Powered by Smartsupp Subaru TREZIA 2011- hátsótengely lengéscsillapító
Univerzális menü

Bilstein lengéscsillapító hátsótengely,gáznyomásos,kétcsöves,alul szem

BILSTEIN - B4 OE Replacement
Cikkszám: 19-229492
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 3206740
Termékfotó
Kyb lengéscsillapító hátsótengely,gáznyomásos,kétcsöves,felül csavarorsó
Gyártó: KYB
Cikkszám: 348001
Kártyaszám: 3206755
11
19 920 Ft-tól
Beépítési oldal:
hátsótengely
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Lengéscsillapító rögzítés:
felül csavarorsó
Lengéscsillapító rögzítés:
alul szem
Lengéscsillapító-típus:
Teleszkópos lengéscsillapító
Termékfotó
Monroe lengéscsillapító gáznyomásos,kétcsöves,alul szem
Gyártó: MONROE
Cikkszám: 5624ST
Kártyaszám: 3206757
11
17 780 Ft-tól
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus:
Teleszkópos lengéscsillapító
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Lengéscsillapító rögzítés:
alul szem
Lengéscsillapító rögzítés:
felül csavarorsó
Tömeg [kg]:
1,9
Garancia:
5 év garancia páronként cserélhető tartozékokkal
Csomagolási hossz [cm]:
48,895
Csomagolási szélesség [cm]:
10,16
Csomagolási magasság [cm]:
6 604
A javasolt tartozék cikkszáma:
MK471
Termékfotó
Optimal lengéscsillapító hátsótengely,gáznyomásos,kétcsöves,alul szem
Gyártó: OPTIMAL
Cikkszám: A-1508G
Kártyaszám: 3206763
11
12 710 Ft-tól
Beépítési oldal:
hátsótengely
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus:
Teleszkópos lengéscsillapító
Lengéscsillapító rögzítés:
alul szem
Lengéscsillapító rögzítés:
felül csavarorsó
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
dugattyúrúd átmérő [mm]:
12,5
Rugóstag külső átmérő [mm]:
38,6
Rugóstag külső átmérő [mm]:
39
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

TOYOTA (4853052E10)
TOYOTA (4853052E20)
TOYOTA (4853052F30)
TOYOTA (4853052F40)
TOYOTA (4853080437)
TOYOTA (4853080438)


Tovább olvasom
Beépítési oldal
hátsótengely
Lengéscsillapító fajtája
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus
Nem rugótartó lengéscsillapító
Lengéscsillapító rögzítés
alul szem
Lengéscsillapító rögzítés
felül csavarorsó
Lengéscsillapító-rendszer
Kétcsöves
Tovább olvasom

1.3 (NSP120X, NSP120L) benzin (1.3 16V 73kw 99LE 1329ccm) Eng.code: 1NR-FE,1NR-FKE Type id: 9792

1.4 D diesel (1.4 8V 66kw 90LE 1364ccm) Eng.code: 1ND-TV Type id: 9793

1.33 (NSP110_, NSP110) benzin (1.3 16V 74kw 101LE 1329ccm) Eng.code: 1NR-FE Type id: 32024

1.33 (NSP110_, NSP110R) benzin (1.3 16V 73kw 99LE 1329ccm) Eng.code: 1NR-FE Type id: 848

1.4 D-4D (NLP110_, NLP110R) diesel (1.4 8V 66kw 90LE 1364ccm) Eng.code: 1ND-TV Type id: 32025

1.4 D-4D 4WD (NLP115_, NLP115R) diesel (1.4 8V 66kw 90LE 1364ccm) Eng.code: 1ND-TV Type id: 32026

1.33 (NSP120_) benzin (1.3 16V 73kw 99LE 1329ccm) Eng.code: 1NR-FE Type id: 7221

1.4 D4-D (NLP121_, NLP121R) diesel (1.4 8V 66kw 90LE 1364ccm) Eng.code: 1ND-TV Type id: 7235

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom