Univerzális menü

Bosch kipufogógáz hőmérséklet jeladó koromrészecske szűrővel

VolksWagen Passat 1.6 dízel,Passat 1.9 dízel,Passat 2.0 dízel
Cikkszám: 0 986 259 075
Gyártó: BOSCH
Kártyaszám: 3314326
1 munkanap alatt beszerezhető 4 db.
Bolti ár:
44 580 Ft
-9%
Online ár:
40 530 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Személyes vásárlás a központban: 12:00-ig leadott rendelés esetén még aznap; 12:00 után leadott rendelés esetén következő munkanap lehetséges. Személyes vásárlás budapesti kirendeltségben: 10:00-ig leadott rendelés esetén még aznap 15:30 után; 10:00 után leadottrendelés esetén következő munkanap 09:00-tól lehetséges. Személyes vásárlás vidéki kirendeltségben: 12:00-ig leadott rendelés esetén következő munkanap 09:00-tól; 12:00 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva 09:00-tól lehetséges. Futárral történő kiszállítás: 11:00-ig leadott rendelést aznap; 11:00 után leadott rendelést következő munkanap átadjuk futárnak. Kérjük minden esetben várja meg munkatársunk értesítését!

(27)

Termékfotó
HJS kipufogógáz hőmérséklet jeladó 2 pólusú
Gyártó: HJS
Cikkszám: 92 09 4012
Kártyaszám: 3314339
32
34 870 Ft-tól
kipufogórendszer:
koromrészecske szűrővel
kipufogórendszer:
Gyári beépítésű korom-/részecskeszűrővel szerelt járművekhez
Minőség:
OE
pólusszám:
2
Menetméret:
M14x1,5
Kábelhossz [mm]:
460
vezeték szigetelés kivitele:
szilikon szigeteléssel
Szervizinformáció figyelembe veendő:
Dugasz színe:
barna
Beépítési oldal:
koromrészecske szűrővel
A dugós csatlakozások száma:
2
Menetméret:
M14x1.5
Termékfotó
Nrf kipufogógáz hőmérséklet jeladó szintetikus zsírral,2 pólusú
Gyártó: NRF
Cikkszám: 707024
Kártyaszám: 3314354
9
21 270 Ft-tól
Csatlakozó ház forma:
D-alakú
pólusszám:
2
Feszültség [V]:
12
Beépítési mélység [mm]:
35
Kábelhossz [mm]:
454
Menetméret:
M14x1.5
Kiegészítő cikk/kiegészítő info:
szintetikus zsírral
A dugós csatlakozások száma:
2
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

AUDI (03G906088B)

AUDI (03L 906 088 HM)

SEAT (03G906088B)

SKODA (03G906088B)

VW (03G906088B)

VW (03L 906 088 CE)
VW (03L 906 088 HM)

HITACHI (137010)
HITACHI (2507010)


További olvasom
Kábelhossz [mm]
456
Tovább olvasom

1.6 TDI Dízel 1598 77kW (105LE) 1598ccm CAYC 31595

1.9 TDI Dízel 1896 77kW (105LE) 1896ccm BKCBLSBXE 18522

2.0 BlueTDI Dízel 1968 105kW (143LE) 1968ccm CBAC 31109

2.0 TDI 16V 4motion Dízel 1968 103kW (140LE) 1968ccm BKPCBAB 19630

2.0 TDI 16V Dízel 1968 103kW (140LE) 1968ccm BKPCBAB 18523

2.0 TDI 4motion Dízel 1968 103kW (140LE) 1968ccm BMP 19958

2.0 TDI 4motion Dízel 1968 125kW (170LE) 1968ccm CBBB 32791

2.0 TDI Dízel 1968 100kW (136LE) 1968ccm BMACBAA 27547

2.0 TDI Dízel 1968 103kW (140LE) 1968ccm BMP 19957

2.0 TDI Dízel 1968 125kW (170LE) 1968ccm BMRCBBB 18671

2.0 TDI Dízel 1968 81kW (110LE) 1968ccm CBDC 31106

1.6 TDI Dízel 1598 77kW (105LE) 1598ccm CAYC 31596

1.9 TDI Dízel 1896 77kW (105LE) 1896ccm BKCBLSBXE 18728

2.0 BlueTDI Dízel 1968 105kW (143LE) 1968ccm CBAC 31108

2.0 TDI 16V 4motion Dízel 1968 103kW (140LE) 1968ccm BKPCBAB 19632

2.0 TDI 16V Dízel 1968 103kW (140LE) 1968ccm BKPCBAB 18729

2.0 TDI 4motion Dízel 1968 103kW (140LE) 1968ccm BMP 19960

2.0 TDI 4motion Dízel 1968 125kW (170LE) 1968ccm CBBB 32792

2.0 TDI Dízel 1968 100kW (136LE) 1968ccm BMACBAA 18732

2.0 TDI Dízel 1968 103kW (140LE) 1968ccm BMP 19959

2.0 TDI Dízel 1968 125kW (170LE) 1968ccm BMRCBBB 19200

2.0 TDI Dízel 1968 81kW (110LE) 1968ccm CBDC 31107

1.6 TDI Dízel 1598 77kW (105LE) 1598ccm CAYC 293

1.6 TDI Dízel 1598 77kW (105LE) 1598ccm CAYC 327

2.0 BlueTDI Dízel 1968 105kW (143LE) 1968ccm CBAC 31972

2.0 TDI 4motion Dízel 1968 103kW (140LE) 1968ccm CBABCFFB 31974

2.0 TDI 4motion Dízel 1968 125kW (170LE) 1968ccm CBBBCFGB 32797

2.0 TDI Dízel 1968 100kW (136LE) 1968ccm CBAACFFA 28285

2.0 TDI Dízel 1968 103kW (140LE) 1968ccm CBABCFFB 26609

2.0 TDI Dízel 1968 125kW (170LE) 1968ccm CBBBCFGBCLLA 28283

Tovább olvasom
A Bosch csoport különböző technológiák és szolgáltatások vezető nemzetközi szállítója. Világszerte mintegy 395 000 munkatársat foglalkoztat (2020. december 31-én) és 71,5 milliárd euró árbevételt ért el 2020-ban. A cégcsoport négy üzleti területen végzi tevékenységét, ezek a mobilitási megoldások, az ipari technika, a fogyasztási cikkek, valamint az energia- és épülettechnika. Az autóipar területén a Bosch a világ elsőszámú felszerelés- és innovációs vezetője, amely eredeti és utángyártott termékeket gyárt és forgalmaz. A Bosch a világ különböző autógyártóinak szállít autóalkatrészeket. Nagy az esélye annak, hogy az Ön járművében lévő számos alkatrészt is a Bosch gyártotta. A Bosch alkatrészek a tartósság, a megbízhatóság, a kiváló minőség és az innováció szinonimái. Számos Bosch-alkatrész szolgált a mai gépjárművekben használt modern technológiák alapjául. A vállalat világszerte számos szabadalommal rendelkezik, és jelentős bevételeket fektetett a kutatásba és fejlesztésbe a különböző területeken, beleértve az autóalkatrészeket, háztartási készülékeket, elektromos szerszámokat és biztonsági rendszereket. Az alapítójáról elnevezett Robert Bosch GmbH az egyik legnagyobb és legrégebbi autóalkatrész-gyártó. A Boscht 1886. november 15-én alapították a Precíziós Mechanika és Elektrotechnika Műhelyeként. A jelenlegi nevet 1937-ben kapta meg. A vállalat székhelye Stuttgartban, Németországban található. Gyártó és forgalmazó központjai a világ minden táján, többek között Észak-Amerikában, Ausztráliában és Ázsiában találhatók. A Bosch által gyártott autóalkatrészek sorában szerepelnek a generátorok, indítók, motorpozíció-érzékelők, gyújtáselemek, üzemanyagrendszerek, akkumulátorok, kormányrendszerek és ablaktörlő lapátok. A Bosch 1887-ben vezette be az első kisfeszültségű mágneszáras gyújtást a helyhez kötött benzinmotorokhoz. Egy évtizeddel később, 1897-ben a Bosch bevezette a belső égésű motorok mágneszáras gyújtószerkezeteit. 1902-ben a márka piacra dobta első sikeres nagyfeszültségű gyújtógyertyáit. A Bosch 1913-ban és 1926-ban kezdett el fényszórók és ablaktörlők gyártásával foglalkozni. 1927-ben a márka mérföldkövet ért el az első dízel üzemanyag-befecskendező szivattyú bevezetésével. Ez a rendszer a modern dízel befecskendező rendszer előfutára volt. Az első személyautó dízel befecskendező szivattyút 1936-ban építették be egy Mercedes-Benz járműbe. A Bosch 1976-ban kezdett oxigénérzékelőket kínálni. 1978-ban a vállalat bevezette a blokkolásgátló fékrendszert (ABS), amely az ABS-érzékelő segítségével megakadályozza a kerekek blokkolását csúszós útviszonyok között. A Bosch a kipörgésgátló rendszerek, az elektronikus menetstabilizáló programok (ESP), az autórádiók és a fedélzeti navigációs rendszerek specializációjáról is ismert. 1986-ban és 1995-ben jelentek meg a Bosch kipörgésgátló rendszerei, illetve ESP-jei. 1980-ban a Bosch elsőként vezette be az elektronikus légzsákvezérlő rendszereket a járművekben. Ezeket kezdetben a Mercedes S-osztályú autókban alkalmazták. A vállalat 2010-ben elsőként vezette be az automatikus vészfékező mechanizmust. Ez a rendszer figyelmezteti a vezetőt, hogy fékezzen, ha az autó közelében lévő tárgyat észlel, és úgy érzi, hogy ütközés fenyeget. Ha a vezető nem reagál, a rendszer automatikusan aktiválja a fékező mechanizmust, hogy megállítsa a járművet. A Bosch hibrid rendszereket is szállít különböző márkákhoz, többek között a Peugeot-hoz, a Volkswagenhez és a Porschéhez.
Tovább olvasom