Univerzális menü

Sachs futómű rugó 309mm,elsőtengely,automata váltó

VolksWagen Passat
Cikkszám: 993 120
Gyártó: SACHS
Kártyaszám: 3312936
1 munkanap alatt beszerezhető 10+ db.
Bolti ár:
21 000 Ft
-9%
Online ár:
19 090 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Személyes vásárlás a központban: 15:00-ig leadott rendelés esetén másnap; 15:00 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva lehetséges. Személyes vásárlás budapesti kirendeltségben: 15:00-ig leadott rendelés esetén másnap 15:30 után; 15:00 után leadottrendelés esetén 2 munkanap múlva lehetséges. Személyes vásárlás vidéki kirendeltségben: 15:00-ig leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva 9:00-tól; 15:00 után leadott rendelés esetén 3 munkanap múlva lehetséges. Futárral történő kiszállítás: 15:00-ig leadott rendelés esetén másnap; 15:00 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva átadjuk a futárnak. Kérjük minden esetben várja meg munkatársunk értesítését!

Olajok kenőanygok folyadékok elektromos alkatrészek visszáruzása nem lehetséges. A visszáruzandó tételeket sérülés mentes eredeti csomagolásban hat napon belül vesszük vissza. Cseredarabok mechanikai sérülés mentesen tisztán gyári csomagolásban visszáruzhatóak. (219)

Jellemző méret
CC-SL
Hossz [mm]
309
Külső átmérő [mm]
141
Átmérő [mm]
13
SVHC
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Rugóforma
Állandó rugóátmérőjű csavarrugó
Átmérő [mm]
13,25
Külső átmérő [mm]
146
Színjelzés
zöld (2x)
Színjelzés
kék
Színjelzés
narancs
Tovább olvasom

1.4 TSI EcoFuel Benzin/Földgáz (CNG) 1390 110kW (150LE) 1390ccm CDGA 30976

2.0 BlueTDI Dízel 1968 105kW (143LE) 1968ccm CBAC 31109

2.0 FSI Benzin 1984 147kW (200LE) 1984ccm AXXBPYBWACAWBCBFACCTACCZA 19395

2.0 TDI 16V 4motion Dízel 1968 103kW (140LE) 1968ccm BKPCBAB 19630

2.0 TDI 16V Dízel 1968 103kW (140LE) 1968ccm BKPCBAB 18523

2.0 TDI 4motion Dízel 1968 103kW (140LE) 1968ccm BMP 19958

2.0 TDI 4motion Dízel 1968 125kW (170LE) 1968ccm CBBB 32791

2.0 TDI Dízel 1968 100kW (136LE) 1968ccm BMACBAA 27547

2.0 TDI Dízel 1968 103kW (140LE) 1968ccm BMP 19957

2.0 TDI Dízel 1968 125kW (170LE) 1968ccm BMRCBBB 18671

2.0 TDI Dízel 1968 88kW (120LE) 1968ccm BWV 28569

3.2 FSI 4motion Benzin 3168 184kW (250LE) 3168ccm AXZ 19485

1.4 TSI EcoFuel Benzin/Földgáz (CNG) 1390 110kW (150LE) 1390ccm CDGA 30977

2.0 BlueTDI Dízel 1968 105kW (143LE) 1968ccm CBAC 31108

2.0 FSI Benzin 1984 147kW (200LE) 1984ccm AXXBPYBWACAWBCBFACCTACCZA 19396

2.0 TDI 16V 4motion Dízel 1968 103kW (140LE) 1968ccm BKPCBAB 19632

2.0 TDI 16V Dízel 1968 103kW (140LE) 1968ccm BKPCBAB 18729

2.0 TDI 4motion Dízel 1968 125kW (170LE) 1968ccm CBBB 32792

2.0 TDI Dízel 1968 100kW (136LE) 1968ccm BMACBAA 18732

2.0 TDI Dízel 1968 103kW (140LE) 1968ccm BMP 19959

2.0 TDI Dízel 1968 125kW (170LE) 1968ccm BMRCBBB 19200

2.0 TDI Dízel 1968 88kW (120LE) 1968ccm BWV 5668

2.0 TDI Dízel 1968 90kW (122LE) 1968ccm BVE 18731

3.2 FSI 4motion Benzin 3168 184kW (250LE) 3168ccm AXZ 19486

2.0 TDI 4motion Dízel 1968 103kW (140LE) 1968ccm CFFB 295

2.0 TDI 4motion Dízel 1968 125kW (170LE) 1968ccm CFGB 314

2.0 TDI 4motion Dízel 1968 130kW (177LE) 1968ccm CFGC 59396

2.0 TDI 4motion Dízel 1968 103kW (140LE) 1968ccm CFFB 357

2.0 TDI 4motion Dízel 1968 125kW (170LE) 1968ccm CFGB 359

2.0 TDI 4motion Dízel 1968 130kW (177LE) 1968ccm CFGC 59387

2.0 TDI 4motion Dízel 1968 103kW (140LE) 1968ccm CBABCFFB 31974

2.0 TSI Benzin 1984 155kW (211LE) 1984ccm CCZB 11255

Tovább olvasom
Évente több mint 10 millió új járművet szerelnek fel SACHS lengéscsillapítókkal. A SACHS márka története 1894-ben kezdődik, amikor a szerszámkészítő és névadó Ernst Sachs beadta első kerékpárkeréktengely szabadalmi bejelentését. Sachs találmányának szabadalmaztatása vezetett ahhoz a közös döntéshez, hogy 1895. augusztus 1-jén megalapítják a ""Schweinfurter Präzisions-Kugellager-Werke Fichtel & Sachs"" vállalatot, amely a kerékpárok golyóscsapágyainak és kerékagyainak gyártásával foglalkozott. A kerékpár tömegközlekedési eszközként való áttörése gyors növekedést eredményezett; 1905-ben a Fichtel & Sachsnak már 900 alkalmazottja volt. A gazdasági válság idején Sachs 1923-ban részvénytársasággá alakította át a vállalatot, majd 1929-ben eladta a golyóscsapágy részleget, és a járműmotorok, tengelykapcsolók, valamint lengéscsillapítók gyártására összpontosított. 1945-ben, a háborús zűrzavarok után a schweinfurti gyár létesítményeinek 67 százaléka megsemmisült, ennek ellenére az év végén újraindult a termelés. Más innovatív fejlesztések piaci sikerével a schweinfurti anyagyárat 1969-ben meg kellett duplázni. Emellett több vállalatot is felvásároltak, és a vállalat megtette az első lépést Észak-Amerikában, mielőtt a Mannesmann AG 1987-ben megszerezte a részvények többségét. A vállalat nemzetközivé válása tovább folytatódott, és 1995-ben a Fichtel & Sachs 38 gyártó és értékesítő vállalattal volt jelen világszerte. A ZF Sachs AG névre átkeresztelt vállalat 2001-ben a ZF csoport része lett, majd 2011-ben beolvadt a ZF Friedrichshafen AG-be. Ma a SACHS márka termékeit a ZF Aftermarket a LEMFÖRDER, TRW, BOGE és ZF OPENMATICS márkákkal együtt sikeresen értékesíti nemzetközi szinten.
Tovább olvasom