Powered by Smartsupp VolksWagen BEETLE 2011-2019 kabrió (5C7, 5C8) hátsótengely lengéscsillapító
Univerzális menü

Bilstein lengéscsillapító hátsótengely,gáznyomásos,kétcsöves,alul szem

BILSTEIN - B4 OE Replacement
Cikkszám: 19-226323
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 3256350
Termékfotó
Monroe lengéscsillapító gáznyomásos,kétcsöves,alul szem
Gyártó: MONROE
Cikkszám: 376241SP
Kártyaszám: 3256359
14
16 730 Ft-tól
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Palásthossz [mm]:
45
Lengéscsillapító-típus:
Teleszkópos lengéscsillapító
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Lengéscsillapító rögzítés:
alul szem
Lengéscsillapító rögzítés:
felül csavarorsó
Tömeg [kg]:
1,529
Figyeljen a műszaki adatokra:
Hossz 1 [mm]:
368
Hossz 2 [mm]:
589
Garancia:
5 év garancia páronként cserélhető tartozékokkal
dugattyúrúd átmérő [mm]:
11
Csomagolási hossz [cm]:
50,5
Csomagolási szélesség [cm]:
6,5
Csomagolási magasság [cm]:
6,5
Termékfotó
TRW lengéscsillapító gáznyomásos,kétcsöves,felül csavarorsó
Gyártó: TRW
Cikkszám: JGT1308T
Kártyaszám: 3256367
8
15 560 Ft-tól
Átmérő [mm]:
39
állócsőátmérő [mm]:
12
Hossz 1 [mm]:
580
Hossz 2 [mm]:
364
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus:
Teleszkópos lengéscsillapító
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Lengéscsillapító rögzítés:
felül csavarorsó
Lengéscsillapító rögzítés:
alul szem
Tengely:
Csatolt lengőkaros tengely
SVHC:
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
dugattyúrúd átmérő [mm]:
12
Tengelyenként:
1
További termékek
Beépítési oldal
hátsótengely
Lengéscsillapító fajtája
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus
Nem rugótartó lengéscsillapító
Lengéscsillapító rögzítés
alul szem
Lengéscsillapító rögzítés
felül csavarorsó
Lengéscsillapító-rendszer
Kétcsöves
Tovább olvasom

1.4 TSI benzin (1.4 16V 110kw 150LE 1395ccm) Eng.code: CZDA Type id: 109431

1.6 TDI diesel (1.6 16V 77kw 105LE 1598ccm) Eng.code: CAYC Type id: 24177

2.0 TDI diesel (2.0 16V 103kw 140LE 1968ccm) Eng.code: CFFB,CJAA Type id: 24179

2.0 TDI diesel (2.0 16V 110kw 150LE 1968ccm) Eng.code: CUUB,CVCA,DELA Type id: 108515

2.0 TDI diesel (2.0 16V 81kw 110LE 1968ccm) Eng.code: CUUA Type id: 109439

2.0 TSI benzin (2.0 16V 155kw 211LE 1984ccm) Eng.code: CPLA,CPPA Type id: 59066

2.0 TSI benzin (2.0 16V 162kw 220LE 1984ccm) Eng.code: CULC Type id: 109454

2.5 benzin (2.5 20V 125kw 170LE 2480ccm) Eng.code: CBTA,CBUA,CCCA Type id: 58101

1.2 TSI benzin (1.2 8V 77kw 105LE 1197ccm) Eng.code: CBZB Type id: 56783

1.4 TSI benzin (1.4 16V 118kw 160LE 1390ccm) Eng.code: CAVD,CNWA,CTHD,CTKA Type id: 56784

1.6 TDI diesel (1.6 16V 77kw 105LE 1598ccm) Eng.code: CAYC Type id: 56785

2.0 TDI diesel (2.0 16V 103kw 140LE 1968ccm) Eng.code: CFFB,CJAA Type id: 56790

2.0 TDI diesel (2.0 16V 110kw 150LE 1968ccm) Eng.code: CUUB,CVCA,DELA Type id: 108514

2.0 TDI diesel (2.0 16V 81kw 110LE 1968ccm) Eng.code: CUUA Type id: 109467

2.0 TSI benzin (2.0 16V 162kw 220LE 1984ccm) Eng.code: CULC Type id: 109457

2.5 benzin (2.5 20V 125kw 170LE 2480ccm) Eng.code: CBTA,CBUA,CCCA Type id: 116818

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom