Powered by Smartsupp Toyota YARIS 1999-2005 (P1) első tengely bal féknyereg
Univerzális menü

Bosch féknyereg első tengely bal,aisin fékrendszerű,öntöttvas

Toyota Yaris
Cikkszám: 0 986 473 211
Gyártó: BOSCH
Kártyaszám: 3208544
Termékfotó
MaxGear féknyereg alumínium
Gyártó: Maxgear
Cikkszám: 82-0882
Kártyaszám: 2385163
15
21 427 Ft-tól
Páros cikkszám:
82-0881
Anyag:
Alumínium
Gyártó korlátozás:
TRW
Féknyereg kivitel:
féknyereg (1 dugattyús)
Féktárcsa fajta:
Szellőztetett
Féktárcsa vastagsághoz [mm]:
28
Féktárcsa átmérőhöz [mm]:
305
Dugattyúátmérő [mm]:
60
Beépítési oldal:
elsőtengely
Beépítési oldal:
Első tengely jobb
Termékfotó
A.B.S. féknyereg első tengely bal,aisin fékrendszerű,szürkeöntvény
Gyártó: A.B.S.
Cikkszám: 720341
Kártyaszám: 3208517
31
33 359 Ft-tól
Dugattyúátmérő [mm]:
51
Fékrendszer:
AISIN
Páros cikkszám:
720342
Anyag:
Szürkeöntvény
Féknyereg kivitel:
féknyereg (1 dugattyús)
Csatlakozók száma:
1
Rögzítő furatok távolsága [mm]:
138
Féktárcsa vastagsághoz [mm]:
18
Tömeg [kg]:
2,72
Termékfotó
Ate féknyereg első tengely bal
Gyártó: ATE
Cikkszám: 24.3511-1711.5
Kártyaszám: 3208539
16
23 152 Ft-tól
Féknyereg kivitel:
féknyereg
cserealkatrész:
Dugattyúátmérő [mm]:
51
Kiegészítő cikk/kiegészítő info:
Tartó nélkül
Páros cikkszám:
24.3511-1712.5
Termékfotó
TRW féknyereg első tengely bal,öntöttvas
Gyártó: TRW
Cikkszám: BHS322E
Kártyaszám: 3208688
17
30 450 Ft-tól
cserealkatrész:
Gyártó korlátozás:
AISIN
Féknyereg kivitel:
féknyereg
Anyag:
Öntöttvas
Dugattyúátmérő [mm]:
51
Páros cikkszám:
BHS323E
Figyeljen a műszaki adatokra:
SVHC:
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Termékfotó
Budweg Caliper féknyereg aisin fékrendszerű
Gyártó: BUDWEG CALIPER
Cikkszám: 342954
Kártyaszám: 14311175
17
35 343 Ft-tól
Páros cikkszám:
342955
Fékrendszer:
AISIN
Féktárcsavastagság [mm]:
20
Féknyereg kivitel:
féknyereg (1 dugattyús)
Átmérő [mm]:
51
Beépítési oldal:
a tengely előtt
Beépítési oldal:
Első tengely bal
További termékek
cserealkatrész
Dugattyúátmérő [mm]
51
Belső szélesség [mm]
58
Fékrendszer
Aisin
Anyag
Öntöttvas
Féknyereg kivitel
Úszóágyazású nyereg
Páros cikkszám
0 986 474 211
A javasolt tartozék cikkszáma
1 987 470 638
Tovább olvasom

1.0 (SCP10_, SCP10R) benzin (1.0 16V 48kw 65LE 998ccm) Eng.code: 1SZ-FE Type id: 17569

1.0 (SCP10_, SCP10R) benzin (1.0 16V 50kw 68LE 998ccm) Eng.code: 1SZ-FE Type id: 10466

1.3 (NCP10, SCP12_) benzin (1.3 16V 63kw 86LE 1299ccm) Eng.code: 2NZ-FE Type id: 14287

1.3 (SCP12_, SCP13_, SCP12R, SCP13R) benzin (1.3 16V 64kw 87LE 1298ccm) Eng.code: 2SZ-FE Type id: 17319

1.4 D-4D (NLP10_, NLP10R) diesel (1.4 8V 55kw 75LE 1364ccm) Eng.code: 1ND-TV Type id: 16364

1.5 (NCP13_, NCP13R) benzin (1.5 16V 77kw 105LE 1497ccm) Eng.code: 1NZ-FE Type id: 17705

1.5 (NCP13_, NCP13R) benzin (1.5 16V 78kw 106LE 1497ccm) Eng.code: 1NZ-FE Type id: 15984

1.3 (NCP20_, NCP22_, NCP20R, NCP22R) benzin (1.3 16V 62kw 84LE 1299ccm) Eng.code: 2NZ-FE Type id: 17706

1.3 (NCP20_, NCP22_, NCP20R, NCP22R) benzin (1.3 16V 63kw 86LE 1299ccm) Eng.code: 2NZ-FE Type id: 13663

1.4 D-4D (NLP20_, NLP22_) diesel (1.4 8V 55kw 75LE 1364ccm) Eng.code: 1ND-TV Type id: 16365

1.5 (NCP21_) benzin (1.5 16V 77kw 105LE 1497ccm) Eng.code: 1NZ-FE Type id: 17707

1.5 (NCP21_) benzin (1.5 16V 78kw 106LE 1497ccm) Eng.code: 1NZ-FE Type id: 15633

Tovább olvasom
A Bosch csoport különböző technológiák és szolgáltatások vezető nemzetközi szállítója. Világszerte mintegy 395 000 munkatársat foglalkoztat (2020. december 31-én) és 71,5 milliárd euró árbevételt ért el 2020-ban. A cégcsoport négy üzleti területen végzi tevékenységét, ezek a mobilitási megoldások, az ipari technika, a fogyasztási cikkek, valamint az energia- és épülettechnika. Az autóipar területén a Bosch a világ elsőszámú felszerelés- és innovációs vezetője, amely eredeti és utángyártott termékeket gyárt és forgalmaz. A Bosch a világ különböző autógyártóinak szállít autóalkatrészeket. Nagy az esélye annak, hogy az Ön járművében lévő számos alkatrészt is a Bosch gyártotta. A Bosch alkatrészek a tartósság, a megbízhatóság, a kiváló minőség és az innováció szinonimái. Számos Bosch-alkatrész szolgált a mai gépjárművekben használt modern technológiák alapjául. A vállalat világszerte számos szabadalommal rendelkezik, és jelentős bevételeket fektetett a kutatásba és fejlesztésbe a különböző területeken, beleértve az autóalkatrészeket, háztartási készülékeket, elektromos szerszámokat és biztonsági rendszereket. Az alapítójáról elnevezett Robert Bosch GmbH az egyik legnagyobb és legrégebbi autóalkatrész-gyártó. A Boscht 1886. november 15-én alapították a Precíziós Mechanika és Elektrotechnika Műhelyeként. A jelenlegi nevet 1937-ben kapta meg. A vállalat székhelye Stuttgartban, Németországban található. Gyártó és forgalmazó központjai a világ minden táján, többek között Észak-Amerikában, Ausztráliában és Ázsiában találhatók. A Bosch által gyártott autóalkatrészek sorában szerepelnek a generátorok, indítók, motorpozíció-érzékelők, gyújtáselemek, üzemanyagrendszerek, akkumulátorok, kormányrendszerek és ablaktörlő lapátok. A Bosch 1887-ben vezette be az első kisfeszültségű mágneszáras gyújtást a helyhez kötött benzinmotorokhoz. Egy évtizeddel később, 1897-ben a Bosch bevezette a belső égésű motorok mágneszáras gyújtószerkezeteit. 1902-ben a márka piacra dobta első sikeres nagyfeszültségű gyújtógyertyáit. A Bosch 1913-ban és 1926-ban kezdett el fényszórók és ablaktörlők gyártásával foglalkozni. 1927-ben a márka mérföldkövet ért el az első dízel üzemanyag-befecskendező szivattyú bevezetésével. Ez a rendszer a modern dízel befecskendező rendszer előfutára volt. Az első személyautó dízel befecskendező szivattyút 1936-ban építették be egy Mercedes-Benz járműbe. A Bosch 1976-ban kezdett oxigénérzékelőket kínálni. 1978-ban a vállalat bevezette a blokkolásgátló fékrendszert (ABS), amely az ABS-érzékelő segítségével megakadályozza a kerekek blokkolását csúszós útviszonyok között. A Bosch a kipörgésgátló rendszerek, az elektronikus menetstabilizáló programok (ESP), az autórádiók és a fedélzeti navigációs rendszerek specializációjáról is ismert. 1986-ban és 1995-ben jelentek meg a Bosch kipörgésgátló rendszerei, illetve ESP-jei. 1980-ban a Bosch elsőként vezette be az elektronikus légzsákvezérlő rendszereket a járművekben. Ezeket kezdetben a Mercedes S-osztályú autókban alkalmazták. A vállalat 2010-ben elsőként vezette be az automatikus vészfékező mechanizmust. Ez a rendszer figyelmezteti a vezetőt, hogy fékezzen, ha az autó közelében lévő tárgyat észlel, és úgy érzi, hogy ütközés fenyeget. Ha a vezető nem reagál, a rendszer automatikusan aktiválja a fékező mechanizmust, hogy megállítsa a járművet. A Bosch hibrid rendszereket is szállít különböző márkákhoz, többek között a Peugeot-hoz, a Volkswagenhez és a Porschéhez.
Tovább olvasom