Univerzális menü

Bilstein lengéscsillapító hátsótengely,gáznyomásos,kétcsöves,alul szem

BILSTEIN - B4 OE Replacement
Cikkszám: 19-226323
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 3256350
2 munkanap alatt beszerezhető 2 db.
Bolti ár:
36 840 Ft
-9%
Online ár:
33 490 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Ebben a beszerzési variációban a termékek nem visszaáruzhatók ! (215)

Termékfotó
Monroe lengéscsillapító gáznyomásos,kétcsöves,alul szem
Gyártó: MONROE
Cikkszám: 376241SP
Kártyaszám: 3256359
5
17 740 Ft-tól
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Palásthossz [mm]:
45
Lengéscsillapító-típus:
Teleszkópos lengéscsillapító
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Lengéscsillapító rögzítés:
alul szem
Lengéscsillapító rögzítés:
felül csavarorsó
Tömeg [kg]:
1,529
Figyeljen a műszaki adatokra:
Hossz 1 [mm]:
368
Hossz 2 [mm]:
589
Garancia:
5 év garancia páronként cserélhető tartozékokkal
dugattyúrúd átmérő [mm]:
11
Csomagolási hossz [mm]:
50,5
Csomagolási szélesség [cm]:
6,5
Csomagolási magasság [cm]:
6,5
További termékek
Beépítési oldal
hátsótengely
Lengéscsillapító fajtája
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus
Nem rugótartó lengéscsillapító
Lengéscsillapító rögzítés
alul szem
Lengéscsillapító rögzítés
felül csavarorsó
Lengéscsillapító-rendszer
Kétcsöves
Tovább olvasom

1.2 TSI 16V Benzin 1197 77kW (105LE) 1197ccm CYVD 117066

1.2 TSI Benzin 1197 77kW (105LE) 1197ccm CBZB 11293

1.4 TSI Benzin 1390 118kW (160LE) 1390ccm CAVDCNWACTHDCTKA 24176

1.4 TSI Benzin 1395 110kW (150LE) 1395ccm CZDA 109431

1.6 TDI Dízel 1598 77kW (105LE) 1598ccm CAYC 24177

2.0 TDI Dízel 1968 103kW (140LE) 1968ccm CFFBCJAA 24179

2.0 TDI Dízel 1968 110kW (150LE) 1968ccm CUUBCVCADELA 108515

2.0 TDI Dízel 1968 81kW (110LE) 1968ccm CUUA 109439

2.0 TSI Benzin 1984 147kW (200LE) 1984ccm CBFACCTACCZA 11294

2.0 TSI Benzin 1984 155kW (211LE) 1984ccm CPLACPPA 59066

2.0 TSI Benzin 1984 162kW (220LE) 1984ccm CULC 109454

2.5 Benzin 2480 125kW (170LE) 2480ccm CBTACBUACCCA 58101

1.2 TSI 16V Benzin 1197 77kW (105LE) 1197ccm CYVD 117064

1.2 TSI Benzin 1197 77kW (105LE) 1197ccm CBZB 56783

1.4 TSI Benzin 1390 118kW (160LE) 1390ccm CAVDCNWACTHDCTKA 56784

1.4 TSI Benzin 1395 110kW (150LE) 1395ccm CZDA 109462

1.6 TDI Dízel 1598 77kW (105LE) 1598ccm CAYC 56785

2.0 TDI Dízel 1968 103kW (140LE) 1968ccm CFFBCJAA 56790

2.0 TDI Dízel 1968 110kW (150LE) 1968ccm CUUBCVCADELA 108514

2.0 TDI Dízel 1968 81kW (110LE) 1968ccm CUUA 109467

2.0 TSI Benzin 1984 147kW (200LE) 1984ccm CBFACCTACCZA 56791

2.0 TSI Benzin 1984 155kW (210LE) 1984ccm CPLACPPA 59145

2.0 TSI Benzin 1984 162kW (220LE) 1984ccm CULC 109457

2.5 Benzin 2480 125kW (170LE) 2480ccm CBTACBUACCCA 116818

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom