Univerzális menü

Bilstein futómű rugó

BILSTEIN - B3 OE Replacement
Cikkszám: 37-148126
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 3282787
2 munkanap alatt beszerezhető 2 db.
Bolti ár:
28 200 Ft
-9%
Online ár:
25 640 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Ebben a beszerzési variációban a termékek nem visszaáruzhatók ! (215)

Termékfotó
Kyb futómű rugó elsőtengely,297mm
Gyártó: KYB
Cikkszám: RA3792
Kártyaszám: 3282800
10
17 280 Ft-tól
Beépítési oldal:
elsőtengely
Jellemző méret:
E
Rugóforma:
Csavarrugó
Tömeg [kg]:
2
Vastagság 1 [mm]:
13
Külső átmérő [mm]:
141
Hossz [mm]:
297
Termékfotó
Monroe futómű rugó
Gyártó: MONROE
Cikkszám: SP3291
Kártyaszám: 3282810
10
24 030 Ft-tól
Tömeg [kg]:
2,5
Garancia:
5 év garancia
Csomagolási hossz [mm]:
40,6
Csomagolási szélesség [cm]:
15,1
Csomagolási magasság [cm]:
15,2
huzalátmérő [mm]:
13,26
Termékfotó
Sachs futómű rugó 295mm
Gyártó: SACHS
Cikkszám: 993 167
Kártyaszám: 3282814
6
19 880 Ft-tól
Hossz [mm]:
295
Külső átmérő [mm]:
143
Átmérő [mm]:
13,25
SVHC:
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Rugóforma:
Állandó rugóátmérőjű csavarrugó
Hossz [mm]:
294
Színjelzés:
sárga
Színjelzés:
fehér
Színjelzés:
narancs
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

VW (1K0 411 105 GL)
VW (1K0 411 105 JG)


További olvasom
Beépítési oldal
elsőtengely
Tovább olvasom

2.0 GTI Benzin 1984 147kW (200LE) 1984ccm AXXBWACAWB 18387

2.0 GTI Benzin 1984 169kW (230LE) 1984ccm BYD 20064

2.0 GTi Benzin 1984 155kW (210LE) 1984ccm CCZB 30971

2.0 GTi Benzin 1984 173kW (235LE) 1984ccm CDLG 10524

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom