Powered by Smartsupp VolksWagen AMAROK 2010-2016 hátsótengely lengéscsillapító
Univerzális menü

Bilstein lengéscsillapító hátsótengely,gáznyomásos,kétcsöves,felül szem

BILSTEIN - B4 OE Replacement
Cikkszám: 19-220567
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 3254283
2 munkanap alatt beszerezhető 3 db.
Bolti ár:
28 200 Ft
-9%
Online ár:
25 640 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Ebben a beszerzési variációban a termékek nem visszaáruzhatók ! (215)

Termékfotó
Boge lengéscsillapító gáznyomásos,kétcsöves,felül szem
Gyártó: BOGE
Cikkszám: 30-M24-A
Kártyaszám: 3254287
13
35 620 Ft-tól
Lengéscsillapító-típus:
Teleszkópos lengéscsillapító
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Jellemző méret:
SE30/13X218A
Lengéscsillapító rögzítés:
felül szem
Lengéscsillapító rögzítés:
alul szem
SVHC:
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Termékfotó
MaxGear lengéscsillapító hátsótengely,gáznyomásos,kétcsöves,felül szem
Gyártó: Maxgear
Cikkszám: 11-1198
Kártyaszám: 3254299
7
9 970 Ft-tól
Beépítési oldal:
hátsótengely
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Lengéscsillapító rögzítés:
felül szem
Lengéscsillapító rögzítés:
alul szem
Lengéscsillapító-típus:
Gólyaláb
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Termékfotó
Meyle lengéscsillapító hátsótengely,gáznyomásos,kétcsöves,alul szem
Gyártó: MEYLE
Cikkszám: 126 725 0038
Kártyaszám: 3254305
17
18 900 Ft-tól
Beépítési oldal:
hátsótengely
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Lengéscsillapító-típus:
Teleszkópos lengéscsillapító
Lengéscsillapító rögzítés:
alul szem
Lengéscsillapító rögzítés:
felül szem
a páros csere javasolt:
csak párban cserélendő:
Termékfotó
Sachs lengéscsillapító gáznyomásos,kétcsöves,felül szem
Gyártó: SACHS
Cikkszám: 315 230
Kártyaszám: 3254313
10
23 810 Ft-tól
Lengéscsillapító-típus:
Teleszkópos lengéscsillapító
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Jellemző méret:
SE30/13X218A
Lengéscsillapító rögzítés:
felül szem
Lengéscsillapító rögzítés:
alul szem
SVHC:
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

VW (2H0 513 029 H)
VW (2H0 513 029 J)


Tovább olvasom
Beépítési oldal
hátsótengely
Lengéscsillapító fajtája
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus
Nem rugótartó lengéscsillapító
Lengéscsillapító rögzítés
felül szem
Lengéscsillapító rögzítés
alul szem
Lengéscsillapító-rendszer
Kétcsöves
Tovább olvasom

2.0 BiTDI 4motion diesel (2.0 16V 120kw 163LE 1968ccm) Eng.code: CDCA Type id: 33472

2.0 BiTDI 4motion diesel (2.0 16V 132kw 180LE 1968ccm) Eng.code: CNEA,CSHA Type id: 22936

2.0 BiTDI diesel (2.0 16V 120kw 163LE 1968ccm) Eng.code: CDCA Type id: 33470

2.0 BiTDI diesel (2.0 16V 132kw 180LE 1968ccm) Eng.code: CNEA,CSHA Type id: 56028

2.0 TDI 4motion diesel (2.0 16V 103kw 140LE 1968ccm) Eng.code: CNFB Type id: 56897

2.0 TDI diesel (2.0 16V 103kw 140LE 1968ccm) Eng.code: CNFB Type id: 56896

2.0 TSI benzin (2.0 16V 118kw 160LE 1984ccm) Eng.code: CFPA Type id: 12071

3.0 TDI 4motion diesel (3.0 24V 120kw 163LE 2967ccm) Eng.code: DDXA Type id: 128766

3.0 TDI 4motion diesel (3.0 24V 150kw 204LE 2967ccm) Eng.code: DDXB Type id: 122843

3.0 TDI 4motion diesel (3.0 24V 165kw 224LE 2967ccm) Eng.code: DDXC,DDXD Type id: 120195

3.0 TDI 4motion diesel (3.0 24V 190kw 258LE 2967ccm) Eng.code: DDXE Type id: 132224

3.0 TDI diesel (3.0 24V 120kw 163LE 2967ccm) Eng.code: DDXA Type id: 128767

2.0 BiTDI diesel (2.0 16V 132kw 180LE 1968ccm) Eng.code: CNEA,CSHA Type id: 113222

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom