Univerzális menü

Bilstein futómű rugó elsőtengely

BILSTEIN - B3 OE Replacement
Cikkszám: 37-256128
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 3282549
2 munkanap alatt beszerezhető 5 db.
Bolti ár:
20 200 Ft
-12%
Online ár:
17 720 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Személyes vásárlás a központban: 11:00-ig leadott rendelés másnap; 11:00 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva lehetséges. Személyes vásárlás budapesti kirendeltségben: 11:00-ig leadott rendelés esetén másnap 15:30 után; 11:00 után leadottrendelés esetén 2 munkanap múlva 9:00-tól lehetséges. Személyes vásárlás vidéki kirendeltségben: 11:00-ig leadott rendelés 2 munkanap múlva 9:00-tól; 11:00 után leadott esetén 3 munkanap múlva 9:00-tól lehetséges. Futárral történő kiszállítás: 11:00-ig leadott rendelést másnap; 11:00 után leadott rendelést 2 munkanap múlva átadjuk a futárnak. Kérjük minden esetben várja meg munkatársunk értesítését!

Olajok kenőanyagok folyadékok patent izzó nem visszáruzható! Visszáruzandó alkatrészeket hat napon belül eredeti csomagolásban sértetlenül vesszük vissza. Cseredarabokat tisztán sértetlenül ledugózva eredeti csomagolásban 1 éven belül vesszük vissza. (33)

Termékfotó
Borsehung futómű rugó 346mm,elsőtengely
Gyártó: BORSEHUNG
Cikkszám: B12625
Kártyaszám: 2975301
7
17 480 Ft-tól
Belső átmérő [mm]:
12,75
Külső átmérő [mm]:
152
Tömeg [kg]:
1,97
Hossz [mm]:
346
Beépítési oldal:
elsőtengely
Szükséges darabszám:
2
Belső átmérő [mm]:
13
Termékfotó
Sachs futómű rugó 349mm
Gyártó: SACHS
Cikkszám: 993 056
Kártyaszám: 3048666
10
17 970 Ft-tól
Hossz [mm]:
343
Külső átmérő [mm]:
147
Átmérő [mm]:
13,25
Színjelzés:
kék (4x)
SVHC:
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
További termékek
Beépítési oldal
elsőtengely
Tovább olvasom

1.4 TSI Benzin 1390 103kW (140LE) 1390ccm BMY 19469

1.4 TSI Benzin 1390 125kW (170LE) 1390ccm BLG 18920

1.4 TSI Benzin 1390 90kW (122LE) 1390ccm CAXA 23162

1.9 TDI Dízel 1896 66kW (90LE) 1896ccm BRUBXFBXJ 18114

1.9 TDI Dízel 1896 77kW (105LE) 1896ccm BKCBLSBXE 17484

2.0 FSI 4motion Benzin 1984 110kW (150LE) 1984ccm BLXBVX 18386

2.0 FSI Benzin 1984 110kW (150LE) 1984ccm AXWBLRBLXBLYBVXBVYBVZ 17281

1.4 TSI Benzin 1390 103kW (140LE) 1390ccm BMY 22554

1.4 TSI Benzin 1390 118kW (160LE) 1390ccm CAVD 27539

1.4 TSI Benzin 1390 125kW (170LE) 1390ccm BLG 23195

1.9 TDI Dízel 1896 77kW (105LE) 1896ccm BLSBXE 22555

1.4 TSI Benzin 1390 118kW (160LE) 1390ccm CAVDCNWACTHD 29993

1.4 TSI Benzin 1390 90kW (122LE) 1390ccm CAXA 29992

1.6 TDI Dízel 1598 66kW (90LE) 1598ccm CAYB 33030

1.6 TDI Dízel 1598 77kW (105LE) 1598ccm CAYC 31340

1.8 TSI Benzin 1798 118kW (160LE) 1798ccm CDAA 34879

2.0 TDI Dízel 1968 81kW (110LE) 1968ccm CBDCCLCA 29995

1.4 TSI Benzin 1390 118kW (160LE) 1390ccm CAVDCNWACTHDCTKA 32606

1.4 TSI Benzin 1390 90kW (122LE) 1390ccm CAXA 32601

1.6 TDI Dízel 1598 66kW (90LE) 1598ccm CAYB 33031

1.6 TDI Dízel 1598 77kW (105LE) 1598ccm CAYC 32609

2.0 TDI Dízel 1968 81kW (110LE) 1968ccm CLCA 58749

1.4 TSI Benzin 1390 125kW (170LE) 1390ccm BLGCAVB 27994

1.6 Benzin 1595 75kW (102LE) 1595ccm BGUBSEBSF 17572

1.4 TSI EcoFuel Benzin/Földgáz (CNG) 1390 110kW (150LE) 1390ccm CDGA 55513

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom