Univerzális menü

Bilstein lengéscsillapító első tengely bal,gáznyomásos,kétcsöves

BILSTEIN - B4 OE Replacement
Cikkszám: 22-282910
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 3202864
2 munkanap alatt beszerezhető 2 db.
Bolti ár:
70 320 Ft
-9%
Online ár:
63 920 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Ebben a beszerzési variációban a termékek nem visszaáruzhatók ! (215)

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

TOYOTA (4852009062)
TOYOTA (48520-09889)
TOYOTA (4852080312)
TOYOTA (48520-80317)
TOYOTA (48520-80345)
TOYOTA (4852080415)
TOYOTA (4852080470)
TOYOTA (4852080471)
TOYOTA (48520-80472)
TOYOTA (4852080494)
TOYOTA (48520-8Z134)


További olvasom
Beépítési oldal
Első tengely bal
Lengéscsillapító fajtája
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus
Gólyaláb
Lengéscsillapító rögzítés
felül csavarorsó
Lengéscsillapító rögzítés
alul bilincs
Páros cikkszám
22-282927
Lengéscsillapító-rendszer
Kétcsöves
Tovább olvasom

2.0 4WD (ZSA44_) Benzin 1987 111kW (151LE) 1987ccm 3ZR-FAE 58618

2.0 4WD (ZSA44_) Benzin 1987 112kW (151LE) 1987ccm 3ZR-FAE 113171

2.0 D (ALA40_) Dízel 1998 91kW (124LE) 1998ccm 1AD-FTV 58616

2.0 D (WWA42_) Dízel 1995 105kW (143LE) 1995ccm 2WW 117809

2.0 D 4WD (ALA41_) Dízel 1998 91kW (124LE) 1998ccm 1AD-FTV 100490

2.2 D 4WD (ALA49) Dízel 2231 110kW (150LE) 2231ccm 2AD-FHV2AD-FTV 58623

2.2 D 4WD (ALA49) Dízel 2231 130kW (177LE) 2231ccm 2AD-FHV 133453

2.5 (ASA42) Benzin 2494 132kW (180LE) 2494ccm 2AR-FE 126652

2.5 4WD (ASA44) Benzin 2494 132kW (180LE) 2494ccm 2AR-FE 58747

2.5 Hybrid (AVA42_) Benzin/elektromos 2494 114kW (155LE) 2494ccm 2AR-FXE 117414

2.5 Hybrid (AVA42_) Benzin/elektromos 2494 145kW (197LE) 2494ccm 2AR-FXE 129833

2.5 Hybrid 4WD (AVA44) Benzin/elektromos 2494 145kW (197LE) 2494ccm 2AR-FXE 117582

2.5 Hybrid 4WD (AVA44_) Benzin/elektromos 2494 114kW (155LE) 2494ccm 2AR-FXE 117415

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom