Univerzális menü

Bilstein lengéscsillapító elsőtengely,gáznyomásos,kétcsöves,alsó lemez

BILSTEIN - B4 OE Replacement
Cikkszám: 22-253415
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 3315798
1 munkanap alatt beszerezhető 4 db.
Bolti ár:
37 030 Ft
-9%
Online ár:
33 670 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Személyes vásárlás a központban: 12:00-ig leadott rendelés esetén még aznap; 12:00 után leadott rendelés esetén következő munkanap lehetséges. Személyes vásárlás budapesti kirendeltségben: 10:00-ig leadott rendelés esetén még aznap 15:30 után; 10:00 után leadottrendelés esetén következő munkanap 09:00-tól lehetséges. Személyes vásárlás vidéki kirendeltségben: 12:00-ig leadott rendelés esetén következő munkanap 09:00-tól; 12:00 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva 09:00-tól lehetséges. Futárral történő kiszállítás: 11:00-ig leadott rendelést aznap; 11:00 után leadott rendelést következő munkanap átadjuk futárnak. Kérjük minden esetben várja meg munkatársunk értesítését!

(27)

Termékfotó
Boge lengéscsillapító gáznyomásos,kétcsöves,felül csavarorsó
Gyártó: BOGE
Cikkszám: 36-J78-A
Kártyaszám: 3036831
9
43 280 Ft-tól
Lengéscsillapító-típus:
Gólyaláb
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Jellemző méret:
ST36/25X167A
Lengéscsillapító rögzítés:
felül csavarorsó
SVHC:
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Ház átmérő [mm]:
55
Termékfotó
Sachs lengéscsillapító gáznyomásos,kétcsöves,felül csavarorsó
Gyártó: SACHS
Cikkszám: 317 330
Kártyaszám: 3036834
10
35 240 Ft-tól
Lengéscsillapító-típus:
Gólyaláb
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Jellemző méret:
ST36/25X167A
Lengéscsillapító rögzítés:
felül csavarorsó
SVHC:
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Ház átmérő [mm]:
55
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

VAG (3Q0 413 031 AS)
VAG (3Q0 413 031 AT)
VAG (3Q0 413 031 BA)
VAG (3Q0 413 031 BQ)
VAG (3Q0 413 031 BR)
VAG (3Q0 413 031 BS)


További olvasom
Beépítési oldal
elsőtengely
Lengéscsillapító fajtája
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus
Gólyaláb
Lengéscsillapító rögzítés
alsó lemez
Lengéscsillapító rögzítés
felül csavarorsó
Rugóstag külső átmérő [mm]
55
Lengéscsillapító-rendszer
Kétcsöves
Tovább olvasom

1.4 TSI 4motion Benzin 1395 110kW (150LE) 1395ccm CZEA 112379

1.4 TSI Benzin 1395 110kW (150LE) 1395ccm CZDACZEA 106611

1.4 TSI Benzin 1395 92kW (125LE) 1395ccm CZCA 108612

1.5 TSI Benzin 1495 110kW (150LE) 1495ccm DADADPCA 133867

1.6 TDI Dízel 1598 88kW (120LE) 1598ccm DCXADCZA 108613

1.8 TSI Benzin 1798 132kW (180LE) 1798ccm CJSACJSC 112383

2.0 TDI 4motion Dízel 1968 110kW (150LE) 1968ccm CRLBDFEADFGA 112386

2.0 TDI 4motion Dízel 1968 140kW (190LE) 1968ccm DDAADFCADFHA 108616

2.0 TDI 4motion Dízel 1968 147kW (200LE) 1968ccm DTUA 142474

2.0 TDI 4motion Dízel 1968 176kW (240LE) 1968ccm CUAA 106654

2.0 TDI Dízel 1968 110kW (150LE) 1968ccm CRLBDBGADFGADSRADSRB 106635

2.0 TDI Dízel 1968 135kW (184LE) 1968ccm CUPA 118892

2.0 TDI Dízel 1968 140kW (190LE) 1968ccm DDAADFCADFHA 108615

2.0 TDI Dízel 1968 147kW (200LE) 1968ccm DTUA 142930

2.0 TDI Dízel 1968 90kW (122LE) 1968ccm DTRA 142475

2.0 TSI 4motion Benzin 1984 200kW (272LE) 1984ccm DNUA 134306

2.0 TSI 4motion Benzin 1984 206kW (280LE) 1984ccm CJXA 115193

2.0 TSI Benzin 1984 140kW (190LE) 1984ccm CZPBDKZADRFA 136375

2.0 TSI Benzin 1984 162kW (220LE) 1984ccm CHHBCXDA 112387

1.4 TSI 4motion Benzin 1395 110kW (150LE) 1395ccm CZEA 112382

1.4 TSI Benzin 1395 110kW (150LE) 1395ccm CZDACZEA 106613

1.4 TSI Benzin 1395 92kW (125LE) 1395ccm CZCA 108628

1.5 TSI Benzin 1495 110kW (150LE) 1495ccm DADADPCA 133868

1.6 TDI Dízel 1598 88kW (120LE) 1598ccm DCXADCZA 108629

1.8 TSI Benzin 1798 132kW (180LE) 1798ccm CJSACJSC 112384

2.0 TDI 4motion Dízel 1968 110kW (150LE) 1968ccm CRLBDFEADFGA 112385

2.0 TDI 4motion Dízel 1968 140kW (190LE) 1968ccm DDAADFCADFHA 108631

2.0 TDI 4motion Dízel 1968 147kW (200LE) 1968ccm DTUA 142473

2.0 TDI 4motion Dízel 1968 176kW (240LE) 1968ccm CUAA 106657

2.0 TDI Dízel 1968 110kW (150LE) 1968ccm CRLBDBGADFGADSRADSRB 106644

2.0 TDI Dízel 1968 135kW (184LE) 1968ccm CUPA 118893

2.0 TDI Dízel 1968 140kW (190LE) 1968ccm DDAADFCADFHA 108630

2.0 TDI Dízel 1968 147kW (200LE) 1968ccm DTUA 142931

2.0 TDI Dízel 1968 90kW (122LE) 1968ccm DTRA 142472

2.0 TSI 4motion Benzin 1984 200kW (272LE) 1984ccm DNUA 134309

2.0 TSI 4motion Benzin 1984 206kW (280LE) 1984ccm CJXA 115194

2.0 TSI Benzin 1984 140kW (190LE) 1984ccm CZPBDKZADRFA 136376

2.0 TSI Benzin 1984 162kW (220LE) 1984ccm CHHBCXDA 112388

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom