Univerzális menü

Sachs kuplungkészlet központi kinyomóval,kuplung nyomólappal

ZMS Modul XTend plus CSC
Cikkszám: 2290 601 165
Gyártó: SACHS
Kártyaszám: 3299382
1 munkanap alatt beszerezhető 10+ db.
Bolti ár:
201 100 Ft
-7%
Online ár:
186 210 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Személyes vásárlás a központban: 15:00-ig leadott rendelés esetén másnap; 15:00 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva lehetséges. Személyes vásárlás budapesti kirendeltségben: 15:00-ig leadott rendelés esetén másnap 15:30 után; 15:00 után leadottrendelés esetén 2 munkanap múlva lehetséges. Személyes vásárlás vidéki kirendeltségben: 15:00-ig leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva 9:00-tól; 15:00 után leadott rendelés esetén 3 munkanap múlva lehetséges. Futárral történő kiszállítás: 15:00-ig leadott rendelés esetén másnap; 15:00 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva átadjuk a futárnak. Kérjük minden esetben várja meg munkatársunk értesítését!

Olajok kenőanygok folyadékok elektromos alkatrészek visszáruzása nem lehetséges. A visszáruzandó tételeket sérülés mentes eredeti csomagolásban hat napon belül vesszük vissza. Cseredarabok mechanikai sérülés mentesen tisztán gyári csomagolásban visszáruzhatóak. (219)

Termékfotó
Valeo kuplungkészlet lendkerékkel,csavarkészlettel,biztosítócsavar-készlettel
Gyártó: VALEO
Cikkszám: 837469
Kártyaszám: 3299387
2
281 110 Ft-tól
Új alkatrész:
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
lendkerékkel
Motorfelszerelés:
kettős tömegű lendkerékkel rendelkező járművekhez
rögzítő furatok száma:
6
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
csavarkészlettel
Meghúzási nyomaték [Nm]:
60
Meghúzási szög [fok]:
50
Kiegészítő cikk/kiegészítő info:
kuplung nyomólappal
Tengelykapcsoló nyomólap külső átmérő [mm]:
240
Kinyomó erő [N]:
7 500
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
biztosítócsavar-készlettel
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
kuplungtárcsával
Fogszám:
26
Kiegészítő cikk/kiegészítő info:
Központi kinyomóval
Rögzítő furatok száma a központi kinyomón:
3
Furatátmérő [mm]:
31
Anyag:
Alumínium
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
érzékelő nélkül
Rögzítési mód:
csupaszított
Tömeg [kg]:
17,84
Kiegészítő cikk/kiegészítő info:
kettőstömegű lendkerékkel
Előfeszítő erő [N]:
7 500
További termékek
Átmérő [mm]
240
Fogszám
26
Rögzítési mód
nem előszerelt
Kiegészítő cikk/kiegészítő info
Központi kinyomóval
Kiegészítő cikk/kiegészítő info
kuplung nyomólappal
Kiegészítő cikk/kiegészítő info
kettőstömegű lendkerékkel
Kiegészítő cikk/kiegészítő info
lendkerék csavarokkal
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2
kuplungtárcsával
SVHC
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Tovább olvasom

2.0 TDI 4motion Dízel 1968 100kW (136LE) 1968ccm CAAECCHB 1703

2.0 TDI 4motion Dízel 1968 103kW (140LE) 1968ccm CAACCCHA 32266

2.0 TDI Dízel 1968 100kW (136LE) 1968ccm CAAECCHB 1661

2.0 TDI Dízel 1968 103kW (140LE) 1968ccm CAACCCHA 32265

2.0 TDI 4motion Dízel 1968 100kW (136LE) 1968ccm CAAECCHB 27774

2.0 TDI 4motion Dízel 1968 103kW (140LE) 1968ccm CAACCCHA 32267

2.0 TDI Dízel 1968 100kW (136LE) 1968ccm CAAECCHB 27769

2.0 TDI Dízel 1968 103kW (140LE) 1968ccm CAACCCHA 32264

2.0 TDI 4motion Dízel 1968 103kW (140LE) 1968ccm CAACCCHA 32269

2.0 TDI Dízel 1968 103kW (140LE) 1968ccm CAACCCHA 32262

2.0 TDI 4motion Dízel 1968 100kW (136LE) 1968ccm CAAECCHB 28039

2.0 TDI 4motion Dízel 1968 103kW (140LE) 1968ccm CAACCCHA 32268

2.0 TDI Dízel 1968 100kW (136LE) 1968ccm CAAE 27824

2.0 TDI Dízel 1968 103kW (140LE) 1968ccm CAACCCHA 32263

Tovább olvasom
Évente több mint 10 millió új járművet szerelnek fel SACHS lengéscsillapítókkal. A SACHS márka története 1894-ben kezdődik, amikor a szerszámkészítő és névadó Ernst Sachs beadta első kerékpárkeréktengely szabadalmi bejelentését. Sachs találmányának szabadalmaztatása vezetett ahhoz a közös döntéshez, hogy 1895. augusztus 1-jén megalapítják a ""Schweinfurter Präzisions-Kugellager-Werke Fichtel & Sachs"" vállalatot, amely a kerékpárok golyóscsapágyainak és kerékagyainak gyártásával foglalkozott. A kerékpár tömegközlekedési eszközként való áttörése gyors növekedést eredményezett; 1905-ben a Fichtel & Sachsnak már 900 alkalmazottja volt. A gazdasági válság idején Sachs 1923-ban részvénytársasággá alakította át a vállalatot, majd 1929-ben eladta a golyóscsapágy részleget, és a járműmotorok, tengelykapcsolók, valamint lengéscsillapítók gyártására összpontosított. 1945-ben, a háborús zűrzavarok után a schweinfurti gyár létesítményeinek 67 százaléka megsemmisült, ennek ellenére az év végén újraindult a termelés. Más innovatív fejlesztések piaci sikerével a schweinfurti anyagyárat 1969-ben meg kellett duplázni. Emellett több vállalatot is felvásároltak, és a vállalat megtette az első lépést Észak-Amerikában, mielőtt a Mannesmann AG 1987-ben megszerezte a részvények többségét. A vállalat nemzetközivé válása tovább folytatódott, és 1995-ben a Fichtel & Sachs 38 gyártó és értékesítő vállalattal volt jelen világszerte. A ZF Sachs AG névre átkeresztelt vállalat 2001-ben a ZF csoport része lett, majd 2011-ben beolvadt a ZF Friedrichshafen AG-be. Ma a SACHS márka termékeit a ZF Aftermarket a LEMFÖRDER, TRW, BOGE és ZF OPENMATICS márkákkal együtt sikeresen értékesíti nemzetközi szinten.
Tovább olvasom