Univerzális menü

Sachs támcsapágy gólyaláb első tengely bal,első tengely jobb

Volvo S40,V40
Cikkszám: 802 373
Gyártó: SACHS
Kártyaszám: 3228933
2 munkanap alatt beszerezhető 4 db.
Bolti ár:
19 660 Ft
-12%
Online ár:
17 250 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Ebben a beszerzési variációban a termékek nem visszaáruzhatók ! (215)

Termékfotó
Optimal támcsapágy gólyaláb bal,jobb,elsőtengely,golyóscsapágy nélkül
Gyártó: OPTIMAL
Cikkszám: F8-6337
Kártyaszám: 3228031
12
22 240 Ft-tól
Beépítési oldal:
bal
Beépítési oldal:
jobb
Beépítési oldal:
elsőtengely
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
golyóscsapágy nélkül
Beépítési oldal:
Első tengely bal
Beépítési oldal:
Első tengely jobb
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
csapágy nélkül
Termékfotó
Original Imperium támcsapágy gólyaláb elsőtengely,csapágy nélkül
Gyártó: ORIGINAL IMPERIUM
Cikkszám: 32598
Kártyaszám: 3228032
8
12 550 Ft-tól
Beépítési oldal:
elsőtengely
Tömeg [g]:
1 105
Tengelyenként:
2
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
golyóscsapágy nélkül
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
csapágy nélkül
Tömeg [g]:
1 126
Termékfotó
Lemförder támcsapágy gólyaláb első tengely bal,első tengely jobb
Gyártó: LEMFÖRDER
Cikkszám: 30356 01
Kártyaszám: 3228932
10
10 970 Ft-tól
Beépítési oldal:
Első tengely bal
Beépítési oldal:
Első tengely jobb
Tengelyenként:
2
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
golyóscsapágy nélkül
OE-számhoz:
30616824
OE-számhoz:
30889584
SVHC:
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

VOLVO (30616824)
VOLVO (30889584)

GEELY (30616824)


További olvasom
Beépítési oldal
Első tengely bal
Beépítési oldal
Első tengely jobb
Tengelyenként
2
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2
golyóscsapágy nélkül
OE-számhoz
30616824
OE-számhoz
30889584
SVHC
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Tovább olvasom

1.8 Benzin 1783 90kW (122LE) 1783ccm B 4184 S2 12526

1.9 T4 Benzin 1855 147kW (200LE) 1855ccm B 4194 TB 4194 T2 8693

2.0 Benzin 1948 100kW (136LE) 1948ccm B 4204 SB 4204 S2 5394

2.0 T Benzin 1948 120kW (163LE) 1948ccm B 4204 T3 16568

2.0 T Benzin 1948 121kW (165LE) 1948ccm B 4204 T2B 4204 T3 14959

2.0 T4 Benzin 1948 147kW (200LE) 1948ccm B 4204 T5 14958

1.6 Benzin 1587 80kW (109LE) 1587ccm B 4164 S2 12520

1.8 Benzin 1783 90kW (122LE) 1783ccm B 4184 S2 12528

1.8 i Benzin 1834 90kW (122LE) 1834ccm B 4184 SJ 16473

1.8 i Benzin 1834 92kW (125LE) 1834ccm B 4184 SM 12361

1.9 DI Dízel 1870 70kW (95LE) 1870ccm D 4192 T2 11404

1.9 DI Dízel 1870 75kW (102LE) 1870ccm D 4192 T4 14960

1.9 DI Dízel 1870 85kW (115LE) 1870ccm D 4192 T3 14961

1.9 T4 Benzin 1855 147kW (200LE) 1855ccm B 4194 TB 4194 T2 8694

2.0 Benzin 1948 100kW (136LE) 1948ccm B 4204 SB 4204 S2 5396

2.0 T Benzin 1948 118kW (160LE) 1948ccm B 4204 T 11119

2.0 T Benzin 1948 120kW (163LE) 1948ccm B 4204 T3 16569

2.0 T Benzin 1948 121kW (165LE) 1948ccm B 4204 T2 14963

2.0 T4 Benzin 1948 147kW (200LE) 1948ccm B 4204 T5 14962

Tovább olvasom
Évente több mint 10 millió új járművet szerelnek fel SACHS lengéscsillapítókkal. A SACHS márka története 1894-ben kezdődik, amikor a szerszámkészítő és névadó Ernst Sachs beadta első kerékpárkeréktengely szabadalmi bejelentését. Sachs találmányának szabadalmaztatása vezetett ahhoz a közös döntéshez, hogy 1895. augusztus 1-jén megalapítják a ""Schweinfurter Präzisions-Kugellager-Werke Fichtel & Sachs"" vállalatot, amely a kerékpárok golyóscsapágyainak és kerékagyainak gyártásával foglalkozott. A kerékpár tömegközlekedési eszközként való áttörése gyors növekedést eredményezett; 1905-ben a Fichtel & Sachsnak már 900 alkalmazottja volt. A gazdasági válság idején Sachs 1923-ban részvénytársasággá alakította át a vállalatot, majd 1929-ben eladta a golyóscsapágy részleget, és a járműmotorok, tengelykapcsolók, valamint lengéscsillapítók gyártására összpontosított. 1945-ben, a háborús zűrzavarok után a schweinfurti gyár létesítményeinek 67 százaléka megsemmisült, ennek ellenére az év végén újraindult a termelés. Más innovatív fejlesztések piaci sikerével a schweinfurti anyagyárat 1969-ben meg kellett duplázni. Emellett több vállalatot is felvásároltak, és a vállalat megtette az első lépést Észak-Amerikában, mielőtt a Mannesmann AG 1987-ben megszerezte a részvények többségét. A vállalat nemzetközivé válása tovább folytatódott, és 1995-ben a Fichtel & Sachs 38 gyártó és értékesítő vállalattal volt jelen világszerte. A ZF Sachs AG névre átkeresztelt vállalat 2001-ben a ZF csoport része lett, majd 2011-ben beolvadt a ZF Friedrichshafen AG-be. Ma a SACHS márka termékeit a ZF Aftermarket a LEMFÖRDER, TRW, BOGE és ZF OPENMATICS márkákkal együtt sikeresen értékesíti nemzetközi szinten.
Tovább olvasom