ACA20) benzin (2.0 16V 110kw 150LE 1998ccm) Eng.code: 1AZ-FE Type id: 14907

2.0 D 4WD (CLA20_, CLA21_, CLA20R, CLA21R) diesel (2.0 16V 85kw 116LE 1995ccm) Eng.code: 1CD-FTV Type id: 16252

Tovább olvasom
Évente több mint 10 millió új járművet szerelnek fel SACHS lengéscsillapítókkal. A SACHS márka története 1894-ben kezdődik, amikor a szerszámkészítő és névadó Ernst Sachs beadta első kerékpárkeréktengely szabadalmi bejelentését. Sachs találmányának szabadalmaztatása vezetett ahhoz a közös döntéshez, hogy 1895. augusztus 1-jén megalapítják a ""Schweinfurter Präzisions-Kugellager-Werke Fichtel & Sachs"" vállalatot, amely a kerékpárok golyóscsapágyainak és kerékagyainak gyártásával foglalkozott. A kerékpár tömegközlekedési eszközként való áttörése gyors növekedést eredményezett; 1905-ben a Fichtel & Sachsnak már 900 alkalmazottja volt. A gazdasági válság idején Sachs 1923-ban részvénytársasággá alakította át a vállalatot, majd 1929-ben eladta a golyóscsapágy részleget, és a járműmotorok, tengelykapcsolók, valamint lengéscsillapítók gyártására összpontosított. 1945-ben, a háborús zűrzavarok után a schweinfurti gyár létesítményeinek 67 százaléka megsemmisült, ennek ellenére az év végén újraindult a termelés. Más innovatív fejlesztések piaci sikerével a schweinfurti anyagyárat 1969-ben meg kellett duplázni. Emellett több vállalatot is felvásároltak, és a vállalat megtette az első lépést Észak-Amerikában, mielőtt a Mannesmann AG 1987-ben megszerezte a részvények többségét. A vállalat nemzetközivé válása tovább folytatódott, és 1995-ben a Fichtel & Sachs 38 gyártó és értékesítő vállalattal volt jelen világszerte. A ZF Sachs AG névre átkeresztelt vállalat 2001-ben a ZF csoport része lett, majd 2011-ben beolvadt a ZF Friedrichshafen AG-be. Ma a SACHS márka termékeit a ZF Aftermarket a LEMFÖRDER, TRW, BOGE és ZF OPENMATICS márkákkal együtt sikeresen értékesíti nemzetközi szinten.
Tovább olvasom