Powered by Smartsupp VolksWagen TOUAREG 2010-2018 (7P5, 7P6) jobb lengéscsillapító
Univerzális menü

Sachs lengéscsillapító jobb,gáznyomásos,kétcsöves,felül csavarorsó

CDC
Cikkszám: 319 015
Gyártó: SACHS
Kártyaszám: 3330451

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

VW (7P6 616 040 R)
VW (7P6 616 040 H)
VW (7P6 616 040 L)
VW (7P6 616 040 N)
VW (7P6 413 032 Q)
VW (7P6 616 040 K)
VW (7P6 413 032 AT)


Tovább olvasom
Lengéscsillapító-típus
Gólyaláb
Lengéscsillapító-rendszer
Kétcsöves
Lengéscsillapító fajtája
gáznyomásos
Jellemző méret
TT40/18X127ED
Beépítési oldal
jobb
Páros cikkszám
319 014
Lengéscsillapító rögzítés
felül csavarorsó
SVHC
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Beépítési oldal
Első tengely jobb
Tovább olvasom

3.0 V6 TDI diesel (3.0 24V 150kw 204LE 2967ccm) Eng.code: CASD,CJMA,CRCD,CVWA Type id: 8428

3.0 V6 TDI diesel (3.0 24V 165kw 225LE 2967ccm) Eng.code: CATA Type id: 58984

3.0 V6 TDI diesel (3.0 24V 176kw 240LE 2967ccm) Eng.code: CASA,CNRB Type id: 33307

3.0 V6 TDI diesel (3.0 24V 180kw 245LE 2967ccm) Eng.code: CJGD,CRCA Type id: 9264

3.0 V6 TDI diesel (3.0 24V 193kw 262LE 2967ccm) Eng.code: CVVA Type id: 107860

3.0 V6 TSI Hybrid benzin/elektromos (3.0 24V 279kw 379LE 2995ccm) Eng.code: CGEA,CGFA Type id: 33309

3.6 V6 FSI benzin (3.6 24V 206kw 280LE 3597ccm) Eng.code: CGRA Type id: 33306

4.2 V8 FSI benzin (4.2 32V 265kw 360LE 4163ccm) Eng.code: CGNA Type id: 9615

4.2 V8 TDI diesel (4.1 32V 250kw 340LE 4134ccm) Eng.code: CKDA Type id: 33308

Tovább olvasom
Évente több mint 10 millió új járművet szerelnek fel SACHS lengéscsillapítókkal. A SACHS márka története 1894-ben kezdődik, amikor a szerszámkészítő és névadó Ernst Sachs beadta első kerékpárkeréktengely szabadalmi bejelentését. Sachs találmányának szabadalmaztatása vezetett ahhoz a közös döntéshez, hogy 1895. augusztus 1-jén megalapítják a ""Schweinfurter Präzisions-Kugellager-Werke Fichtel & Sachs"" vállalatot, amely a kerékpárok golyóscsapágyainak és kerékagyainak gyártásával foglalkozott. A kerékpár tömegközlekedési eszközként való áttörése gyors növekedést eredményezett; 1905-ben a Fichtel & Sachsnak már 900 alkalmazottja volt. A gazdasági válság idején Sachs 1923-ban részvénytársasággá alakította át a vállalatot, majd 1929-ben eladta a golyóscsapágy részleget, és a járműmotorok, tengelykapcsolók, valamint lengéscsillapítók gyártására összpontosított. 1945-ben, a háborús zűrzavarok után a schweinfurti gyár létesítményeinek 67 százaléka megsemmisült, ennek ellenére az év végén újraindult a termelés. Más innovatív fejlesztések piaci sikerével a schweinfurti anyagyárat 1969-ben meg kellett duplázni. Emellett több vállalatot is felvásároltak, és a vállalat megtette az első lépést Észak-Amerikában, mielőtt a Mannesmann AG 1987-ben megszerezte a részvények többségét. A vállalat nemzetközivé válása tovább folytatódott, és 1995-ben a Fichtel & Sachs 38 gyártó és értékesítő vállalattal volt jelen világszerte. A ZF Sachs AG névre átkeresztelt vállalat 2001-ben a ZF csoport része lett, majd 2011-ben beolvadt a ZF Friedrichshafen AG-be. Ma a SACHS márka termékeit a ZF Aftermarket a LEMFÖRDER, TRW, BOGE és ZF OPENMATICS márkákkal együtt sikeresen értékesíti nemzetközi szinten.
Tovább olvasom