Univerzális menü

Bilstein lengéscsillapító elsőtengely,gáznyomásos,kétcsöves,alsó lemez

BILSTEIN - B4 OE Replacement
Cikkszám: 21-031502
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 3305330
2 munkanap alatt beszerezhető 4 db.
Bolti ár:
21 260 Ft
-9%
Online ár:
19 320 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Ebben a beszerzési variációban a termékek nem visszaáruzhatók ! (215)

Termékfotó
Japanparts lengéscsillapító elsőtengely,gáznyomásos,kétcsöves,felül csavarorsó
Gyártó: JAPANPARTS
Cikkszám: MM-00484
Kártyaszám: 2995088
12
16 360 Ft-tól
Beépítési oldal:
elsőtengely
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus:
Gólyaláb
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
A javasolt tartozék cikkszáma:
SM0133
A javasolt tartozék cikkszáma:
SM0143
A javasolt tartozék cikkszáma:
SM0145
A javasolt tartozék cikkszáma:
SM0168
Lengéscsillapító rögzítés:
felül csavarorsó
Termékfotó
Kyb lengéscsillapító elsőtengely,gáznyomásos,kétcsöves,felül csavarorsó
Gyártó: KYB
Cikkszám: 334810
Kártyaszám: 2995093
12
26 430 Ft-tól
Beépítési oldal:
elsőtengely
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus:
Gólyaláb
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Lengéscsillapító rögzítés:
felül csavarorsó
Termékfotó
Kyb lengéscsillapító elsőtengely,gáznyomásos,kétcsöves,felül csavarorsó
Gyártó: KYB
Cikkszám: 365502
Kártyaszám: 3305360
5
17 380 Ft-tól
Beépítési oldal:
elsőtengely
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus:
gólyaláb-betét
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Lengéscsillapító rögzítés:
felül csavarorsó
Termékfotó
Sachs lengéscsillapító olajnyomásos,kétcsöves,felül csavarorsó
Gyártó: SACHS
Cikkszám: 115 163
Kártyaszám: 3305395
11
18 380 Ft-tól
Jellemző méret:
FE32/22X166A
Lengéscsillapító fajtája:
olajnyomásos
Lengéscsillapító-típus:
gólyaláb-betét
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Lengéscsillapító rögzítés:
felül csavarorsó
SVHC:
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
További termékek
Beépítési oldal
elsőtengely
Lengéscsillapító fajtája
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus
gólyaláb-betét
Lengéscsillapító rögzítés
alsó lemez
Lengéscsillapító rögzítés
felül csavarorsó
Lengéscsillapító-rendszer
Kétcsöves
Tovább olvasom

1.6 Benzin 1595 53kW (72LE) 1595ccm RF 1708

1.6 Benzin 1595 55kW (75LE) 1595ccm 1FABNEZ 1709

1.6 TD Dízel 1588 59kW (80LE) 1588ccm RASB 1713

1.8 16V Benzin 1781 100kW (136LE) 1781ccm KR 6262

1.8 Benzin 1781 55kW (75LE) 1781ccm AAM 1717

1.8 Benzin 1781 66kW (90LE) 1781ccm ABSADZRP 1718

1.8 Benzin 1781 79kW (107LE) 1781ccm PF 1710

1.8 Benzin 1781 82kW (112LE) 1781ccm PB 1711

1.8 G60 Syncro Benzin 1781 118kW (160LE) 1781ccm PG 1719

1.8 GL Benzin 1781 102kW (139LE) 1781ccm KR 20256

1.9 D Dízel 1896 50kW (68LE) 1896ccm 1Y 1714

1.9 TD Dízel 1896 55kW (75LE) 1896ccm AAZ 1715

2.0 16V Benzin 1984 100kW (136LE) 1984ccm 9A 1720

2.0 Benzin 1984 85kW (115LE) 1984ccm 2EADYAGG 1712

2.0 Syncro Benzin 1984 85kW (115LE) 1984ccm 2EADYAGG 5933

1.6 Benzin 1595 53kW (72LE) 1595ccm RF 1906

1.6 Benzin 1595 55kW (75LE) 1595ccm 1FEZ 1907

1.6 TD Dízel 1588 59kW (80LE) 1588ccm RASB 1911

1.8 16V Benzin 1781 100kW (136LE) 1781ccm KR 6263

1.8 Benzin 1781 55kW (75LE) 1781ccm AAM 1915

1.8 Benzin 1781 66kW (90LE) 1781ccm ABSADZRP 1916

1.8 Benzin 1781 79kW (107LE) 1781ccm PF 1908

1.8 Benzin 1781 82kW (112LE) 1781ccm PB 1909

1.8 G60 Syncro Benzin 1781 118kW (160LE) 1781ccm PG 1917

1.9 D Dízel 1896 50kW (68LE) 1896ccm 1Y 1912

1.9 TD Dízel 1896 55kW (75LE) 1896ccm AAZ 1913

2.0 16V Benzin 1984 100kW (136LE) 1984ccm 9A 1919

2.0 Benzin 1984 85kW (115LE) 1984ccm 2EADYAGG 1910

2.0 Syncro Benzin 1984 85kW (115LE) 1984ccm 2EADYAGG 5944

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom