Powered by Smartsupp VolksWagen GOLF III 1991-1997 (1H1) elsőtengely futómű rugó
Univerzális menü

Bilstein futómű rugó elsőtengely

BILSTEIN - B3 OE Replacement
Cikkszám: 37-134228
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 3275656
Beépítési oldal
elsőtengely
Tovább olvasom

2.8 VR6 benzin (2.8 12V 120kw 163LE 2792ccm) Eng.code: AAA Type id: 21378

2.8 VR6 benzin (2.8 12V 128kw 174LE 2792ccm) Eng.code: AAA Type id: 1877

2.3 V5 benzin (2.3 20V 125kw 170LE 2324ccm) Eng.code: AQN Type id: 15629

1.8 T benzin (1.8 20V 110kw 150LE 1781ccm) Eng.code: AWU,AWV,BKF Type id: 18011

1.9 TDI diesel (1.9 8V 74kw 100LE 1896ccm) Eng.code: AXR Type id: 17122

1.9 TDI diesel (1.9 8V 77kw 105LE 1896ccm) Eng.code: BSW Type id: 19238

2.0 benzin (2.0 8V 85kw 115LE 1984ccm) Eng.code: AZJ,BDC,BEV,BGD Type id: 17074

2.8 VR6 benzin (2.8 12V 128kw 174LE 2792ccm) Eng.code: AAA Type id: 1889

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom