Powered by Smartsupp Toyota YARIS VERSO 1999-2005 (P2) hátsótengely lengéscsillapító
Univerzális menü

Sachs lengéscsillapító hátsótengely,gáznyomásos,kétcsöves,alul szem

Toyota Yaris 1.3 benzin,Yaris 1.4 dízel,Yaris 1.5 benzin
Cikkszám: 290 414
Gyártó: SACHS
Kártyaszám: 3217757

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

TOYOTA (48530-59256)
TOYOTA (48530-59255)
TOYOTA (48530-59245)
TOYOTA (48530-80135)
TOYOTA (4853052141)
TOYOTA (48530-59246)
TOYOTA (48530-59257)
TOYOTA (48530-59247)
TOYOTA (4853052100)
TOYOTA (4853052101)
TOYOTA (48530-80136)
TOYOTA (4853052102)
TOYOTA (4853052140)
TOYOTA (4853052142)


Tovább olvasom
Lengéscsillapító-típus
Teleszkópos lengéscsillapító
Jellemző méret
SEOV27/13X254A
Lengéscsillapító rögzítés
alul szem
Lengéscsillapító rögzítés
felül csavarorsó
Lengéscsillapító fajtája
gáznyomásos
Lengéscsillapító-rendszer
Kétcsöves
SVHC
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Tovább olvasom

1.3 (NCP20_, NCP22_, NCP20R, NCP22R) benzin (1.3 16V 62kw 84LE 1299ccm) Eng.code: 2NZ-FE Type id: 17706

1.3 (NCP20_, NCP22_, NCP20R, NCP22R) benzin (1.3 16V 63kw 86LE 1299ccm) Eng.code: 2NZ-FE Type id: 13663

1.4 D-4D (NLP20_, NLP22_) diesel (1.4 8V 55kw 75LE 1364ccm) Eng.code: 1ND-TV Type id: 16365

1.5 (NCP21_) benzin (1.5 16V 77kw 105LE 1497ccm) Eng.code: 1NZ-FE Type id: 17707

1.5 (NCP21_) benzin (1.5 16V 78kw 106LE 1497ccm) Eng.code: 1NZ-FE Type id: 15633

Tovább olvasom
Évente több mint 10 millió új járművet szerelnek fel SACHS lengéscsillapítókkal. A SACHS márka története 1894-ben kezdődik, amikor a szerszámkészítő és névadó Ernst Sachs beadta első kerékpárkeréktengely szabadalmi bejelentését. Sachs találmányának szabadalmaztatása vezetett ahhoz a közös döntéshez, hogy 1895. augusztus 1-jén megalapítják a ""Schweinfurter Präzisions-Kugellager-Werke Fichtel & Sachs"" vállalatot, amely a kerékpárok golyóscsapágyainak és kerékagyainak gyártásával foglalkozott. A kerékpár tömegközlekedési eszközként való áttörése gyors növekedést eredményezett; 1905-ben a Fichtel & Sachsnak már 900 alkalmazottja volt. A gazdasági válság idején Sachs 1923-ban részvénytársasággá alakította át a vállalatot, majd 1929-ben eladta a golyóscsapágy részleget, és a járműmotorok, tengelykapcsolók, valamint lengéscsillapítók gyártására összpontosított. 1945-ben, a háborús zűrzavarok után a schweinfurti gyár létesítményeinek 67 százaléka megsemmisült, ennek ellenére az év végén újraindult a termelés. Más innovatív fejlesztések piaci sikerével a schweinfurti anyagyárat 1969-ben meg kellett duplázni. Emellett több vállalatot is felvásároltak, és a vállalat megtette az első lépést Észak-Amerikában, mielőtt a Mannesmann AG 1987-ben megszerezte a részvények többségét. A vállalat nemzetközivé válása tovább folytatódott, és 1995-ben a Fichtel & Sachs 38 gyártó és értékesítő vállalattal volt jelen világszerte. A ZF Sachs AG névre átkeresztelt vállalat 2001-ben a ZF csoport része lett, majd 2011-ben beolvadt a ZF Friedrichshafen AG-be. Ma a SACHS márka termékeit a ZF Aftermarket a LEMFÖRDER, TRW, BOGE és ZF OPENMATICS márkákkal együtt sikeresen értékesíti nemzetközi szinten.
Tovább olvasom