Powered by Smartsupp VolksWagen GOLF VI 2008-2013 (5K1) elsőtengely futómű rugó
Univerzális menü

Bilstein futómű rugó

BILSTEIN - B3 OE Replacement
Cikkszám: 37-148126
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 3282787
2 munkanap alatt beszerezhető 1 db.
Bolti ár:
28 000 Ft
-9%
Online ár:
25 450 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Ebben a beszerzési variációban a termékek nem visszaáruzhatók ! (215)

Termékfotó
Kyb futómű rugó elsőtengely,297mm
Gyártó: KYB
Cikkszám: RA3792
Kártyaszám: 3282800
9
17 360 Ft-tól
Beépítési oldal:
elsőtengely
Jellemző méret:
E
Rugóforma:
Csavarrugó
Tömeg [kg]:
2
Vastagság 1 [mm]:
13
Külső átmérő [mm]:
141
Hossz [mm]:
297
Termékfotó
Monroe futómű rugó
Gyártó: MONROE
Cikkszám: SP3291
Kártyaszám: 3282810
11
24 750 Ft-tól
Tömeg [kg]:
2,5
Garancia:
5 év garancia
Csomagolási hossz [cm]:
40,6
Csomagolási szélesség [cm]:
15,1
Csomagolási magasság [cm]:
15,2
huzalátmérő [mm]:
13,26
Termékfotó
Sachs futómű rugó 295mm
Gyártó: SACHS
Cikkszám: 993 167
Kártyaszám: 3282814
7
19 870 Ft-tól
Hossz [mm]:
295
Külső átmérő [mm]:
143
Átmérő [mm]:
13,25
SVHC:
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Rugóforma:
Állandó rugóátmérőjű csavarrugó
Hossz [mm]:
294
Színjelzés:
sárga
Színjelzés:
fehér
Színjelzés:
narancs
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

VW (1K0 411 105 GL)
VW (1K0 411 105 JG)


Tovább olvasom
Beépítési oldal
elsőtengely
Tovább olvasom

2.0 GTI benzin (2.0 16V 147kw 200LE 1984ccm) Eng.code: AXX,BWA,CAWB Type id: 18387

2.0 GTI benzin (2.0 16V 169kw 230LE 1984ccm) Eng.code: BYD Type id: 20064

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom