Univerzális menü

Bilstein lengéscsillapító hátsótengely,gáznyomásos,egycsöves,alul szem

BILSTEIN - B4 OE Replacement
Cikkszám: 24-226776
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 3252027
2 munkanap alatt beszerezhető 3 db.
Bolti ár:
42 990 Ft
-9%
Online ár:
39 080 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Ebben a beszerzési variációban a termékek nem visszaáruzhatók ! (215)

Termékfotó
MaxGear lengéscsillapító hátsótengely,gáznyomásos,kétcsöves,felül csavarorsó
Gyártó: Maxgear
Cikkszám: 11-0734
Kártyaszám: 2955268
5
12 520 Ft-tól
Beépítési oldal:
hátsótengely
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus:
Teleszkópos lengéscsillapító
Lengéscsillapító rögzítés:
felül csavarorsó
Lengéscsillapító rögzítés:
alul szem
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Termékfotó
Meyle lengéscsillapító hátsótengely,gáznyomásos,kétcsöves,alul szem
Gyártó: MEYLE
Cikkszám: 526 725 0009
Kártyaszám: 2955269
7
21 620 Ft-tól
Beépítési oldal:
hátsótengely
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Lengéscsillapító-típus:
Teleszkópos lengéscsillapító
Lengéscsillapító rögzítés:
felül csavarorsó
Lengéscsillapító rögzítés:
alul szem
a páros csere javasolt:
csak párban cserélendő:
Termékfotó
Monroe lengéscsillapító gáznyomásos,egycsöves,alul szem
Gyártó: MONROE
Cikkszám: 376098SP
Kártyaszám: 3252037
24
20 520 Ft-tól
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus:
Teleszkópos lengéscsillapító
Lengéscsillapító-rendszer:
Egycsöves
Lengéscsillapító rögzítés:
alul szem
Lengéscsillapító rögzítés:
felül csavarorsó
Tömeg [kg]:
1,5
Furatátmérő [mm]:
36
Hossz 1 [mm]:
285
Hossz 2 [mm]:
433
Garancia:
5 év garancia páronként cserélhető tartozékokkal
dugattyúrúd átmérő [mm]:
14
Csomagolási hossz [mm]:
60
Csomagolási szélesség [cm]:
7
Csomagolási magasság [cm]:
7,2
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

VOLVO (30639513)
VOLVO (31201452)
VOLVO (31329767)
VOLVO (31329768)


További olvasom
Beépítési oldal
hátsótengely
Lengéscsillapító fajtája
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus
Nem rugótartó lengéscsillapító
Lengéscsillapító rögzítés
alul szem
Lengéscsillapító rögzítés
felül csavarorsó
Lengéscsillapító-rendszer
Egycsöves
Tovább olvasom

2.5 T AWD Benzin 2497 154kW (209LE) 2497ccm B 5254 T9 108870

2.5 T AWD Benzin 2521 154kW (209LE) 2521ccm B 5254 T2 16570

3.2 AWD Benzin 3192 175kW (238LE) 3192ccm B 6324 S 23056

3.2 AWD Benzin 3192 179kW (243LE) 3192ccm B 6324 S5 12490

D3 / D5 Dízel 2400 120kW (163LE) 2400ccm D 5244 T5 31478

D5 AWD Dízel 2400 120kW (163LE) 2400ccm D 5244 T5 109449

D5 AWD Dízel 2400 147kW (200LE) 2400ccm D 5244 T18 9743

D5 AWD Dízel 2401 120kW (163LE) 2401ccm D 5244 T 16572

D5 AWD Dízel 2401 136kW (185LE) 2401ccm D 5244 T4 19990

T6 AWD Benzin 2922 200kW (272LE) 2922ccm B 6294 T 16571

V8 AWD Benzin 4414 232kW (316LE) 4414ccm B 8444 S 18291

V8 AWD Benzin 4414 235kW (320LE) 4414ccm B 8444 S 108617

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom