Univerzális menü

Bilstein lengéscsillapító elsőtengely,gáznyomásos,kétcsöves,alsó lemez

BILSTEIN - B4 OE Replacement
Cikkszám: 22-140012
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 3282886
2 munkanap alatt beszerezhető 2 db.
Bolti ár:
40 500 Ft
-9%
Online ár:
36 820 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Ebben a beszerzési variációban a termékek nem visszaáruzhatók ! (215)

Termékfotó
Optimal lengéscsillapító elsőtengely,gáznyomásos,kétcsöves,felül csavarorsó
Gyártó: OPTIMAL
Cikkszám: A-3605G
Kártyaszám: 1117339
16
22 160 Ft-tól
Beépítési oldal:
elsőtengely
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus:
Gólyaláb
Lengéscsillapító rögzítés:
felül csavarorsó
Lengéscsillapító rögzítés:
alul bilincs
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Menetméret:
M14x1,5
Hajtókar hossza [mm]:
30
dugattyúrúd átmérő [mm]:
25
Rugóstag külső átmérő [mm]:
54,5
Ház átmérő a szorítási tartományban [mm]:
50
A javasolt tartozék cikkszáma:
F8-7131
A javasolt tartozék cikkszáma:
F8-7132
Ház átmérő a szorítási tartományban [mm]:
55
Termékfotó
TRW lengéscsillapító elsőtengely,gáznyomásos,kétcsöves,felül csavarorsó
Gyártó: TRW
Cikkszám: JGM1032T
Kártyaszám: 1117362
13
23 570 Ft-tól
Tengelyenként:
1
Beépítési oldal:
elsőtengely
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus:
Gólyaláb
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Lengéscsillapító rögzítés:
felül csavarorsó
Hossz 1 [mm]:
367
Hossz 2 [mm]:
560
Átmérő [mm]:
54
állócsőátmérő [mm]:
24
Menetméret:
M14x1.5
Figyeljen a műszaki adatokra:
SVHC:
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
dugattyúrúd átmérő [mm]:
24
Termékfotó
LENGESCSILLAPITO
Gyártó: OMNICRAFT
Cikkszám: 2165496
Kártyaszám: 2971017
10
22 910 Ft-tól
Beépítési oldal:
elsőtengely
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus:
Gólyaláb
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Lengéscsillapító rögzítés:
felül csavarorsó
Hossz 1 [mm]:
367
Hossz 2 [mm]:
560
Átmérő [mm]:
55
állócsőátmérő [mm]:
24
Tengelyenként:
2
Figyeljen a műszaki adatokra:
SVHC:
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Hossz 1 [mm]:
560
Hossz 2 [mm]:
367
dugattyúrúd átmérő [mm]:
24
Termékfotó
TRW lengéscsillapító elsőtengely,gáznyomásos,kétcsöves,felül csavarorsó
Gyártó: TRW
Cikkszám: JGM1030T
Kártyaszám: 2971022
12
23 800 Ft-tól
Tengelyenként:
1
Beépítési oldal:
elsőtengely
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus:
Gólyaláb
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Lengéscsillapító rögzítés:
felül csavarorsó
Hossz 1 [mm]:
367
Hossz 2 [mm]:
560
Átmérő [mm]:
55
állócsőátmérő [mm]:
24
Menetméret:
M14x1.5
Figyeljen a műszaki adatokra:
SVHC:
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Hossz 1 [mm]:
560
Hossz 2 [mm]:
367
dugattyúrúd átmérő [mm]:
24
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

VAG (1T0 413 031 DJ)
VAG (1T0 413 031 EQ)
VAG (1T0 413 031 GE)


További olvasom
Beépítési oldal
elsőtengely
Lengéscsillapító fajtája
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus
Gólyaláb
Lengéscsillapító rögzítés
alsó lemez
Lengéscsillapító rögzítés
felül csavarorsó
Rugóstag külső átmérő [mm]
55
Lengéscsillapító-rendszer
Kétcsöves
Tovább olvasom

2.0 GTI Benzin 1984 147kW (200LE) 1984ccm AXXBWACAWB 18387

2.0 GTI Benzin 1984 169kW (230LE) 1984ccm BYD 20064

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom