Powered by Smartsupp VolksWagen GOLF III 1991-1997 (1H1) elsőtengely futómű rugó
Univerzális menü

Sachs futómű rugó 371mm,elsőtengely,automata váltó,klímával szerelt járművekhez

VolksWagen Golf 2.8 benzin,Passat 1.9 dízel,Passat 2.8 benzin,Passat 2.9 benzin
Cikkszám: 997 462
Gyártó: SACHS
Kártyaszám: 3308981
Jellemző méret
AC
Külső átmérő [mm]
140
Átmérő [mm]
13
Hossz [mm]
371
SVHC
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Tovább olvasom

2.8 VR6 benzin (2.8 12V 128kw 174LE 2792ccm) Eng.code: AAA Type id: 1877

1.9 TDI diesel (1.9 8V 66kw 90LE 1896ccm) Eng.code: 1Z,AHU Type id: 1716

1.9 TDI diesel (1.9 8V 81kw 110LE 1896ccm) Eng.code: AFN Type id: 5275

2.0 benzin (2.0 8V 79kw 107LE 1984ccm) Eng.code: AEP Type id: 11240

2.0 benzin (2.0 8V 85kw 115LE 1984ccm) Eng.code: 2E,ADY,AGG Type id: 1712

2.8 VR6 benzin (2.8 12V 128kw 174LE 2792ccm) Eng.code: AAA Type id: 1721

1.9 TDI diesel (1.9 8V 66kw 90LE 1896ccm) Eng.code: 1Z,AHU Type id: 1914

1.9 TDI diesel (1.9 8V 81kw 110LE 1896ccm) Eng.code: AFN Type id: 5276

2.0 benzin (2.0 8V 79kw 107LE 1984ccm) Eng.code: AEP Type id: 11241

2.8 VR6 benzin (2.8 12V 128kw 174LE 2792ccm) Eng.code: AAA Type id: 1920

2.9 VR6 Syncro benzin (2.9 12V 135kw 184LE 2861ccm) Eng.code: ABV Type id: 3925

2.0 benzin (2.0 8V 85kw 115LE 1984ccm) Eng.code: 2E,ADY,AGG,AKR Type id: 1887

Tovább olvasom
Évente több mint 10 millió új járművet szerelnek fel SACHS lengéscsillapítókkal. A SACHS márka története 1894-ben kezdődik, amikor a szerszámkészítő és névadó Ernst Sachs beadta első kerékpárkeréktengely szabadalmi bejelentését. Sachs találmányának szabadalmaztatása vezetett ahhoz a közös döntéshez, hogy 1895. augusztus 1-jén megalapítják a ""Schweinfurter Präzisions-Kugellager-Werke Fichtel & Sachs"" vállalatot, amely a kerékpárok golyóscsapágyainak és kerékagyainak gyártásával foglalkozott. A kerékpár tömegközlekedési eszközként való áttörése gyors növekedést eredményezett; 1905-ben a Fichtel & Sachsnak már 900 alkalmazottja volt. A gazdasági válság idején Sachs 1923-ban részvénytársasággá alakította át a vállalatot, majd 1929-ben eladta a golyóscsapágy részleget, és a járműmotorok, tengelykapcsolók, valamint lengéscsillapítók gyártására összpontosított. 1945-ben, a háborús zűrzavarok után a schweinfurti gyár létesítményeinek 67 százaléka megsemmisült, ennek ellenére az év végén újraindult a termelés. Más innovatív fejlesztések piaci sikerével a schweinfurti anyagyárat 1969-ben meg kellett duplázni. Emellett több vállalatot is felvásároltak, és a vállalat megtette az első lépést Észak-Amerikában, mielőtt a Mannesmann AG 1987-ben megszerezte a részvények többségét. A vállalat nemzetközivé válása tovább folytatódott, és 1995-ben a Fichtel & Sachs 38 gyártó és értékesítő vállalattal volt jelen világszerte. A ZF Sachs AG névre átkeresztelt vállalat 2001-ben a ZF csoport része lett, majd 2011-ben beolvadt a ZF Friedrichshafen AG-be. Ma a SACHS márka termékeit a ZF Aftermarket a LEMFÖRDER, TRW, BOGE és ZF OPENMATICS márkákkal együtt sikeresen értékesíti nemzetközi szinten.
Tovább olvasom