Univerzális menü

Bilstein lengéscsillapító elsőtengely,gáznyomásos,kétcsöves,alsó lemez

BILSTEIN - B4 OE Replacement
Cikkszám: 22-297716
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 3286342
2 munkanap alatt beszerezhető 1 db.
Bolti ár:
48 340 Ft
-9%
Online ár:
43 940 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Ebben a beszerzési variációban a termékek nem visszaáruzhatók ! (215)

Termékfotó
Boge lengéscsillapító gáznyomásos,kétcsöves,felül csavarorsó
Gyártó: BOGE
Cikkszám: 36-H21-A
Kártyaszám: 1248698
11
52 330 Ft-tól
Lengéscsillapító-típus:
Gólyaláb
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Jellemző méret:
SFE36/25X130A
Lengéscsillapító rögzítés:
felül csavarorsó
SVHC:
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Termékfotó
Sachs lengéscsillapító gáznyomásos,kétcsöves,felül csavarorsó
Gyártó: SACHS
Cikkszám: 315 091
Kártyaszám: 1248724
9
36 120 Ft-tól
Lengéscsillapító-típus:
Gólyaláb
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Jellemző méret:
SFE36/25X130A
Lengéscsillapító rögzítés:
felül csavarorsó
SVHC:
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
További termékek
Beépítési oldal
elsőtengely
Lengéscsillapító fajtája
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus
Gólyaláb
Lengéscsillapító rögzítés
alsó lemez
Lengéscsillapító rögzítés
felül csavarorsó
Rugóstag külső átmérő [mm]
55
Lengéscsillapító-rendszer
Kétcsöves
Tovább olvasom

1.0 TSI Benzin 999 66kW (90LE) 999ccm DLAB 140003

1.0 TSI Benzin 999 81kW (110LE) 999ccm DLAA 140004

1.0 eTSI Benzin/elektromos 999 81kW (110LE) 999ccm DLAA 142889

1.4 GTE PLUG-IN HYBRID Benzin/elektromos 1395 132kW (180LE) 1395ccm DGEA 144084

1.4 GTE Plug-in Hybrid Benzin/elektromos 1395 110kW (150LE) 1395ccm DGEA 141862

1.5 TGI Benzin/Földgáz (CNG) 1498 96kW (131LE) 1498ccm DHFA 142908

1.5 TSI Benzin 1495 110kW (150LE) 1495ccm DPCA 138700

1.5 TSI Benzin 1495 96kW (131LE) 1495ccm DPBA 138699

1.5 eTSI Benzin/elektromos 1498 110kW (150LE) 1498ccm DFYA 139749

2.0 GTI Benzin 1984 180kW (245LE) 1984ccm DNPA 141769

2.0 GTI Clubsport Benzin 1984 221kW (300LE) 1984ccm DNFC 142300

2.0 TDI 4motion Dízel 1968 147kW (200LE) 1968ccm DTUA 142910

2.0 TDI Dízel 1968 110kW (150LE) 1968ccm DSRBDTSB 138702

2.0 TDI Dízel 1968 85kW (116LE) 1968ccm DSUD 138701

2.0 TDI GTD Dízel 1968 147kW (200LE) 1968ccm DTUA 143527

2.0 TSI R 4motion Benzin 1984 235kW (320LE) 1984ccm DNFG 142541

1.0 TSI Benzin 999 66kW (90LE) 999ccm DLAB 141857

1.0 TSI Benzin 999 81kW (110LE) 999ccm DLAA 141856

1.0 eTSI Benzin/elektromos 999 81kW (110LE) 999ccm DLAA 142894

1.5 TSI Benzin 1495 110kW (150LE) 1495ccm DPCA 141854

1.5 TSI Benzin 1495 96kW (131LE) 1495ccm DPBA 141855

1.5 eTSI Benzin/elektromos 1495 110kW (150LE) 1495ccm DPCA 143269

1.5 eTSI Benzin/elektromos 1495 96kW (131LE) 1495ccm DPBA 143268

2.0 TDI Dízel 1968 110kW (150LE) 1968ccm DTSB 141860

2.0 TDI Dízel 1968 85kW (116LE) 1968ccm 141859

1.0 TSI Benzin 999 81kW (110LE) 999ccm DLAA 142912

1.0 TSI Benzin 999 85kW (115LE) 999ccm CHZJDKRF 128495

1.5 TSI 4motion Benzin 1495 110kW (150LE) 1495ccm DADADPCA 135725

1.5 TSI Benzin 1495 110kW (150LE) 1495ccm DADADPCA 128940

1.6 TDI Dízel 1598 85kW (115LE) 1598ccm DGTE 130825

2.0 TDI Dízel 1968 110kW (150LE) 1968ccm DFFA 130824

TDI SCR Dízel 1968 85kW (115LE) 1968ccm DTRD 143481

1.0 TSI Benzin 999 81kW (110LE) 999ccm DLAA 142911

1.0 TSI Benzin 999 85kW (116LE) 999ccm DKRF 138897

1.5 TSI Benzin 1495 110kW (150LE) 1495ccm DPCA 138898

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom