Univerzális menü

Bilstein lengéscsillapító hátsótengely,gáznyomásos,kétcsöves,felül szem

BILSTEIN - B4 OE Replacement
Cikkszám: 19-220567
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 3254283
1 munkanap alatt beszerezhető 5 db.
Bolti ár:
22 790 Ft
-9%
Online ár:
20 720 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Személyes vásárlás a központban: 15:00-ig leadott rendelés esetén másnap; 15:00 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva lehetséges. Személyes vásárlás budapesti kirendeltségben: 15:00-ig leadott rendelés esetén másnap 15:30 után; 15:00 után leadottrendelés esetén 2 munkanap múlva lehetséges. Személyes vásárlás vidéki kirendeltségben: 15:00-ig leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva 9:00-tól; 15:00 után leadott rendelés esetén 3 munkanap múlva lehetséges. Futárral történő kiszállítás: 15:00-ig leadott rendelés esetén másnap; 15:00 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva átadjuk a futárnak. Kérjük minden esetben várja meg munkatársunk értesítését!

Olajok kenőanygok folyadékok elektromos alkatrészek visszáruzása nem lehetséges. A visszáruzandó tételeket sérülés mentes eredeti csomagolásban hat napon belül vesszük vissza. Cseredarabok mechanikai sérülés mentesen tisztán gyári csomagolásban visszáruzhatóak. (130)

Termékfotó
Boge lengéscsillapító gáznyomásos,kétcsöves,felül szem
Gyártó: BOGE
Cikkszám: 30-M24-A
Kártyaszám: 3254287
8
35 620 Ft-tól
Lengéscsillapító-típus:
Teleszkópos lengéscsillapító
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Jellemző méret:
SE30/13X218A
Lengéscsillapító rögzítés:
felül szem
Lengéscsillapító rögzítés:
alul szem
SVHC:
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Termékfotó
MaxGear lengéscsillapító hátsótengely,gáznyomásos,kétcsöves,felül szem
Gyártó: Maxgear
Cikkszám: 11-1198
Kártyaszám: 3254299
3
11 770 Ft-tól
Beépítési oldal:
hátsótengely
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Lengéscsillapító rögzítés:
felül szem
Lengéscsillapító rögzítés:
alul szem
Lengéscsillapító-típus:
Gólyaláb
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Termékfotó
Meyle lengéscsillapító hátsótengely,gáznyomásos,kétcsöves,alul szem
Gyártó: MEYLE
Cikkszám: 126 725 0038
Kártyaszám: 3254305
13
19 580 Ft-tól
Beépítési oldal:
hátsótengely
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Lengéscsillapító-típus:
Teleszkópos lengéscsillapító
Lengéscsillapító rögzítés:
alul szem
Lengéscsillapító rögzítés:
felül szem
a páros csere javasolt:
csak párban cserélendő:
Termékfotó
Optimal lengéscsillapító hátsótengely,gáznyomásos,kétcsöves,felül szem
Gyártó: OPTIMAL
Cikkszám: A-1580G
Kártyaszám: 3254310
7
18 130 Ft-tól
Beépítési oldal:
hátsótengely
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus:
Teleszkópos lengéscsillapító
Lengéscsillapító rögzítés:
felül szem
Lengéscsillapító rögzítés:
alul szem
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
dugattyúrúd átmérő [mm]:
12,5
Rugóstag külső átmérő [mm]:
48
Termékfotó
Sachs lengéscsillapító gáznyomásos,kétcsöves,felül szem
Gyártó: SACHS
Cikkszám: 315 230
Kártyaszám: 3254313
5
24 130 Ft-tól
Lengéscsillapító-típus:
Teleszkópos lengéscsillapító
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Jellemző méret:
SE30/13X218A
Lengéscsillapító rögzítés:
felül szem
Lengéscsillapító rögzítés:
alul szem
SVHC:
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

VW (2H0 513 029 H)
VW (2H0 513 029 J)


További olvasom
Beépítési oldal
hátsótengely
Lengéscsillapító fajtája
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus
Nem rugótartó lengéscsillapító
Lengéscsillapító rögzítés
felül szem
Lengéscsillapító rögzítés
alul szem
Lengéscsillapító-rendszer
Kétcsöves
Tovább olvasom

2.0 BiTDI 4motion Dízel 1968 120kW (163LE) 1968ccm CDCA 33472

2.0 BiTDI 4motion Dízel 1968 132kW (180LE) 1968ccm CNEACSHA 22936

2.0 BiTDI Dízel 1968 120kW (163LE) 1968ccm CDCA 33470

2.0 BiTDI Dízel 1968 132kW (180LE) 1968ccm CNEACSHA 56028

2.0 TDI 4motion Dízel 1968 103kW (140LE) 1968ccm CNFB 56897

2.0 TDI 4motion Dízel 1968 90kW (122LE) 1968ccm CDBACNFA 34979

2.0 TDI Dízel 1968 103kW (140LE) 1968ccm CNFB 56896

2.0 TDI Dízel 1968 90kW (122LE) 1968ccm CDBACNFA 34980

2.0 TSI Benzin 1984 118kW (160LE) 1984ccm CFPA 12071

3.0 TDI 4motion Dízel 2967 120kW (163LE) 2967ccm DDXA 128766

3.0 TDI 4motion Dízel 2967 150kW (204LE) 2967ccm DDXB 122843

3.0 TDI 4motion Dízel 2967 165kW (224LE) 2967ccm DDXC 120195

3.0 TDI 4motion Dízel 2967 190kW (258LE) 2967ccm DDXE 132224

2.0 BiTDI 4motion Dízel 1968 132kW (180LE) 1968ccm CNEACSHA 113223

2.0 BiTDI Dízel 1968 132kW (180LE) 1968ccm CNEACSHA 113222

2.0 TDI 4motion Dízel 1968 103kW (140LE) 1968ccm CNFB 117767

3.0 TDI 4motion Dízel 2967 150kW (204LE) 2967ccm DDXB 136903

3.0 TDI 4motion Dízel 2967 190kW (258LE) 2967ccm DDXE 134896

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom